MiaMel: dank je wel voor je warme verwelkoming ! Ik heb de test van de Etos en ik las idd dat deze test wel goed bevalt onder de leden van dit forum. Ik stond ook echt voor die stelling in de drogist en wist niet zo goed voor welke ik moest gaan. Maar omdat ik nooit zo van de merken ben, ging ik nu ook maar voor het huismerk ! Ik heb samen met m'n vriend besloten om morgen maar te gaan testen. Moet straks naar m'n fam en als ik nu positief zou testen heb ik denk ik een big smile en een uitstraling dat iedereen meteen weet wat er aan de hand is, willen we toch nog even voor ons houden tot de 10 à 12 weekjes! Maar volgens jou dus de 33 dagen aanhouden? Dan hebben we wel de juiste momenten geklust zeg maar...spannend ! We wachten het wel af, tis pas onze 3de maand. Ben wel al sinds vorig jaar dec van de pil af dus ik denk niet dat ik nog aan het 'ontpillen' ben?! Ik zal het morgen laten weten! Fijne aaf! x MieWie
Hey miewie Ik hou ook niet zo van de merken haha Alleen die digitale van cleurbleu heb ik laatst gedaan omdat ik een beetje gek werd van onzekerheid. Oooooh maar wij zijn ook nieuwsgierig! Haha nee hoor ik snap dat je nog even wilt wachten met testen, ik zou de bigsmile ook niet kunnen verbergen voor m,n familie Word je nou niet gek van spanning? haha sorry gemeen van me (grapje) Maar dat zou opzich wel mooi kloppen toch, als je precies goed geklust zou hebben als je een cyclus van 33 dagen heb ! (ik ben ook heeeel zenuwachtig!) Ik zal hier morgen blijven koekeloere naar een berichtje van je! Liefs Melanie Barbabeer... waar ben je nouww... snik snik
Hoi allemaal! @ MiaMel; ik ben er weer! Lange werkdag gehad, pfff... het is heel erg druk de laatste tijd, dus moest eerst even op de bank hangen om bij te komen, haha. Maar nu lekker thuis gelukkig. AAhh... echt zielig dat je al een heel verhaal had getyped. Compu's zijn alleen leuk als ze het gewoon (heel goed!) doen he? Maar wanneer er beebje in de buik zit wil ik wel blijven werken tot ook zo'n 2 maandjes voor de uitgerekende datum. Hangt er ook wat vanaf hoe het gaat natuurlijk. Na de zwangerschap zou ik niet meer willen werken tot het kleinste beebje al een beetje groot wordt en naar school gaat, want het zal er niet bij ééntje blijven Weet je wat een gek idee is? Nu hebben we het erover, maar een komt een moment en dan is het gewoon zover! Net als een klein kindje dat al 364 nachtjes voor zijn verjaardag afteld, haha! Nog even over die MK, ik kan me voorstellen dat je heel erg beroerd hebt gevoeld, het is natuurlijk iets dat niemand mee wil maken! Ik vind het wel heel erg knap van je dat je er zo open over kunt praten (én typen!). Heb je nog lekker genoten van het zonnetje vandaag? Ik ga zo denk ik nog even een wandelingetje maken... @ MieWie; Welkom hier MieWie! Naar he, dat afwachten? Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt! En liefst natuurlijk doordat je 2 streepjes op je test hebt staan 8) @ Esther; Fijn dat je vast duidelijkheid hebt. Nu met goede moed weer op naar de volgende poging! Ik ben nu ook ongie, daagjes duren dan wel lang voordat het eitje er weer aankomt he? Veel succes! @ Droppie; Net als MiaMel ben ik ook erg benieuwd hoe het met je gaat Droppie! Al nieuws? @ MiaMel; Trouwens Mia, waarom is CB digitaal beter dan andere testen dan? Ik hoor er wel meer over..... Nou meiden, ik ga een lekker wandelingetje maken! Heb een heerlijk weekend allemaal. Ik ga morgen op kraamvisite. Vind ik wel een beetje lastig hoor, hebben jullie dat ook? Gun het een ander natuurlijk ook héééééél erg, maar wil zelf ook zo graag! Liefs! BarbaBeer
