hoi meiden ik moet ff me verhaal kwijt ik ben nu twee dagen overtijd maar ik heb wel 31 dec en 1 janarie heel licht roze bloed verlies gehad een paar druppels dus ik dacht dat ik ongi moestworden maar 2 jan en 3 en 4 en nu 5 jan niet ongi dus ik ben overtijd maar ik heb geen last van misselijkheid of kleurende tepels of pijn in me borsten of iets dan ook alleen me ontlasting werkt niet echt mee maar ik ben ook darm patien dus weet nu niet of het met een zwangerschap te maken heelft of met me darmen die weer eens van slag zijn verder heb ik ook puisten die ik normaal niet heb maar vanacht heb ik last gekregen van links in me onder buik pijn soort stekken en heb niet goed kunnen slapen ik dacht vannacht nu ben ik ongi geworden maar vamorgen nog niks te vinden van bloed of iets de pijn is wel minder geworden maar blijft wel ook nu rechts onder en ik voel me iets anders dan normaal raar gevoel in me lichaam ik heb gisteren een zw test gedaan maar die was negatief zijn dit nou symptomen of wat anders? iemand die mij kan helpen nog een test doen? of afwachten iemand die dit ook heeft? ps. ik ben word blint en hoop dat het lees baar is groetjes dani
Hoi Dani, Als je het niet vertrouwd zou ik over een paar dagen nog eens testen. Sommige vrouwen testen pas later positief. Ik zit in ongeveer het zelfde schuitje. Alleen heb ik 3 dagen bruinverlies gehad. Nu nog zéér minimaal. Ik ben 6 dagen overtijd en ook nog steeds negatief getest. Ik heb vanmorgen de huisarts gebelt met het hele verhaal en hun advies is toch nog een paar dagen afwachten. En ja, wachten duurt lang hè! Ik wel een nieuwe banner gemaakt voor de zekerheid. Ik hoop zo ook dat de gedachten van het overtijd zijn minder wordt Alhoewel ik vrij rustig ben en met niet gespannen voel. Succes! Groetjes Cynthia
jep hier ook.. pijn in mijn buik in vlagen.. en af en toe in vlagen ook misselijk.. en vanmorgen nog steeds een nega test..
Er zijn best veel vrouwen die de eerste tijd negatief testen terwijl ze wel zwanger zijn, dus het kan nog alle kanten op...