overtijd en test negatief

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vlindertje, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou ik brand los,

    alle feiten op een rij:

    - 17-3-2006 miskraam gehad met 5,5 week
    -normale cyclus is 30 (al 3 jaar)
    -ben al 3 jaar van de pil af
    -cyclus naar miskraam 33 dagen
    -en vandaag 5 dagen overtijd

    heb al 2 testen gedaan en die waren negatief :(
    moet wel zeggen dat ik bij mijn vorige korte zwangerschap pas op dag 9 positief teste.

    maar toch voel ik mij heel anders en ben bang dat ik mij sommige dingen in beeld en dat mijn lichaam mij voor de gek houd.

    enige wat ik anders ervaar is dat ik een vieze smaak in mijn mond heb al weken en dat ik snel geiriteerd ben en sommige dingen echt vreselijk vind stinken en dat ik met vlagen misselijk ben.

    mijn vorige zwangerschap was ik huilerig,zeer pijnlijke borsten,en had echt vreet aanvallen :)


    heb echt het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houd.
    wil nu 2 dingen en dat is of mij gigantische zwanger gaan voelen of ongesteld worden.
    heb geen duidelijkheid en het wachten komt mijn neus bijna uit.

    sorry moest het even van mij afschrijven.

    meer mensen in z'n situatie?
     
  2. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    hoi Vlindertje,

    Nee, ik zit niet in dezelfde situatie maar ik kan me voorstellen dat je het even van je af wil schrijven! het is veel fijner te weten waar je aan toe bent!

    Dus heel veel succes de komende dagen! We horen het wel...
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik lees hier trouwens wel vaak dat je heeeel vruchtbaar bent na een miskraam, dus wie weet ben je wel zwanger ;) Maar laten we in ieder geval ff afwachten

    xxx Marijke
     
  4. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Daar wordt je inderdaad ontzettend moe van!!!!!! Ik weet er alles van!
    Ik heb 23 maart een mk gehad met 10,5 weken en ik zit nog steeds op mijn ongi te wachten! Alweer 4 testen verder nog steeds negatief! Ik krijg er zo onderhand een punthoofd van!
    Moet ontzettend veel plassen maar voel verder niks.
    Hoop dat we snel duidelijkheid krijgen meid!!!!

    Succes!!
     
  5. kriskras

    kriskras Lid

    12 apr 2006
    84
    0
    0
    Hoi Vlinder en Angela,

    Hoop ook dat jullie snel duidelijkheid krijgen!
    Je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden en in onzekerheid laten..

    liefs,
    Kris
     
  6. ik heb duidelijkheid gekregen.
    ben op dag 36 de :evil: tegen gekomen.
    dus mijn cyclus ligt overhoop.(30,30,30,30,33,36)

    nieuwe ronde's nieuwe kansen

    heb voor mijn banner maar het gemiddelde tussen 30 33 en 36 genomen,weet het anders ook niet
     
  7. Liesje25

    Liesje25 Actief lid

    26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hey vlindertje

    Deze Belgische meid heeft ook last...

    Ben nu 8 dagen overtijd. Maandag m'n eerste test gedaan, maar negatief (snif snif).
    Ben af en toe beetje misselijk én heb af en toe steken in mijn onderbuik. Dan weer eens links en dan weer rechts... het gevoel dat ze erdoor komen...

    Nu ben ik die onzekerheid ook beu, én wil ook OFWEL menstrueren OFWEL positief testen.

    Heb voor mezelf beslist dat wanneer ik volgende week maandag nog niets heb, me nog eens zal testen.
    Als het dan terug negatief is, laat ik het zo... en wacht tot (misschien) mijn volgende einde-cyclus.


    Groetjes
    xx
    Van een 'nog een beetje'-hoopvol Liesje25
     
  8. Helloworld

    Helloworld Nieuw lid

    9 jul 2006
    3
    0
    0
    Volgens mij negen dagen en misselijk, volle buik en ik denk donkere tempels.. nooit goed bestudeerd...

    Negatieve test.. Dat wel!
     
  9. Helloworld

    Helloworld Nieuw lid

    9 jul 2006
    3
    0
    0
    Ik denk dat het nu erop of eronder is.. Of innestelingsbloeding of de rooie duivels..

    Ik vermoed het laatste...

    Snik snik
     
  10. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi hoi ik ben 12 dagen over tijd en ook geen positieve test wordt er gek van ga morgen naar de dokter voor een bloedest en weten we hopenlijk snel meer
    liefs jose
     
  11. Fafnir

    Fafnir Lid

    26 jul 2006
    50
    0
    0
    ben 14 dagen overtijd, maar de dokter kon me niet echt verder helpen...

    Ik moet wachten tot ik ongesteld wordt, hij zei dat de testen die te koop zijn heel betrouwbaar zijn. Maar dat de pil wel invloed zou kunnen hebben. Wel moet ik als ik over twee weken nog niet ongesteld ben of als er een test positief is in de tussentijd bij hem terugkomen.
    over een week nog een keer testen. Het kan door van alles komen dat je nie ongi wordt, maar hij vond wel omdat ik het zo warm heb, ja het is ruim 30 graden maar dan nog, en zoveel meer eet dat ik dat wel in de gaten moest houden.
    Het was te vroeg voor ander onderzoek zei hij, heb het, heel stom, geeneens over bloedonderzoek gehad.

    Maar is waarschijnlijk toch niet nodig, ga er vanuit dak niet zwanger ben. Mocht ook gewoon de pil weer slikken, dan weet ik zeker dat ik over drie weken ongesteld moet zijn, en als het dan nog uitblijft....
     
  12. dennisenjose

    dennisenjose Actief lid

    29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hellaas vlinder voor mij houdt deze poging op
    vandaag zijn de :evil: :evil: gekomen heb de dokter afgebeld is zwaar sh@t maar nieuwe ronde nieuwe kansen en het was de eerste poging pas dus ja
    maar ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is heeel veeel succes meid

    liefs jose
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vlinder opende dit topic in Mei ;)
     

Deel Deze Pagina