kruidvat ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door E82, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey dames

Wat zijn jullie ervaringen met de Kruidvat eigenmerk ovulatietesten 5 voor 9.99 euro (rose doosje)?
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb ze zelf nooit gebruikt, vind ze eerlijk gezegd ook extreem duur, en ik heb er teveel slechte verhalen over gelezen. Ik heb horen zeggen dat ze vaak vals positief aangeven, en dat schijnt voor verwarring te zorgen..

Wat ik wel zou willen adviseren zijn bijv. dipsticks van Zwanger & Kids. Ze zijn goedkoop, handig in gebruik, en erg duidelijk!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hier sluit ik me bij aan..

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik heb wel ervaring met kruidvat ovulatie testen. Was een ramp. Ik leek elke dag te ovuleren. Echt een afrader dus. Inderdaad ook erg tevreden over de dipsticks van zwanger en kids. Goedkoop en betrouwbaar.

5. bloem16

bloem16 Lid

5 aug 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt en mij beviel het wel! Ik heb ze gebruikt omdat ik ook temperatuur en ik wilde weten of die testen hetzelfde aangaven: positief op dag 10 en 11 en volgens de temp.curve had ik op dag 11 m'n eisprong. Dus hij leek me wel betrouwbaar..

Ik heb wel vaker gelezen dat hij vals positieve uitslagen gaf, dus geen idee, bij mij leek het wel betrouwbaar, maar ik heb ze ook nog maar 1 keer gebruikt.

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Yeps...helemaal mee eens :D

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb er geen problemen mee gehad máár, ik heb het idee dat op de dipsticks duidelijker te zien is wanneer je LH piek is.
    Op de midstreamtesten (van verschillende merken) lijken ze eerder positief dan op een dipstick.

Ik zou dus ook lekker goedkoop via internet bestellen. :D

8. roos77

roos77 Lid

4 mei 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu voor de eerste maand ovutesten van het kv aan het gebruiken, iets later positief getest dan verwacht, dus nog geen idee of het wel/niet klopt.

9. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook die van KV gebruikt, daarij testte ik 4 dagen knalpositief achter elkaar.... heel apart. Die wel de CB met indicator maar 1 dag een smiley gaf...
    Ik ga nu de dipsticks van zwanger en kids bestellen, dat scheelt ook een hoop geld, en hoor er wel positieve dingen over.

Deel Deze Pagina