Overtijd en toch een negatieve test wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Aardbeitje7, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ben niet ongesteld geworden, maar ook niet zwanger. Gisteren in t ziekenhuis bleek dat ik een grote cyste heb. Bloed laten prikken en mag volgende week terug voor de uitslag en praten over zwanger worden.. Ik ben benieuwd.. Maar maak me stiekem wel zorgen.

2. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hier aanhoudende buikpijn 2 wkn... Negatieve test en geen ong. Gister doktersbezoek als ik vrijdag nog niet ong ben dan echo!
    Sterkte yinxy!

3. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hallo dames, ik ben nu inmiddels ook al 49 dagen overtijd! Zondag voor het laatst getest en blijft negatief.. Wordt er behoorlijk moe van. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden, maak ik voor vrijdag een afspraak. Dan ben ik over mijn langste cyclus heen!

Iemand een idee wat de dokter bij je kan gaan doen?

Bloedtest? Scan?

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Pardon ik zit op de dag 49 en ben 16 dagen overtijd!!!!!!

5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Oh toch fijn om te lezen dat er meer meiden zijn die nog overtijd zijn maar wel een negatieve test hebben.

Hier nu twee negatieve testen gehad en inmiddels 4 dagen overtijd... Lastig!

6. Wallflower

22 dec 2012
    49
    0
    0
    n.v.t.
    Jep ik meld me ook. 4 dagen overtijd en gisteren negatief getest.
    Ik weet nu echt niet wat ik moet verwachten. :(

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Heb niet het hele topic gelezen, maar als je vaker 'overtijd' bent (of terwijl: een onregelmatige cyclus hebt) kan het de moeite zijn om met ovulatietesten te kijken of je wel een eisprong hebt...en/of eens een afspraak te maken bij de gynaecoloog... Het hoeft natuurlijk niet per sé iets te zijn, maar bij mij bleek het bv. PCO te zijn.

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Goedemorgen dames, ik kom me ook ff melden.

Ik heb in 2 jaar tijd nog nooit een ongi gemist. IK heb altijd en cyclus van 21/22 dagen. Afgelopen vrijdag/zaterdagochtend had ik mijn NOD. Tot op heden geen ongi te bekennen. HEt nieuwe jaar ben ik zo ziek als een hond ingegaan (heftige krampen rond baarmoeder, diarree, misselijk enz)

Afgelopen vrijdag voor het laatst getest en negatief. Nu ga ik zo weer een niewe test halen, want ik heb nog steeds kwaaltjes als misselijk, lichte krampen rond de baarmoeder, moe enz enz.
    Is die dan weer negatief, dan toch maar eens de HA bellen, want een ongi missen is me nooit gebeurd en van die kwaaltjes in mijn buik wordt ik knettergek.

9. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees ook even mee, ik ben eind oktober gestopt met de pil!in de hoop dat me lichaam het alleen zou doen!naar helaas,nog niks baal zo! nu zou juist blij zyn met ongesteld heid! weten jullie wanneer je by de huisarts terecht kunt@

10. djoon

djoon Niet meer actief

bij mij helaas ook nog niks dag 56 aangebroken:(
    maar nou denk ik weer dat ik me eisprong heb gevoeld (al tweede keer mja je weet het ook neit meer)
    wat ik wel echt voel is erg gevoelige borsten dus wacht nog anderhalve week mocht er dan nog niks zijn ga ik ha bellen!!

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

12. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    mijn menstruatie is sinds gisteren over maar ben zo misselijk, duizelig en hoofdpijn niet normaal, het komt echt met vlagen..zou het dan toch kunnen?

13. Fa007

Fa007 Nieuw lid

12 jan 2013
    1
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb een regelematige cyclus, tussen de 28-30 dagen.
    Deze maand had ik 4 januari ongesteld moeten worden als ik uitga van mn langste cyclus. Ik heb op 27dec, een week na mijn ovulatie, een week voor mijn verwachte menstruatie, een beetje licht roze bloed gehad....later op de dag was dit weg.
    Toen ik dit probeerde te googlen kwam ik gelijk op "innestellingsbloeding". WAs wel blij om dit te horen natuurlijk omdat ik al ruim een jaar zwanger probeer te worden.
    Nu ruim een week over tijd en al 3 negatieve testen gedaan.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad??

Groeten,
    Fa

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hoi Fa007, ik heb dit de afgelopen maand ook gehad.
    Was ruim een week overtijd, 3 testen gedaan, alle 3 negatief!!
    De week na mijn NOD dag wel bruin bloed verlies ( niet bij plassen alleen bij afvegen). Helaas heeft het bij mij,na ruim een week overtijd te zijn geweest, helaas toch doorgezet op nieuwjaarsdag!! Geen leuk begin van het nieuwe jaar maar goed!! Ik denk dat het wel allemaal is los gekomen, want zo erg ben ik nog nooit ongesteld geweest.
    Hopelijk heb jij toch nog goed nieuws te melden binnenkort...
    Liefs Wendy

Deel Deze Pagina