Hey Mell Rot he die onrelmatige cyclusen! Hoop dat we allemaal meer geluk hebben de volgende ronde! Ik hou mijn laatste cylus aan totdat ik m,n ei gevoeld heb dan pas ik m aan (+ 14 dagen ongv. na deze cyclus 15 dagen) Denk dat ik deze maand ook weer ovu testen ga doen.. Heb je meer zekerheid... Liefs Melanie
ja erg vervelend ind. Ik ben nu ook al een half jaartje verder,gaat zo snel de tijd! Nou meid ,we gaan gewoon door en laten ons niet gek maken !hahaha Ik houd deze cyclus voorlopig even aan en dan zien we wel.misschien wel weer 28dagen volgende maand.ohhh wat lijkt me dat heerlijk! bedankt voor de lieve woordjes!liefsss
Ja de tijd gaat best snel .. Alleen dat wachten op je NOD ..oeeehh dat duurt zo lang! Ik was net even aan het snuffelen op het zwanger worden en ik las het grote Smeptopic even .. Ze hebben daar een plan haha en geloof ik als je je er goed aan houdt werkt het ook nog! Dusss ik ga me daar over een weekje even aan toevoegen denk ik Als je de 1ste 2 pagina,s leest zie je wat het precies inhoudt! Lijkt mij ook wel leuk! Wat vind jij ervan? Liefs Melanie
Hai meiden! Eindelijk weer lekker klaar met werken Hebben jullie een leuke dag gehad? @MiaMel; mijn cyclus verschilt toch wel een beetje. Deze maand 32 dagen (net als jij toch) maar heb ook wel eens 28 dagen. Dus maybe.... zijn we over een maandje allebei zwanger... joepie! Hoop echt dat het deze keer gaat lukken! @Mell30; balen dat je ook ongesteld bent geworden zeg! Je bent nu een half jaar bezig? Wat doen jullie eigenlijk om erachter te komen wanneer je OVU is? Ik ben vorige maand begonnen met Persona, vanaf deze maand zou het betrouwbaar aan moeten geven wanneer mijn OVU zal zijn. Hopelijk werkt het! MiaMell; heb je al vaker ovulatietesten gebruikt? Beviel dat? Ik ga even het plan lezen op de ander pagina Mia, ben benieuwd naar 'het plan', haha. Moet er zo weer vandoor, dus tot later! Liefs, BarbaBeer
Hahaha... het is een fantastisch plan! Vooral de Nederlandse variant, het SOEP-plan. Hehe. Mijn husband vindt het ook wel een goed idee zegt ie net . Een zwaar klus-schema deze maand dus! Bye! BarbaBeer
ik heb nog een negatieve test snap er niks van normaal ben ik altijd precies op tijd ongi en nu nog niks te bekennen waardeloos is dit
Nou hier ook iemand die zwaar overtijd is! 7 dgn....en heb de laatste cyclus aan gehouden van 37 dgn. Dus ik zit nu op dag 44! Heb afgelopen zondag getest maar die was negatief...durf nu niet meer zo goed!
Hey dames, heel wat reacties sinds de laatste keer! Altijd leuk... Ook een paar ongi´s zag ik?Balen meiden,altijd een schijtdag dan he?..... Hier nog steed niet ongi..!Snap er nix van,geloof niet meer zo in een zwangerschap,ook al ben ik veel misselijk en heb ik al 2 wkn krampjes... Wel ontzettend veel watreige afscheiding al een aantal dgn,dit is toch vruchtbaarafscheiding?Of kan het toch een teken van zwangerschap zijn? Help!Ik weet het niet meer?! Liefs Lily debke!Kon net onze topic (zwanger?)niet vinden? Bij jouw ook nog steeds nix?Wanneer wil je naar de dokter gaan?
Okk weer nega getest zon,maand,en dinsdag... Test jij ook elke dag droppie? En over welk plan hebben jullie het?
