Ik duim ook voor jou hoor. Spannende boel hier altijd ook als ik andere forums lees.... Ben wel benieuwd. Ojaa cindy heb je wijze raad opgevolgd en een banner proberen te maken... Maar hoe krijg je er een tekst onder?. Liefs mij
Vanmorgen eindelijk ongesteld geworden. Gek genoeg was ik meer opgelucht dan teleurgesteld. Zijn die testen toch zo gek nog niet Nou we kunnen gelukkig weer door naar de volgende ronde, ik heb wel weer wat geleerd over mijn lichaam hoor. Dank jullie wel voor de duimen
ik zou een andere test doen. ik had namelijk vorige maand precies zulke kv testen. de verloskundige zei zwanger, maar ze bleken vals positief.
ja ik ook! ik heb er nooit streepjes mee gehad, en toen ik zwanger was van Ties net zo'n mooie streep als jij bij Sophie. maar echt geloof me meid, ik had direct streepjes vorige maand, binnen de tijd, roze, op de goede plek enz. maar ik ben nooit zwanger geweest. de verloskundige dacht ook dat het raak was, maar helaas zijn er hier meer die deze ervaring nu met deze testen hebben. ik hoop dat het bij jou ook raak is, maar deze zou ik nog niet als positief beschouwen.
moet je ook zelf weten natuurlijk, als ik die slechte ervaring niet had gehad zou ik deze ook blijven gebruiken, want daarvoor heb ik ze 100x naar tevredenheid gebruikt. ik hoop dat je zwanger bent.
Hmm.... Ik zie wel iets maar of het eeb echt streepje is. Dat weet ik niet. Maar als je twijfelt zou ik er wel nog een ander tegen aan gooien. Zeker weten is toch altijd beter. En wie weet komt er een hele mooie streep bij. En je kunt natuurlijk ook een paar dagen wachten. En er dan nog 1 doen. Ik ga voor je duimen liefs mij
heel jammer dat de test vals positief aan gaf bij jou. hopelijk mogen jullie ronde 4 zwanger zijn voor een Brusje voor Ties
wij zijn nog niet aan de klus hoor, ik hou alleen mijn cyclus bij. in december gaan we beginnen waarschijnlijk. (als ik deze maand zwanger zou raken zou ik op de verjaardag van Ties uitgerekend zijn, dus we wachten een maandje) succes!
Ik zie wel wat maar het streepje staat zo ver naar links? Heb trouwens zelf ook nooit problemen gehad met de kruidvat..maar lees de laatste tijd vaker dat er problemen zijn..is meer denk ik indroogstreepjes voor positief aanzien
Heey hoi hoi Ik had weer eens een vraagje... Namelijk hoe zit het nu precies met mijn eiersprong. Hier op deze site geeft hij aan dat ik het over 13 dagen heb. Dus dat zou betekenen dat de 15de het gaat plaatsvinden. En dat dan onze beste kans is. Maar nu vul ik op een andere site de zelfde gegevens in en die hebben het over de 6de. Nu kom ik er dus echt niet meer uit. Kunnen jullie mij hier ff wat meer info overgeven. Liefs mij
hihi het is eisprong 14 dagen voor je ongi begint is je eisprong normaliter...maar dit hoeft niet zo precies te zijn... Ik zorgde gewoon altijd dat we het om de dag deden zodat ik mijn ei niet miste...hier is dat helemaal geen probleem om dat de hele cyclus te doen hahaha Ik heb de laatste zwschap een laat ei gehad dus was het goed dat we doorgingen en niet stopte de laatste week Hier handig tekstje voor je gevonden Uw eisprong herkennen Gemiddeld duurt de cyclus van een vrouw 28 dagen. Ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie komt er een eitje vrij. Dit is de eisprong (ovulatie). Een eitje dat niet bevrucht is, leeft ongeveer 24 uur. Wordt het eitje wel bevrucht dan begint hier de zwangerschap. Veel vrouwen zijn wat onregelmatiger ongesteld. Het moment van de ovulatie is dan minder makkelijk te bepalen. Sommige vrouwen kunnen de eisprong voelen: een beetje kramp of pijn links of rechts onderin de buik. Vaak hebben vrouwen dan ook extra zin om te vrijen. Dat is allemaal de invloed van de hormonen. Als de eisprong dichterbij komt, wordt de gewone roomwitte vaginale afscheiding helder en glanzend. Meestal is het een dag voor de eisprong slijmerig, draderig en dun (als rauw eiwit). Dat is gunstig voor de zaadcellen, die makkelijker omhoog kunnen bewegen, de baarmoeder in. De slijmverandering duurt 3 tot 4 dagen. Daarna wordt de afscheiding weer net als anders: wit en minder doorgankelijk.