Nou vanaf 4 november niet meer ongesteld geworden..vandaag de huisarts gesproken en morgen een bloedtest laten doen! Van dat wachten wordt je ook niet echt vrolijk....nu 3x een test gedaan en allemaal negatief alleen niet mnet ochtend urine, maar het lijkt mij na een maand testen dat het dan wel positief zou moeten zijn als ik zwanger zou zijn toch???Hopen maar...
hey meiden erg he onzekerheid hoop dat jullie allemaal snel zekerheid hebben. ik ga denk ik een kl#te nacht tegemoet krijg morgen een echo en ik ben zooooooooo zenuwachtig bleeeeeeehhh ik haat wachten(ff lekker klagen en zeuren hoor)
muis hoop voor je dat je nu een uitslag krijgt of je zwanger bent of niet linny succes morgen meid komt vast allemaal goed
hallo meiden ik heb vrijdag een echo gehad en daar was niets te zienik heb ook geen idee hoever ik kan zijn dus op dit moment heb ik geen idee waar ik aan toe ben heb me testen laten zien aan de verloskundige en die vond zij ook overtuigend en mijn kwalen ook.ik moet morgen naar de huisarts zodat deze mij door kan verwijzen naar t ziekenhuis om t een en ander te gaan uitsluiten.ik zie ontzetten tegen bloed afname op(held) dus ik denk dat ik t gewoon nog even afwacht als ik over 2 weken nog positief test mag ik terug komen voor een echo.
wat naar zeg maar positief blijven vroeg me al af hoe het was gegaan hier ook ng niks niet ongesteld heb vanaf 5 jan ov.testen gedaan zie mijn album eerste twee van 5 janu derde en vierde van 6 jan 5 van 7 jan en vandaag nog een gedaan net zo positief als die van 5 jan dus schiet lekker op
Linny als verloskundige van alles wil uitsluite door jou bloed te laten prikken , wacht dan AUB geen 2 weken ........ De zwangerschap kan ook buiten je baarmoeder zitten en dan moet je geen 2 weken wachten !
marjon ik denk dat je gelijk hebt ik ga vandaag maar ff mn moed bij elkaar verzamelen schaam me altijd zo dat ik daar zo tegenop zie
Je hoeft je niet te schamen meid , ik was vroeger ook bang voor naalden , maar heb de afgelopen 1,5 jr zoveel bloed moeten prikken ....ook door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ...... En dan kun je beter ff e angst aan de kant zetten want het kan heel gevaarlijk zijn als het een bbz zou zijn .......Ik weet niet of je vk gezegd heeft wat ze wilde uitsluiten , maar denk dat ze daar een bbz mee bedoelde ... En als je vantevoren aangeeft dat je erg bang bent .....dan kunnen ze je misschien wel helpen ....