advies nodig

Discussion in 'Zwanger worden' started by joyce26, Jan 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    kheb jullie advies nodig ik heb gisteren een cb test gedaan die was positief (foto in album) maar omdat ik gisteravond wat licht bloedverlies kreeg btje bruin/rose en licht rood heb ik besloten vandaag nog een testje te doen ditmaal van apotheek merk en die was negatief nou is het wel niet met ochtendurine gedaan maar vind het vreemd dat de cb posi is en nou daarstraks test van de apotheek negatief ik heb wel 2 bakken koffie gedronken en al paar keer naar de wc geweest voordat ik de test had gedaan als ik naar de wc ben geweest heb ik de ene keer wel wat bloedverlies met afvegen (licht) en andere keer niks heb ook geen buikpijn of krampen wie heeft dit ook meegemaakt en wat kan ik nu het beste doen ?
    bedankt joyce

2. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Ik zou nog een testje doen en anders even naar de huisarts gaan en daar laten testen. Spannend zeg!

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zou morgenochtend nog een doen ochtendurine is otch het beste.
    bloed kan innsetel zijn.

4. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    spannend zeg.
    Misschien morgen nog een test doen met ochtend urine en als je dan nog geen duidelijkheid hebt... Ff naar je huisarts.

Froukje

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    denk dat het mis is aangezien ik gister ook stolsel verloren ben wat ik normaal tijdens me ongie ook altijd heb alleen heb ik niks geen buikpijn of krampen heel vreemd maar ja.......

6. mau

mau Actief lid

Nov 2, 2008
    397
    0
    0
    Het zegt nog helemaal niets, en cb is vaak wat gevoeliger dan andere merken.

Ook is het niet raar om bij het begin van een zwangerschap, zoals in jouw geval wat bruin/roze verlies te hebben, sommige dames hebben dat ook wat later in de zwangerschap, dit door alle stadia die je baarmoeder moet doorstaan, is niet niets!

ik zou zeggen doe nog een keer een cb en laat het ons weten, maar laat de hoop niet varen totdat je echte duivels zich heeft aangemeld.

Spannend, we wachten af

groetjes mau

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    vanmorgen nog een keer getest met cb wel een kruisje maar de teststreep is een stuk lichter dan de eerste test dus is het echt mis anders zou die donkerder moeten worden toch?
    ik vloei ook nog steeds ene moment wat meer dan weer wat minder maar wel stolseltjes en tis ook echt rood einde oefening dus helaas :S
    hoelang kan het duren voordat hcg uit je lichaam is als het vroeg mis is gegaan?
    bedankt joyce

8. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Joyce.. wat vervelend zeg :(:(

Ik heb bijna hetzelfde gehad. Ik teste iets na m'n NOD (2 dagen ofzo) positief met clear blue digitale test. Dag later begon ik erg te bloeden, maar ik had helemaal geen pijn. Nog een dag later was een 'gewone' test met van die streepjes al negatief, dus bij mij was het al heel snel weer weg. Volgende ei duurde bij mij trouwens wel iets van 3 weken daarna.
    Maar.. ik zou gewoon over 2 dagen nog eens testen. De test kan best om een andere reden lichter zijn..

Sterkte!

9. stresskippetje

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    O joh wat spannend !
    Hoe is het nu?
    Froukje

10. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    het is nog steeds hetzelfde ene moment vloei ik helder/donkerrood met kleine stukjes drin en andere moment weer niks heel vaag dus ik ga vandaag een cb digi doen en als die ook posi is net als de andere cb testen (met plusje) dan ga ik me huisarts maar eens bellen ik vloei al af en aan vanaf dinsdag maar nog geen krampen of iets en de gewone cb test blijft een plusje aangeven erg vreemd dus....
    jullie horen het van me
    groetjes joyce

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Hcg kan wel een tijdje in je lichaam blijven , en als je een gevoelige test hbt , kan hij positief blijven , jammer genoeg want je blijft dan zoveel hoop hebben , terwijl je iegnlijk wel weet dat het niet goed is......

Veel sterkte ermee !

12. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoihoi ja ik weet dat als de test gevoelig is je nog wel positief kan testen maar cb is toch niet zo heel erg gevoelig vergeleken met kruidvat enz?
    zal proberen zometeen nog een foto van cb in me album te zetten.
    groetjes joyce

13. Meagan

Meagan Bekend lid

Jan 10, 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Het kan toch geen innesteling zijn omdat je pas HCG aanmaakt vanaf het moment dat het eitje is ingenesteld. Wat ik wel weet is dat CB pas positief test bij een HCG gehalte van 100.

Hoe gaat het nu? Vloei je nog steeds? Ik zou toch naar de HA gaan hoor, heel veel succes.

14. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op zich gaat het prima geen krampen of buikpijn en het vloeien is er het ene moment wel andere moment niet heb nieuwe foto in me album gezet misschien moet ik anders gewoon afwachten en over week of 2 nog een keer testen en dan kijken of ie nega aangeeft of toch nog posi voel me best wel onzeker zou graag duidenlijkheid willen hebben of het mis is of niet (al denk ik diep van binnen dat het wel mis is)
    groetjes joyce

15. Meagan

Meagan Bekend lid

Jan 10, 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    :( Bel je HA toch gewoon even, daar zit hij (of zij) toch voor? Die onzekerheid is zo verschrikkelijk.

Sterkte!

16. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    nou kheb de ha gebeld en volgens hem zou ik nog zwanger kunnen zijn in het echt zie je het streepje nog beter dan dat ie op de foto weergeeft morgen doe ik een cb digi als die dan ook posi is dan bel ik de ha gelijk weer en wil ik een bloedtest jullie horen het nog van me
    groetjes joyce

17. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

Nov 7, 2008
    688
    0
    0
    oh wat spannend en ook vervelend voor je joyce! :(
    ik hoop dat je morgen eindelijk duidelijkheid krijg! want zo is zekers niet prettig! duim voor je dat je alsnog zwanger bent ;)

18. stresskippetje

Dec 24, 2008
    339
    0
    0
    Misschien kun je ff een afspraak met de huisarts maken. Misschien kan hij/ zij je duidelijkheid geven en ook meer rust.
    Sterkte in elk geval meid !
    Froukje

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend hoor joyce , nou we horen het wel ,hopelijk goed nieuws !

20. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    ik had gisteren in de middag al een digi cb gedaan en vanmorgen ook en beide zeiden niet zwanger kennenlijk is het dan toch misgegaan :S:S
    bedankt voor jullie medeleven groetjes joyce

Share This Page