blauwe aders van borst tot schouder?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lievemama19, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    hallo, gisteraf stond ik voor de speigel en merkte ik op dat ik blauwe aders had lopen tot mijn schouders? op mijn borst zelf niet heel veel. mijn borsten doen ook zeer, vooral mijn linkerborst. ze zijn trouwens ook ietsje groter lijkt wel en wat steviger

zijn er meer mensen die dit hebben (gehad)? en was diegene toen ok zwanger?

ben nu 3 dagen overtijd met cycles van 34 dagen.

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja, maar ik had het zowel voor mijn NOD als voor mijn zwangerschap.. zegt weer niets dus.. :(

Aan je cyclussen te zien kun je er ook nog eentje hebben van 39 dagen.. Nog twee daagjes wachten voor de volgende test meid.. ik duim voor je!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb het vanaf vorige ronde en is niet meer weggegaan! Ik heb ze ook heel erg op mijn (*)(*). Maar niet zwanger dus! ;)

4. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi hoi
    Ik heb ze altijd voor de regels
    dus zegt idd niet veel.
    nog ff w88 dus
    liefs

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Dat heb ik ook elke maand voor mijn ongi. Zie mijn aders soms zelf door mijn tepels lopen...haha Heb een lichte huid misschien daardoor.

6. acire

acire Fanatiek lid

ja, daaraan wist ik dat ik zwanger was.. ben namelijk heel bleek en herkende mn borsten niet meer terug.. zie nu trouwens ook overal duidelijker aderstjes.
    normaal had ik trouwens nooit last van mn borsten.. totaal ongevoelig die dingen.. maar nu.. au au au :D

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik had niet direct blauwe aders.. nu nog steeds niet. Maar wel hele stevige, flink gegroeide borsten.. met harde knobbels en ze deden heel PIJN! :p

Hoop dat het voor jou positief is.. :) Succes!

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dat heb ik ook, maar heb heb geen lichte huid ;)

9. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ben nu nog niet ongie :( snaop er echt niks meer van. ga morgen nog een testje doen denk ik...
    denk steeds dak ongie ben geworden, maar is niet zo.. t is wel vochtig steeds en veel witverlies en vanmorgen na het bukken een flinke stekende pijn :( beetje pijn i rug en vooral mijn (.)(.) doen zeer

Deel Deze Pagina