Wij zijn nu 2 dagen bezig met onze leven aan te passen op zwanger worden. aangezien het 10x niet gelukt is zijn er meer meiden die dit doen? om meer kans van slagen te hebben? en wat doen jullie allemaal? *ik ga dus stoppen met roken (rook nu amper nog ben nog ongie) *partner geen drank *bewegen/sporten *vitamines en VEEL fruit eten! wat doen jullie nog meer?om zwangerschap te stimuleren? wil graag alles doen.. word ronde 12 zat!
heey meiss.. verveld joh al in ronde 12.. maar wat je het beste kunt doen ( en ik ook niet goed kan haha) is niet teveel stressen en er mee bezig zijn.. vaak zie je bij mensen die er niet veel mee bezig zijn dat ze eerder zwanger zijn dan mensen die er de hele tijd mee bezig zijn.. maar dat vind ik ook super lastig, omdat je het zo graag wilt..
het is ronde 11.. maar ronde 12 word ik bij voorbaad al ziek van ja is misschien waar.. maar eitje springt wel... en zaadje gaat er ook niet anders van zwemmen denk ik dan! ga deze maand gewoon me leven FLINK aanpassen! misschien werkt het
Dat deed ik al meteen toen ik zwanger wilde worden eigenlijk... Roken halveert je kans op een zwangerschap en drank heeft invloed op het zaad.. Je gaat toch niet met zwanger willen worden bezig, als je de situatie niet optimaal maakt? Of is dat alleen mijn gedachte?
paste hem zowiezo aan..... ik dronk na me menstr.. niet meer... en rookte veeel minder! maar nu wil ik het extremer aanpakken begrijp je? sporten schijnt ook beter te zijn.. al loop ik met mijn werk kilometers.....
Mijn man die drinkt door de week geen drank, maar dan vind hij dat hij het in het weekend wel 'mag' dan heeft dat toch geen enkele nut? of wel? (hij houd nogal van een biertje ) Maar kan hij dan niet gewoon helemaal beter stoppen, wat vinden jullie? Oja, wij slikken alle 2 extra vitamines. Ik rook alleen als ik ongi ben (om de teleurstelling te verzachten) ik drink nooit. We proberen gezonder te eten, minder patat/pizza. 3x per dag eten, en fruit. Verder zou ik het niet weten.. dus ik lees nog even mee
ja vind ik ook! hier mijne idem dito... en nu is het dus helemal niets meer wij zijn iemand lekkere dag gewerkt.. samen koken... glaasje wijn erbij nu dus NIETS MEER! gewoon lekker laten staan
@Babs, Bedankt voor je reactie. Ik heb het hem nu net gezegt wat hij ervan dacht om het helemaal te laten staan mocht ik volgende week weer ongi worden... Hij vind het goed Nu kijken of hij zich eraan kan houden!
Ik ben eind 2007 gestopt met roken en drinken deed ik al niet meer. Maar mijn man.. die heb ik hardhandig moeten dwingen te stoppen met roken, drank en koffie. Wijdere onderbroeken gekocht en volop op de vitamines gezet. Hij heeft heel slecht zaad, of het werkt weet ik nog niet maar we proberen het gewoon. @ Woezeltje als zijn zaad matig tot slecht is kan hij beter helemaal stoppen! Ieder biertje minder is beter voor het zaad
waar een wil is ... is een weg! ik zei al tegen de mijne... jij hoeft 2 weken te stoppen met alles.. ik een jaar of lnger!
Hey Babs! Ik vind het knap van je dat je wil stoppen met roken en dat je vriend er ook in mee wil gaan. Toen ik stopte met de pil, heb ik ook m'n levensgewoonten aangepast. Ik ben 7kg vermagerd omdat ik een iets te hoge BMI had. Ik let er nu ook veel meer op dat ik alle nodige voedingsstoffen binnenkrijg (vitamines, koolhydraten, eiwitten, vetten,...) M'n vriend drinkt per week max. 3 alcoholische drankjes. Ik slik zwanger worden/zijn vitamines en omega-3 (dit omdat ik vegetariër ben, anders hoeft dat normaal niet als je regelmatig vis eet). Ik heb de Wii Fit en beweeg nu ook echt ruim genoeg en ook op m'n werk beweeg ik veel. Voor meer tips zijn wij op preconceptionele sessie geweest bij een vroedvrouw. Zij heeft ons bv. gezegd dat Toon maar 3x/week alcohol mocht drinken, ook max. 2 tassen koffie of thee per dag. (meer cafeïne zou een verhoogd risico op miskraam geven). Wat dat minder ermee bezig zijn betreft, dat vind ik dikke onzin! Zoiets komt altijd van mensen die niet weten wat het is om niet zwanger te worden na langere tijd!
als de man koffie drinkt dat zwemmen de spermacellen een stuk sneller heb ik deze week nog gezien op de dvd; een wonder van een nieuw leven of die andere dvd die erop lijkt.. dus ipv bier je mannetje koffie laten drinken hahaha
oke hij krijgt dus smorgens koffie voor de sex 8) pff. arme man heb ik ik om 5.15 eruit.. koffie voor hem.. en om half 6 WHOPPAAAAAAAAAAA wat leuke tips!
Bedankt meiden! Hier heb ik echt wat aan! Enne ik lees KOFFIE....! Was ik ff vergeten...... Die van mij drinkt alléén maar koffie (voordat hij gaat werken én op zijn werk) Daar moet ie dus ook mee stoppen? Ojee dat gaat nog moeilijk worden. Hij kan 's ochtends echt niet zonder koffie En caffeïne vrije dan? Mag dat wel? @Babs, en inderdaad, hij hoeft niet zo lang te stoppen (als het goed is) als wij dat doen!
maar wij mogen daar en tegen het leven voelen in de buik lees even bericht hiervoor... koffie gaan spermacellen sneller van zwemmen! vraag me alleen af of je dan geen ADHD kinderen krijgt
Wijde onderbroeken zorgt ervoor dat de temp wat minder hoog is bij de ballen.. wat gunstig is voor de spermaproductie (moet zo'n 35,7 graden zijn dacht ik). Koffie zou juist weer slecht zijn voor het zaad door caffeine wordt er minder zaad aangemaakt.. misschien zwemt het dan wel beter maar als je minder zaad hebt schiet je er niet zoveel mee op.. Verder veel vitamine C en D en nog wat van die dingetjes
Oke! Ik ga morgen gelijk cafeïne vrije koffie halen... En ervoor zorgen dat hij op zijn werk geen koffie meer drinkt (oei wat klinkt dat gemeen) En inderdaad, wij mogen het beebje bij ons dragen wat me echt ge-wel-dig lijkt, ja wie niet
Er zijn ook enkele onderzoeken gedaan naar mannen die extra foliumzuur slikken, dit zou ook gunstig zijn voor het zaad. Moet echter nog verder onderzocht worden om hard te maken. Zie deze link: http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichtin ... &kolomID=2