Bij mij is de onzekerheid nu weg, ben vanochtend ongesteld geworden, dus we hebben nu in ieder geval duidelijkheid. Op naar de volgende ronde!
hallo allemaal, ik had ook een super regelmatige cyclus en ben nu vanaf febr. 09 bezig. wat jij nu hebt heb ik ook 2x gehad. ene keer 5 dgn over tijd en laatst 10 dgn overtijd maar telkens negatieve testen. uiteindelijk kwam ongi toch doorzetten. dus meis, ik zou het niet weten, hoop voor jou dat het raak is. maar kijk naar mij, je weet maar nooit. over 3 dng als er nog niks is gewoon weer testen... ik duim voor je....... liefs, Miriam
ster die kwalen heb ik dus ook en rara ik moet weer tot maandag wachten het is nog niet bekend helaaaas dus nu een heel weekend wachten dus.. kweet ook nie wat ik moet denken hoop dan ook dat ik ongi word dan weet ik het zeker... niemand begrijpt het ook,,,pfff
heb verkeerd gerekend ik ben niet 11 maar 15 dagen overtijd. 2 keer al getest alle keren negatief. ik ga nu weer testen. ik word gek van mijn lichaam. ik neem aan dat als het nu weer negatief is ik er toch vanuit kan gaan dat ik echt niet zwanger ben. zou mijn menstruatie dan gewoon een maand hebben overgeslagen? ik vind het maar vreemd. ik laat het straks weten.
wederom een negatieve test. ik ga er dus gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. ik hoop dat mijn menstruatie snel weer op gang komt want dit is om gek van te worden en anders ga ik gewoon weer de pil slikken of ik dan al ongesteld ben geworden of niet, maar hier kan ik niet tegen.
hier ook nog steeds niet ongesteld test van vandaag weer negatief heb wel het idee dat ik binnen een aantal dagen ongesteld ga worden zware benen en zeurende pijn in mijn buik gr.sita
Ik heb precies hetzelfde. ook zware benen en hele tijd zo'n zeurkramp. maar heb toch besloten voorlopig weer met de pil te beginnen. net de eerste ingenomen. als ik moet wachten tot mijn mensturatie eens een keer doorkomt kan het nog lang duren volgens mij. succes iedereen. ik hoop het beste voor jullie.
heey meiden hier ook hetzelfde. altijd regelmatige cyclus en nu 3 dagen overtijd en geen posi test. ik heb ook niet het idee dat me ongi eraan komt want heb geen krampjes enzo. mja het is afwachten
Hoi meiden mag ik mijn verhaal ook ff doen? Ik ben vandaag 14dagen overtijd. Toen ik 2 dagen over tijd was,had ik een test gedaan die was negatief. 3 er op weer test gedaan weer negatief. Maar de buikpijn is er,heb gevoel dat er steen in me maag ligt,als ik me buik span doet hij ook zeer. Nu had ik vanmidag weer test gedaan en weer negatief!! nu wil ik het morgen ochtend nog een keer proberen,omdat ik denk dat het komt omdat ik het met midag urine deed. Ik snap er echt niks van.
idd, smorgens nog eens testen en evt als je zekerheid wilt hebben, dan gewoon even de dokter bellen. ik heb normaal cyclus van 6 weken precies. vandaag moet ik het dus worden, iets in me zegt dat t niet klopt, heb wel testen gedaan maar nog niks, waarschijnlijk toch te vroeg. mar goed vandaag nog even afwachten (op de testen van sensitest) en dan doe ik t morge ochtend, als ik nog niet ongesteld ben geworden, beetje zenuwslopend, we hopen t juist maar door de cyclus wor t er niet gemakkelijk op
hey meiden voor de gene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd voor de gene die nog wachten erg he die onzekerheid hoop dat we ons snel mogen aansluiten aan de zwangere ik ben zelf vandaag 15 dagen over tijd maar de testen blijven negatief eord er gek van al dat wachten. gisteren bij de huisarts geweest ook negatief nu moet ik van hem 3 weken wachten lekker zeg kimmie hoe is het met jou afgelopen ben je inmiddels al ongesteld geworden of zwanger succes allemaal