Goeiemorgen Barbabeer ! Wat leuk dat jij er precies hetzelfde over denkt als mij (werken en beebje) Misschien zijn we volgende maand wel met z,n 2e zwanger ! (duimen duimen duimen) Heb gisteren bijna de hele dag binnen gezeten omdat die monteur van (achterlijke) Ziggo langs kwam.. Ben ik om 3 uur 5 MIN naar buiten , even met de katjes banjeren, kom ik binnen om 10 over 3 en zie ik gewoon een briefje ligen dat ie al geweest is! en dat ie een kwartier heeft gewacht Dat is echt onzin! Ik was Kwaaaaaaad Maarja ben er nu echt even klaar mee... Dan maar geen huistell. Oja over de CB digitaal . Vond ze onwjis makkelijk omdat je niet aan het pielen bent met : zie ik nou wel iets of niet. Vond ze heeel duidelijk. Gewoon WEL of NIET ZWANGER (hoe teleurstellend dat natuurlijk ook is..) Kan mezelf wel dagen gek maken en blijven kijken op een test Vaak begon ik al 5 dagen voor NOD met testen Maaaar dat heb ik afgeleerd ! Lekker zeg een wandelingetje! Frisse neus halen! Is wel en heel goed idee Snap precies wat je bedoelt met kraamvisite,s... Het is zo moeilijk en even slikken omdat het gewoon pijn doet. We willen het zooo graag ... Dan zie je z,n klein hummeltje ... Ik heb het ook als ik zwangere vrouwen zie... Word ik even helemaal bedroeft... Maar eens... Gebeurt het bij ons ook ! Liefs Melanie Hey miewie Heb je al getest !?
Morning allemaal! Vanmorgen meteen getest: en...nog steeds maar 1 streepje! Ook nog niet ongi dus ik heb nog een beetje hoop! Als er maandag nog niets is bel ik de ha, of is dat te vroeg? Misschien nog een keertje testen met CB? In ieder geval weer beetje jammer . Wat een verhaal zeg van die Ziggo MiaMel...wordt nu beetje angstig aangezien ik ook een monteur verwacht op 26 aug. Maar dat is 's avonds, misschien dat het dan beter gaat? En BarbaBeer: wat een heerlijk vooruitzicht om zelf te kunnen bepalen tot wanneer je wilt blijven werken en dan zelfs, als het beebje er is, voorlopig lekker thuis te blijven! Ik moet het gewoon doen met die 16 weekjes verlof hoor! Hoop daarna wel 1 dagje minder te kunnen gaan werken, dus 3 dagen werken... Zover is het nog niet en als het zover is hebben we nog een aantal maanden om te bekijken hoe we dat willen gaan doen als het beebje er is ! Sterkte vanmiddag bij de kraamvisite, denk maar gewoon dat jouw tijd nog komt! Dan zullen er ook vast wel vrouwen zijn die het gevoel dan hebben wat jij nu voelt! Iedereen fijn weekend, geniet lekker van het mooie weer! xx
Hai meiden! Hebben jullie een leuke dag gehad? Nog lekker een vrije avond! @MiaMel; Wat irritant he, als je binnen moet blijven omdat er een monteur of iets dergelijks komt..! Helemaal vervelend wanneer je moet thuis blijven 'tussen 1 en 4' ofzo... grrrr.... Nou ja... dan maar niet het? Of komen ze nu toch nog een keer terug? Maar dat is dat wel relaxed van CB digitaal, ik heb die nog nooit gebruikt. Ik begin iedere al 6 dagen vóór NOD met MatCare; met de hoop dat ik dan natuurlijk al zekerheid heb natuurlijk. En daarna op NOD toch nog een keertje, omdat ik dan toch begin te twijfelen aan zo'n Utra-test, haha..... Maar heb jij dan vaak vage streepjes? Ik heb zelfs nog nooit een vaag streepje gehad.... De kraamvisite vanmorgen viel heel erg mee. Super lief beebje, heb haar lekker vastgehouden. Alleen