Over een paar dagen zijn wij precies 2 jaar bezig om zwanger te raken en hebben ook een anderhalf jaar in de MMM gezeten met behandelingen en al. Wij wachten nu op het chromosoom onderzoek uitslag die 21 augustus plaats gaat vinden en hierna zullen wij starten met ICSI. Nu ben ik een dag overtijd. Ik heb een gemiddelde cyclus van 24 t/m 26 en heel soms 28 dagen maar ga daar nooit overheen. Ik zit vandaag op cyclus dag 29 alweer! Ik had ook een hoge temp van 37 en steeg naar de 37.1 net na ik wakker werd. Normaal is het echter lager en heb ik al 1 t/m 4 dagen voor mijn menstruatie bruinbloed verlies maar nu ren ik steeds naar de wc en nog niks geen druppel bruinbloed of iets. Ik heb een test gedaan vanmorgen maar die is toch helaas negatief. Wat kan ik nu het beste doen? gewoon afwachten of de huisarts bellen voor een bloedtest? dit gebeurd mij echt nooit daarom dat ik het allemaal een beetje raar vind. Hoop durf ik ook niet te houden na 2 jaar geloof je daar eigenlijk ook niet meer in Wie heeft dit ook eens meegemaakt?
Het is altijd mogelijk dat er eens een cyclus tussenuit springt. Jammer genoeg is ons lichaam niet programmeerbaar Persoonlijk zou ik eventjes afwachten en overmorgen nog eens een thuistestje doen. Misschien maak je traag hcg aan... En anders zou ik binnen een weekje naar de dokter stappen. Ik hoop voor jou dat het raak is. Het is niet leuk om zo lang op je kindje te moeten wachten.
idd nog even wachten ik zit vandaag op dag 32 en ook negatief getest vanmorgen als ik in de loop van de week niet ongi word dan bel ik de dokter want dat is bij mij ook niet normaal,aan de andere kant zolang je niet ongi bent of wordt is t nog mogelijk dat hou ik me zelf ook maar voor succes dikke knuf
Bedankt beide voor jullie antwoorden Ik wacht het dan nog even af. De dag is nog niet om wie weet breekt het dadelijk wel helemaal los en is het gewoon een dag later maar wel apart vind ik het bij mij. @Frummel jij ook succes! Ik hoop dat we beide goed nieuws kunnen uitbrengen en @karnijn gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs.
Dank je, verwezenlijkt via icsi Laat maar wat weten als je meer weet. Hopelijk draaien jullie beide testjes nog positief uit.
Welke test heb je gedaan? Misschien dat je een gevoeligere kunt proberen van kruidvat (2v5) of clearblue met indicator?
ik heb getest met de kruidvat 2v5 euro t is nu wel heel spannend,heb sinds vanmorgen ook giga hoofdpijn ben nog nooit zolang overtijd geweest
probeer eens in de middag te testen. Ik heb nog nooit met ochtend urine getest meestal einde van de dag.
@karnijn Ik hoop het. Zal het zeker laten weten ^_^ @Babke De Kruidvat test 2 voor 5 euro heb ik gebruikt. Ik had alleen een schaduw streepje en dat zal dan vast een indroog streepje zijn? Voorbij de 5 minuten kwam dat schaduw streepje. Jammer dat het dan niet meer geldig is alles wat je afleest na 5 minuten. @Sem Frummel Heb ik ook last van. Afgelopen vrijdag toen dacht ik oké ik kan het wel vergeten omdat ik altijd hoofdpijn heb voor NOD maar toch trok het weg. En toen nog een paar keer gehad en trok het weer weg. @Din0 Is nog eens een idee. Ik wacht het nog maar even 2 dagen af dan kan ik het inderdaad eens met middag urine proberen. Thanks!
Ja! Let maar niet op de test die is een beetje... hahaha. Je moet nog een keer extra op de foto klikken dan is hij groter. Onder de 2 lijntjes kijken die ik heb neer gezet: Schaduw lijntje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
Ik zie hem niet, maar bij die ene foto staat het lijntje (uitgaand van jouw 2 streepjes dus) ook te ver naar het midden. Balen man, waarom nou geen duidelijk licht lijntje
@sugerblossom hoe is bij jou?? ik ben inmiddels 5 dgn overtijd vanmorgen testje gedaan 2v5 van kruidvat maar omo wit dus we wachten maar af zolang er geen ongi is kan t nog alle kanten op toch jij ook succes
Ik ben ook overtijd, 3 dagen nu. Zondagmiddag negatief getest. Heb het vaker gehad, dat ik na een week overtijd wel ongi werd. Heb het ook gehad dat het uitbleef, na een week weer naar de fertiliteitskliniek gegaan, toen bleek dat er een aantal hormonen vervelend aan het doen waren, die dachten dat de innesteling nog bezig was, terwijl dat niet was gelukt.. Dus de bloeding kwam niet op gang, toen is het opgewekt... Ik ben bang dat dit nu weer het geval is.. Het is frustrerend, de eerste keer dat het gebeurde maakte ik mezelf helemaal gek, maar weet inmiddels dus dat het kan gebeuren dat je overtijd bent en niet zwanger. ZUCHT...