Hallo, Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest (kruidvat 2 voor 5 euro) gedaan en die gaf een licht streepje. Daarna heb ik er gelijk 1 gedaan van predictor en die deed helemaal niks, ook geen cotrolestreep. Vanmiddag weer 2 testen van het kruidvat gedaan en ik krijg weer hele lichte streepjes. Ik ben een beetje onzeker, ben ik nu wel of niet zwanger? In de bijsluiter staat namelijk dat je een duidelijke streep moet zien. Ik moet volgende week vrijdag naar de gyn maar wil toch eigenlijk wel voor die tijd wat zekerheid. Wie heeft dit ook weleens gehad? Groetjes Ess
ik heb dit gehad, heb er ook een topic over met mijn test Bij mij was die ook heeel erg licht toen heb ik dag erna digitale test gedaan en er verscheen zwanger 2-3 weken Duss ik wil je wel heeeeeeel voorzichtig feliciteren en ik zou zeggen die ff een digitale CB test!
Oh super bedankt voor jullie reacties!! Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben M'n vriend neemt straks nog een andere test voor me mee, die ga ik dan morgenochtend nog even doen. (als ik zolang kan wachten haha)
Ik zeg als ik deze testen zie ook zwanger hoor! Vind het alleen raar dat predictor dan niks doet... Ik zou ook even een CB doen. ( En daarna op de foto zetten en aan ons laten zien haha)
Ja baalde echt toen die predictor niks deed. Vertrouw toch altijd meer op de duurdere testen. Maar ik laat zeker een foto zien van de test als die positief is
Zwanger meis, je HCG verdubbelt elke 2 dagen dus die moet morgen of overmorgen dikker zijn . Gefeliciteerd! PS predictor zijn rot testen .
Ik heb al tegen m'n vriend gezegd dat hij geen predictor moet halen. Maar kan je bij clearblue ook in een potje plassen? Ik vind het namelijk altijd zo vervelend om over zo'n staafje te plassen haha.
Cl kan ook in een potje! ik vind dat ook vervelend, maar over mn handen als over dat ding haha! ik zeg ook beetje gefeliciteerd!!
ja precies haha, dat ding blijft altijd droog kan echt niet wachten tot morgenochtend! Hoop zo dat die ook positief zal zijn.