daarna is het wel eventjes slikken hoor.... Ik vind eigenlijk dat het al wel lang genoeg geduurt heeft nu! Zo ook maar eens het SMEP plan uitprinten en vast klaarleggen. Volgens mij moeten we daar over een paar dagen al mee beginnen of niet? Ik vroeg me trouwens af Mia; hoe oud ben jij eigenlijk? Staat niet op je profiel, of wel? @Miewie; Spannend hoor Miewie. Vind de aanstaande pappa het ook zo spannend als jij? 3 daagjes werken zou ook lekker zijn! Heb je al nagedacht waar beebje dan heengaat? Of eerst maar eens een beebje in je buik? Veel succes, ik hoop dat het tweede streepje snel verschijnt! Fijne avond ladies! BarbaBeer
Hey barbabeer ! Echt @#$%^&! gewoon met Ziggo! We hebben zeker al bijna 2 uur aan de lijn gehangen bij elkaar! Om gek van te worden! Ik moest van 12 t/m 6 wachten! Dat is toch ook gewoon belachelijk... (met het mooie weer nog wel!) Maarja even tot 10 tellen (of 100) Ze zouden ons terug bellen... Maar dat is nog niet gebeurd.... Grrggg ! Maandag ga ik eens even m,n hart luchten! Oooh ik heb ook heel vaak matcare gebruikt! De ULTRA zeker? Daar heb ik vorige maand een valse streep van gehad! (hij was wel heel licht , maar toch..was 5 dagen voor NOD) Gebruikte ze altijd iedere maand en ik had daarvoor nog nooit ''iets'' gezien! (Deze laatste x zag ik ook iets staan! Ik ben geloof ik gek aan het worden met die lijntjes , geef mij maar digitaal ) Dus ik dacht Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zwanger! Had een beebjes site gemaakt, helemaal in de wolken! Maar omdat ie nog heel licht was had ik 1 dag voor NOD de digitale gekocht van CB. En daar stond NIET ZWANGER. Dus was er wel een beetje op voorbereid... (en toch ga je dan nog denken: misschien hebben ze wel meer HCG nodig?) Was wel een domper... Ik test NOOOOIT meer met ultra! Kraamvisite zou ik ook heel moeilijk vinden! Mijn (ex)buurvrouw heeft een zus en die was tergelijkertijd zwanger met mij... (je raad het al..) Ik zag haar iedere keer voorbij huppelen met een steeds dikkere buik..... (en voor mij was het voorbij..) Dat deed me toch een pijn! Maar toch kon ik het dan niet laten om te vragen aan m,n buuf hoe het met dr ging en wat ze voelde .... Kon ik het toch nog een ''beetje'' meemaken... (klinkt een beetje gek..) Maar als jij z,n klein beebje ziet he... denkt je dan ook niet : wat nou als ik z,n hummetje had? Of Wat nou als DIT mijn hummeltje was? Smelt , smelt... Duurt zo LANG ! Oja Barbabeer ! M,n ovutesten zijn binnen (na 1 dag! , echt super snel gewoon!) En moet nog even precies nakijken wanneer ik moet gaan testen (maandag = dag 8 , woensdag = dag 10 ben even in de war haha) Maaaar heb ze uitgeprint en op m,n kast gehangen! + 2 kalender (aug + sept) Onwijs handig! Hoop dat m,n obsessie nu niet in alle hevigheid terug keert.... :O haha Wil jij dan even voor therapeut spelen Nee hoor grapje Wanneer ga jij beginnen? Hey Miewie ! Jammer meid dat je (nog?) maar 1 streepje heb! Denkt dat je over 2 dagen nog een poging kunt wagen en daarna de huisarts kunt bellen. Meestal wachten ze totdat je verder overtijd bent en dan gaan ze stappen ondernemen. Maar je kan natuurlijk altijd bellen en om advies vragen of wat anders de mogelijk oorzaak zou kunnen zijn van het uitblijven van je menstruatie en misschien over een mogelijke zwangerschap! Ik hoop op het laatste ! Heb jij ook Ziggo? Ik hoop dat het bij jou beter gaat! Stuur m gelijk even langs ons Liefs Melanie !