Hey Lily... Vond het ook niet meer zometeen toch nog maar eens zoeken. Ik heb ook heel veel waterige afscheiding en krampjes...aaaaah wordt gillend gek hiervan Liefs Deb
ik heb nu 2 keer getest dus denk dat ik morgen maar even langs de huisarts ga kijken wat die zegt en anders haal ik morgen nog maar een test snap er ec ht niks van
Heey barbabeer ! Vandaag wel lekker rustig dagje gehad , hele huis zitten boenen maaaaaar wel rustig aan En jij ? Wat een onweer hierzo en regen ,storm . Bij jou ook ? Maaar het is echt een GENIAAAL plan is het niet ? Phoe dat word hard werken voor de mannetjes haha Melden we ons samen aan ! Had jij ook vorige maand 32 dagen?! We hebben wel veel overeenkomsten he !? haha Ja vorige maand had ik ook 28 dagen! Het schommelt een beetje (helaas) Maar heb veel over de Persona gelezen en het leek me ook wel handig ja ! Maar het enige nadeel vond ik dat het lastiger is met een onregelmatige cyclus... Dus daarom ben ik maar gewoon ovuluatietesten gaan doen..(zijn wel duur vind ik) Vind het heel makkelijk ! Bestel ze bij sensitest in een pakketje van 12 en ze zijn wel duidelijk! Heb ze nu 3 maanden gebruikt maar wou afgelopen maand even rustig aan doen.. (werd een beetje obbsesief haha) Slaaplekker! Hey droppie Spannend zeg! Maar wel Baalen dat je nog steeds een negatieve test heb! Ik heb veel dingen gelezen over mensen die later posi testen... Hopelijk gaat dat bij jou (jullie) ook gebeuren! Positief blijven denken Geen bloed geeft Moed ! Hey depke 7 dagen al ! Jeeeetje dat is lang ! Heb je de HA al gebelt?Misschien kan je bloed laten prikken? En weetje zeker of je ei is geweest en wanneer? Ben heeel nieuwsgierig ! Ik duim voor je ! Hey lilly ! Jij ook nog steeds niet ongi! Shitzooi zeg al die negatieve testen! Gedult is heeeel moeilijk (zeker is deze moeilijke tijd) maar ik zal aan je denken! Geloof ik is veel waterige afscheiding wel goed? (er is in iedergeval geen verstopping haha dus daar kan het niet aan ligen ) Succes meiden ! Hoop op goed nieuws ! Liefs Melanie
@ Lily26; Dit plan staat op 'het grote SMEPtopic' (Sperm Meets Egg Plan) Of in het Nederlands: SOEP! Als je pagina 1 & 2 hiervan leest, staat het duidelijk uitgelegd... Schijnen al veel SMEPbeebs geboren te zijn 8) Weltrusten! BarbaBeer
@MiaMel; hier ook mega storm idd, overal takken op de weg. Maar binnen is het wel lekker knus! Was jij lekker vrij vandaag? Behalve poetsen ook nog leuke dingen gedaan hoop ik?! Over de SMEP; er staan in het topic hele lijsten met SMEPbeebs, haha... Wie weet... volgende maand weer meer SMEPjes erbij! Het is inderdaad wel hard werken hoor, hihi. Maar we hebben het er wel voor over he? Bij Persona zijn schommelde cyclussen niet erg mits je binnen een bepaalde grens blijft (tussen 25 en 35 ofzo). Je doet een urine test op dag 6. En afhankelijk daarvan geeft hij aan wanneer je 7 dagen achter elkaar gaat testen. Op die manier kom je achter je LH-stijging. Lijkt mij handig omdat ik dan zeker weet wanneer eisprong is, zonder dat ik steeds hoef te rekenen wanneer ik die ovulatietesten moet doen met een schommelende cyclus. Deze maand zullen we merken of het zin heeft. De eerste maand moet het computertje je lichaam leren kennen..... dat betekende dus bijna iedere ochtend een testje doen! Maar dat is nu gelukkig achter de rug Weltrusten! BarbaBeer
