overtijd en nu.....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door twijfelgeval, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    nog steeds geen tekenen van ongi hier.....dus morgen maar een testje halen en woensdag even doen:)
    Ik hou jullie op de hoogte.

En idd als het niet zo is op naar ronde 1!!!

Groetjes Chantal

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hoi hoi,

Een paar spannende dagen voor jou nu. Ik ben reuze benieuwd. En leuk dat jullie er nu ook echt voor gaan.:D Maar wat zou dat leuk joh!

Duim hier voor je:D

Liefs mij

3. Alita

Alita Niet meer actief

spannend hoor!!!:D

4. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Hey meiden,

Ik kon niet meer wachten en heb daarnet de test gedaan....en wederom negatief:( Ik snap er niks van.

Ik ga morgenochtend de HA maar eens bellen en kijken of hij een urine/bloedtest wil gaan doen.

Ik houd jullie op de hoogte....en zolang geen :x:x:x dan is er nog steeds een beetje hoop toch?

Groetjes Chantal

5. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hoi hoi,

Jij bent ook laat op zeg haha. Gezellig.

Hmm dan inderdaad na de ha gaan lijkt me het beste. Mischien krijg je net als ik toen een bloedonderzoek. Dan weet je het echt zeker. Maar inderdaad zolang je nog niet ongi bent hoop blijven houden. En kan natuurlijk ook nog dat je waardes telaag zijn. Positief bekijken toch:D

Liefs mij

6. Alita

Alita Niet meer actief

Idd er is nog steeds hoop zolang er geen ongi is...bloedtest hoop ik dat je die krijgt en dat hier wel iets uitkomt dan?
    Maar je moet altijd s`morgens een test doen meid.....op een gegeven moment als je te lang overtijd bent is er steeds minder hoop dat je zwanger bent, ik hoop het natuurlijk van wel voor jou maar die posi test moet wel langzaam eens komen...succes hoor!

7. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Goedemiddag,

De HA wilde gelukkig meewerken, ze vroeg of ik verschijnselen had en zei toen dat het best mogelijk was en dat de HCG wel eens op zich laat wachten en dat een bloedtest dan vaak wel posi test dus ben gelijk gaan bloedprikken.....morgen mag ik bellen voor de uitslag....dus dan weet ik hopelijk meer.
    Als er alsnog "niet zwanger" uitkomt dan zal de dokter wel verder gaan kijken wat de oorzaak is dat mijn ongi uitblijft.

Ja ik weet het.....normaal doe ik hem ook s,morgens......maar kwam uit mijn werk en was de hele avond misselijk geweest en dacht nu of morgen ochtend maakt ook niet meer uit als ik idd zwanger ben.
    Had niet veel gedronken over de hele dag en mijn laatste drankje was zeker 3 uur voor ik hem deed.....en met Dylano heb ik toen ook s'avonds getest al op mijn NOD dag toen.....dus dan ben je ervan overtuigd dat het nu ook wel kan.

Morgen dus even afwachten en dus vandaag een lekkere spannende dag....gelukkig vanavond werken dus dan heb ik afleiding en is het sneller morgenochtend.

Ik laat het weer weten en bedankt voor de steun meisjes:)

Groetjes

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik snap het wel hoor, je lichaam zegt zwanger maar de test nog niet....

succes hoor!! En fijn dat je ha zo meewerkt!

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Heey meid,

Tjonge inderdaad een spannende dag vandaag gelukkig zit de dag er bijna op. Ben benieuwd wat de uitslag is. Vindt het super spannend. Weet wat die spanning met je doet. Maar morgen weet je meer.

Maar even een beetje afleiding. Dus dacht laten we wat te weten komen over elkaar. En dan begin ik wel hahaha.

Ik ben 24. Mijn vriend 25. We hebben nu ongeveer 6 maand geleden een huis gekocht. We krijgen begin volgend jaar 2 poezen. Ik werk full time. En heb net een vast contract gekregen. En we zijn dus nu bezig met onze eerste. Hahaha dat klinkt allemaal volwassen zeg.
    Ik heb hier dus een kleine tik aanover gehouden. Heb al behoorlijk wat baby dingen in huis. Geen kleding maar speelgoed en knuffels. Ik weet een beetje heel erg vroeg, en wat nou als het niet lukt kan dit vast heel confronterend zijn. Maar zo voelt het niet.

Nou ik denk dat we nu wel even genoeg van mij weten. Ben benieuwd hoe dit bij jullie zit. Als ik het mag weten;)

liefs mij

10. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Hey,

Zo net uit mijn werk.....het was gelukkig heel erg druk en kon goed me zinnen verzetten.....nu nog even tv kijken en dan slapen.....en dan ja morgen de HA bellen voor de uitslag....Spannend!!