Oja , z,n bericht had ik eerder ook getypt en toen was het verdwenen! (had ik al gezegt , maar vind het nog steeds een beetje frustrerend ) Moest ik even kwijt ! Toedeloe
Ben ik weer Mel! Ben springlevend 8) Maar was dus lekker dagje druk vandaag! Ik gebruikte inderdaad Matcare ULTRA... maar dat is dus misschien geen goed idee? Of in ieder geval is het antwoord niet helemaal zeker. Ik denk namelijk niet dat ik helemaal goed kan wachten met testen tot op NOD..! Dat duurt altijd zóóóó lang tot na de conceptie! Al ben je met het SMEP plan nog wel een tijdje bezig, wat misschien wel weer wat afleidt. Ben benieuwd. Wanneer is jouw dag 8 eigenlijk? Die van mij is woensdag... dus dan begin ik te SMEPPEN... Oh, ik lees nu trouwens in je berichtje dat morgen al jouw dag 8 is! Loop je twee daagjes voor op mij. Ben benieuwd wanneer je ovu is... welke dag verwacht je? Ik verwacht nu 29 augustus, en NOD 12 sep. Ik ben dan uitgegaan van cyclus van 30 dagen, dat is gemiddeld denk ik. Duurt nog laááááááaaaaang! Liefs! BarbaBeer @ MieWie; Heb je al weer meer nieuws voor ons?
Hey barbabeer ! Hier ook wel een lekker dagje gehad. Lekker uitgeslapen en op visite bij m,n schoonmoeder is Egmond aan zee. Was wel gezellig! Weet precies wat je bedoelt als je zegt dat je niet voor NOD kunt wachten! Vond dan ook altijd ZO moeilijk ! Na veel teleurstellingen en vele euro,s lichter heb ik het eindelijk (een beetje hihi) afgeleerd! Wachten op je ei is toch (voor het gevoel) minder lang als wachten op je NOD! Het duurt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang! Hoop dat het SMEP pland inderdaad voor veel afleiding gaat zorgen! Maandag (morgen) is mijn 8e dag(KLUSSEN!)! Woensdag ga ik beginnen met de ovulatie-testen! Ik hoop dat ik rond de 15/16 dag m,n ei heb, meestal komt ie wel een van die dagen. Ik hoop niet later want dan heb je automatisch een langere cyclus! Nog langer wachten! Als m,n cyclus hetzelfde is als vorige maand is mijn NOD 10 of 11 sept. Wachten , wachten , wachten.... Liefs Melanie
Goeienavond allen! Nou, ik kon vanmorgen echt niet wachten! Ben snel nog even naar een drogist hier in de buurt gereden om toch nog een test te halen. Dit keer geen huismerk, je weet maar nooit . Maar goed, wederom maar 1 streepje (geen uitzicht op een heel licht 2de streepje) en zoals ik al verwachtte: eind van de middag de ongi ... Maar goed, we gaan een nieuwe maand in. Nieuwe ronde, nieuwe prijzen, nieuwe kansen haha! De aanstaande vader vind het ook heel erg spannend! Tis allemaal nog erg nieuw voor ons maar daarom juist zo leuk dat we dit samen gaan meemaken! Ik denk dat ik toch stiekem maar die SMEP ga uitprinten, is wel leuk haha! Wie weet ! Ga nu slapen, morgen weer een nieuwe week werken. Samen met mijn zwangere collega en deze week ook nog eens op kraamvisite bij een andere collega. Erg leuk allemaal, gaat bij mij weer alles goed tekeer ! Fijne aaf allemaal en natuurlijk veel succes de eerste daagjes van het SMEP! Truste, x