Hahah kun je zien dat ik net kom kijken. Maar dank je wel heb er wel wat aan denk ik. Ik ga het dan ook maar op jou manier proberen. Hahaha. Ik ben niet echt een type dat alles wil gaan testen en temperaturen. Wil het op de normale manier doen zonder alle stress wat ik hier zo her en der lees. Snap ook wel dat sommigen het niet wil lukken. Maar ben nog jong. Wij allebei. Dus denk dat het wel goed komt mijn ongi is dus nu echt over. We gaan dus nu echt beginnen met ronde 1. Hihih klinkt nu allemaal zo echt. Liefs mij
nee moet je ook niet doen hoor!! Gewoon sex hebben want daar worden kindjes mee gemaakt hihih... Hier was het altijd snel raak maar als het niet zo lukt dan zijn er gelukkig hulpmiddelen idd maar je weet nu wanneer het DE beste tijd is...maar als je het om de dag doet is je m zeker niet!! Succes hoor!! En geniet van deze leuke en spannende tijd hoor
Hihihi ja inderdaad. Maar goed. We zetten ons beste beentjes voor en kijken waar het schip strand. Ik geniet nu al gewoon wetende dat we er nu echt voor gaan. En dat terwijl hij eerst nog wel een paar jaar wou wachten. En wie weet ben ik voor mijn 25ste zwanger. Dus we hebben nog even de tijd hihi. Liefs mij
Hey, Ik ben ook al 15 dagen overtijd...al 3 tetsen gedaan waarvan de laatste 31 oktober. heb morgen vm afspraak bij gyne. Benieuwd wat ze gaat zeggen... Groetjes,
Ja zeg dat maar wel, ben al meer dan 10 maanden gestopt met de pil. Ontpillen kan het niet zijn. Normaal altijd ongeveer na 29-32 dagen maandstonden. Maar nu al bijna 46 dagen niet te zien...vervelend ook hoor. We zullen wel morgen zeker...Ben gewoon een beetje bang omdat ik 5 maanden geleden een miskraam had... liefs,
Helaas, 3 testen van kruidvat, maar alle3 negatief, laatste was zondag. Morgen hoogstwss wel echo... Good night ladies.
Ik ben nu 24. Opzich nog jong maar ookal weer een mooie leeftijd vindt ik zelf. En zit nu echt in een goede stroom. Huis gekocht. Vaste baan. Goede relatie. Maar wat een spanning hier weer zeg. Ben benieuwd wat de echo voor jou brengt morgen... Spannend hoor....Gimera. Ik kom zeker even kijken hier. Wat het antwoord is. En voor lawyer ook een spannende dag morgen. Ik duim voor jullie beide. Liefs mij
Hihih zon vermoeden had ik al ivm je naam. Maar het geeft de burger moed. Als ik lees dat het bij jou zo snel raak was. Je leest ook bij mensen dat het niet lukt na zoveel pogingen. Ik ben geen negatiefe denker. Ben meer een doeër hahah. We zien wel hoe het hier gaat. Ben alleen wel iemand die te hard van stapel kan lopen. Dat is het enige waar ik bang voor ben. ( De gedachten gaan nu al door mijn hoofd van... Hoe gaan we het onze ouders vertellen, de baby kamer en namen. Ooh wat ben ik daar mee bezig.) hihihi zover is het nog niet eens. Maar wordt daar zo vrolijk van om er alleen al over na te denken. Maar geduld is een schone zaak. Dus wachten we hier rustig af hahaha liefs mij
haha ja idd mijn naam Hier ook behoorlijk ongeduldig niet zo`n fijne eigenschap helaas hhaha..maar laat lekker gaan die gevoelens...kan idd langer duren maar je moet altijd van ongeveer een half jaar tot 1 jaar uitgaan...dat deed ik ook! Nu genoeg sexen en genieten hahahaha
Deze morgend ook opgestaan met hevige pijn. Ben dus na zoveel dagen ongesteld. Nu hebben we indd een zekerheid. Eerder nog nooit zo lang moeten wachten... doei