Ja hoor je mag wel dingen van me weten:)

Ik ben 28, mijn man 32.....we zij al 11 1/5 jaar samen waarvan nu net 3 jaar getrouwd:)
    We hebben een heerlijke zoon van 2 jaar (Dylano) en zijn nu dan missschien zwanger van de 2de en zo niet dan gaan we daarvoor klussen:)
    Mijn man heeft een full-time baan met een vast contract....en ik werk sinds een jaartje part-time op ma/di/woe in een restaurant als afwas/keukenhulp.....van 5 uur s'middags tot sluit.(dus eindtijd verschilt nogal).
    Ik heb het 1ste jaar helemaal genoten van ons zoontje en wilde toen hij 1 was geworden wel weer heel graag wat doen....maar zeker niet meer full-time.....want wil ook van onze kind(eren) genieten.

Die tik is helemaal niet erg....dat deed ik ook.....met als nadeel dat we echt onwijs veel spullen hadden maar geen kindje.
    We hebben er met Dylano helaas 2 jaar over gedaan.......tussendoor wel zwanger geweest maar een keer een miskraam gehad:(

Zo denk dat het wel even genoeg is....bijna mijn hele levensverhaal.....lol

Groetjes en laat morgenochtend wel weten wat de uitslag is.

11. Alita

Alita Niet meer actief

en weet je al wat?

12. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik weet pas sinds 14.30 ofzo de uitslag....vanmorgen was die nog niet binnen.....kom net pas thuis dus kon niet eerder reageren.

Helaas kwam er uit de test dat ik niet zwanger ben......waar die kwaaltjes vandaan komen kan de dokter niet zeggen.
    Ik moet het even een weekje aankijken en als de kwaaltjes dan niet verdwijnen dan gaan ze verder kijken.
    Ook het uitblijven van de menstruatie kunnen ze niets aan doen en ze hebben ook geen reden tot paniek ofzo.

Dus we gaan wachten op een "normale cyclus" dan weet ik waar ik aan toe ben in de aantal dagen.
    En tussendoor klussen we gewoon verder en dan komt het vanzelf wel goed:)

We spreken elkaar vast nog wel....maar de banner zal even blijven zoals die nu is.

Groetjes en tot mails:)

13. Alita

Alita Niet meer actief

jammer maar je weet nu wel wat!!!
    Maar afwachten nu!!

14. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    ja dat wel.....maa had ook een mazzeltje geweest.

komt goed....klussen is ook leuk:)

15. Alita

Alita Niet meer actief

Ik vondt die tijd om zwanger te raken superleuk!! Spannend iedere keer is het nu gelukt...lang leve de lol hahahaha...

Komt goed hoor! Maar nu wel hopen dat je cyclus snel op gang komt en wie weet ben je toch mischien al zwanger..

16. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Heey,

Tjonge zeg. Dat is ook wat. Maar in ieder geval weet je nu waar je aan toe bent. Nu kunnen jullie nu echt gaan klussen. Leuke tijd inderdaad. Maar dus de dokter weet dus ook niet hoe het komt dat je die sypmtonen hebt. Mischien is het ook wel iets wat van de pil kan komen na langdurig gebruik. Dat had ik namelijk wel toen ik de prikpil had. Maar wacht rustig af. Meer kun je ook niet doen toch.

Liefs mij

17. dylano2008

18 nov 2010
    20
    0
    0
    Hey,

Ja precies we weten waar we aan toe zijn.....alleen nu is mijn cyclus door de war en weet ik niet wat ik moet verwachten....maar dat komt vanzelf goed.

Ik slik de pil al vanaf mijn 14de en heb dit echt nog nooit meegemaakt.....ben ook voor de 1ste keer in mijn leven overtijd (op zwangerschap Dylano na dan) en dus vind ik het extra vreemd.

Ik kon tot op 11 dagen geleden de klok erop gelijk zetten....vrijdag laatste pil van de strip....maandag ochtend ongi.....dus vandaar mijn grote twijdel.

Maar goed op naar het klussen.....zoals ik al eerder zei is ook erg leuk.....dus komt helemaal goed.

Jij ook s6 met je klustijd:)

Knufff

18. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    heey,

Mischien zijn het wel tekenen van dat je lichaam toe is aan beebje. Hahah. En jaaa klusplezier ook plezierig:D. Heb net ff gegoogled na zon test online wanneer je in die trimester zit, en wanneer de tweede en derde. Nou geeft hij aan dat de waarschijnlijke conceptiedag 3 dec is. Maar hier duurt het als ik na mijn banner kijkt wat langer Het scheelt nu trouwens maar 3 dagen. Vorige maand scheelde het een ruime week. Hmmmzzz. Goed veel klussen deze maand dan maar hahaha.

Liefs mij

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    En al ongi geworden. Of nog niet was benieuwd.

Liefs mij

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he hallo kom ook effe buurte

Had een vraag aan dylano 2008: hoe lang ben je nu precies overtijd?
    Ik ben nu nl ook overtijd al 10 dagen en kon de klok er ook op vastzetten. Nog steeds negatieve testen...Ik wil binnekort ook een bloedtest laten doen maar wilde graag weten wanneer jij naar de ha gegaan bent...?
    Ik slik de pil ook vanaf mijn 14e en ben ook maar 1x overtijd geweest bij mijn dochter van 2...wij hebben dus veel gemeen!

gr a

Deel Deze Pagina