Goeiemorgen Barbabeer ! Ja als het dan zo stormt buiten is het binnen altijd extra gezellig vind ik ook Bij mij nu weer een beetje zonnetje ,hoop bij jou ook! Sinds kort ben ik alle dagen vrij haha , ik wil graag solliciteren binnenkort bij basisscholen die overblijfmoeders nodig hebben. Lijkt me heel leuk! Ik heb heel veel huisdiertjes hihi en die hebben veel verzorging , aandacht en liefde nodig... Heb pas geleden een vakantiebaan genomen(6 weken fulltime) om te kijken hoe dat zou gaan ivbm tijd en huishouden. Maar was echt Veeeeeeeelste druk ! Het is hier echt elke dag een grote rotzooi! De dieren trekken m,n hele huis overhoop! haha Maar ze zijn wel ontzettend lief ! En als ik weer een teleurstelling heb aan het eind van de maand of wanneer dan ook dan knuffel ik ze eens extra en ben ik heel blij dat hun ook m,n kindjes zijn (3 katten van 7 maanden, echte boefies, 4 fretten , 2 van 1jaar en 2 van 4 maanden(lopen de hele dag los in huis), 1 hamstertje (hammie) , 1 vogel (z,n vrouwtje is helaas opgegeten door Kira m,n kat) en 2 aqauruims ... Het is hier behoorlijk vol haha Maar heeeeeel gezellig! Heb jijn huisdieren? Staan er echt hele lijsten met smepbeebs?! Dat had ik nog niet gezien! Even koekeloere ! Nou ik ben overtuigd! Denk dat ik me over een weekje aanmeld ofzo.. En jij ? Wel handig als ik het zo lees met de Persona! Ja dat rekenen en puzzelen met die ovutesten is soms wel irritant ! Nou als jij volgende maand zwanger bent dan koop ik m ook Liefs Melanie
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier en ik heb een vraag. Ik ben 2 maanden gestopt met de pil,eerste keer was ik gewoon na 28 dagen weer ongesteld en nu zit ik al op de 31 dagen en nog niet ongesteld. Heb wel 6 dagen last van bruin / roze / rode afscheiding gehad en veel buikpijn. Testen zijn negatief. Dus ik denk ook dat ik niet zwanger ben,maar ik ga volgende maand trouwen en op huwelijksreis en wil dan dus niet ongesteld zijn. Zou ik nou gewoon weer kunnen beginnen met de pil op een willekeurig tijdstip gewoon voor een maandje. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Groetjes Esther
hallo allemaal ik had een test gedaan vanochtend die gaf een heel licht streepje dus ik dacht zwanger maar nu verlies ik bloed dus ben bang dat het mis is ben vanochtend langs de ha geweest heb een blaasontsteking maar wel een positieve test dus nu weet ik het ook eigenlijk niet meer
Hoi Esther ! Welkom hier ! Zoals je waarschijnlijk al weet duurt het best wel een poosje voordat je ontpillt bent... Sommige mensen wachten weleens 56dagen of langer op hun NOD. Het is dan ook heeeel onvoorspelbaar wanneer je ongi gaat worden... Het kan zijn dat je nu al 6 dagen aan het menstrueren bent omdat je lichaam zichzelf in het ware weer helemaal moet opstarten en alles zelf weer gaan regelen. Als je absoluut niet voor verrassingen wil staan op je bruiloft en huwelijksreis kan je gewoon weer een maandje de pil nemen... Maar ik zou wel even je HA bellen over wanneer je ''precies'' kan beginnen (geloof ik was dat net voor of na een menstruatie, ik weet niet of het kwaad kan om op een andere dag te beginnen) Veel succes Liefs Melanie
Hey Droppie Heb je het tegen de huisarts verteld dat je een positieve test had? (hij moet je dan andere medicijnen geven omdat bepaalde soorten anti-bioatica zeer schadelijk kunnen zijn voor je kindje. ) Heb je de dokter gebelt over de bloeding? En heeft hij bloed in je urine gevonden? Weetje zeker dat het uit je vagina komt en niet uit je blaas? (ik heb ook vaker een blaasontsteking gehad en ik had vaak bloed in m,n urine zitten) Als het wel uit je vagina komt wat voor kleur is het dan? Donker /bruin = oud bloed hebben mensen die net zwanger zijn wel vaker en is 9/10 keer niets aan de hand. Licht roze = hou het in de gaten! het moet stoppen en als het erger word gelijk HA bellen en uitlegen. + 2 dagen daarna test doen ,en kijken of het streepje lichter is. Veel Roodbloed = Waarschijnlijk is het dan toch een aankomende miskraam (maar niets is zeker) Doe dan de volgende dag over 2 dagen daarna nog een test. Als de test lichter is of de streep niet meer te zien is heb je helaas een MK gehad.... Het is ook belangrijk Hoeveel je precies verliest. Veel of weinig? Ik hoop snel van je te horen ! Liefs Melanie