He Koala, Balen meid ! Begrijp wel dat je blij bent met de duidelijkheid maar ja een teleurstelling is het natuurlijk wel. Lief zijn voor jezelf ! Froukje
ik wacht ook al een tijdje op mijn ongi en heb ook negatieve testen. Nu is dit zeker wel ontpillen bj mij, ben 27okt gestopt met de pil. Ik maak me alleen een beetje zorgen of dat geen kwaad kan....al 69dgn geen ongi....
Ik ben vanmorgen ook naar de huisarts geweest.... Ik ben 9 dagen over tijd. Van de 1e t/4e dag bruinverlies gehad. Stinkende urine maar niet elke dag. Last van mijn onderrug en heel af en toe (toevallig gisteren de hele avond) pijn/trekkerig in mijn liezen. Testen tot nu toe....... negatief Altijd tussen de 28 en 30 dagen cyclus. En altijd een normale tot hevige bloedverlies. Van de dokter moet ik toch nog een week wachten. Als ik dan nog niet ongi ben geweest dan gaan ze verder onderzoeken. In mijn urine was een heel klein spoortje bloed te vinden, maar geen blaasontsteking. De dokter kon niet uitsluiten dat ik alsnog niet zwanger ben op dit moment. Het kan dus nog steeds beide kanten op Dusssss.... mijn vriend en ik hebben besloten om toch gewoon verder te klussen. Ik hoop dus dat ik óf vandaag alsnog mijn ongi krijg óf zo snel mogelijk postitief test! Ik ben toch wel blij dat ik ben geweest... even mijn hart luchten. En ik ben erg blij met mijn dokter, ze was heel geinteresseerd. Ff mijn agenda gecheckt en ga bij geen ongi 14 januari terug naar de huisarts. Als ik nu in de volgende ronde zou zitten zou de 14e ook ongeveer mijn eisprong zijn. Dus... dames, ga gewoon naar de huisarts. Het lucht op, ook al is het misschien niet het nieuws wat je hoopt te krijgen. Ik ben benieuwd wie er nog meer bij de huisarts is geweest. Liefs Cynthia (die nu zit te ontdooien achter de laptop )