Hai Linny, Zit net vol spanning je berichtjes in dit topic te lezen en zag nog niks staan in de lijst.................... maar anyway: Van harte!!!!!!!!!!! Wow, dat zo'n test toch zo belangrijk kan zijn terwijl alles al op je zwangerschap duidde... En wil het niet gelijk weer over mezelf hebben, maar jouw verhaal geeft toch ook hoop! Geniet ervan
Gefeliciteerd Linn. Ik begin zojuist wat lichte menstruatie krampen te krijgen dus ik denk dat ik toch niet zwanger ben. Nog even afwachten
linny gefeliciteerd!! hier vanochtend weer negatief gestet net urine ingeleverd bij de HA en kan over ongeveer een uurtje bellen voor de uitslag. maar ik weet haast wel zeker dat de test negatief zal zijn. temp is ook weer gedaalt dus als ik toch niet zwanger ben laat dan die ongi maar komen! hoop dat jullie ook allemaal snel duidelijkheid hebben meiden en dan natuurlijk het liefst met een posi test! Liefs xx
Ray, 6 dagen, negatief, ongesteld geworden:x cici 86, 2 dagen, negatief, ongesteld geworden:x kimmie, 19 dagen, negatief, ??? narcisje, Overtijd, negatief, ??? Fafje, 12 dagen, negatief, ZWANGER!! Cindy, 9 dagen, negatief, ZWANGER!! Em 85, Overtijd, negatief, ??? Muisje33, dagen, negatief, ??? Marije, 3 dagen, negatief, ??? Brientje79, 7 dagen, negatief, ??? linny0903, Overtijd, negatief, ZWANGER!!! Santje25, 7 dagen, negatief, ??? Sita, 9 dagen, negatief, ???
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/36902-albums3046-picture14896.jpg dit is mijn zwangerschapstest van gisteren negatief en de ovelatie test van gisteren positief van vandaag is weer iets lichter
Heb je een foto van je ovulatietest? Wellicht heb je ngo te weinig HCG, ovu test reageert er sneller op. Welke ovu test was het? Kan btw je foto niet zien .
van mat care wat raar dat je mijn foto niet kan zien normaal heb ik dus een cylcus van 35 dg maar ben voor het laatste 25 nov ongesteld geweest en heb toen clomid geslikt en tot op hede toen dus nog niet ongesteld geweest het kan dus ook nog zo zijn dat dit nu pas mijn ei is wat ik niet denk verder weinig tot geen last ergens van ja veel slijm verlies en af en toe steken onder in mijn buik en borsten
@Sita ik zou niet afgaan op je ovu test meid!!! De zwschapstest zou ook positief moeten zijn, komt je volgend ei er niet aan?
nu met clomid de eerste ronde slik al drie jaar de pil niet meer maar sinds augustus pas echt bezig voor een derde
@babii.. mijn cyclus was 2x 36 dagen en zit nu al op dag 46 terwijl me eitje wel op dag 29 of 30 is geweest.. dag 27 en 28 had ik een posi ovu test. de huisarts wil geen bloedtest doen daar heb ik al om gevraagt omdat ik me ook vrijwel hetzelfde voel als bij de zwanerschap van me zoontje alleen mis ik het maagzuur. ik kan niets anders doen dan afwachten.. urine test bij de HA vanochtend was ook negatief en dat had ik ook wel verwacht anders had ik thuis ook wel positief getest. heb maandag een afspraak staan bij de HA. @sita.. het zou misschien heel goed kunnen dat je nu pas je eisprong hebt.. als je ook zegt dat je veel slijmverlies hebt. heb je deze maand al eerder een posi ovu test gehad? liefs xx