Vruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik vind het zo moeilijk wbt het in de gaten houden van het slijm en de vruchtbare dagen.
    Dus daarom deze vraag:
    Einde vorige week al wat meer slijmproductie gehad, begon rond woensdag (volgens calculator donderdag mijn eisprong gehad maar deze is niet elke maand regelmatig). Nu vandaag een flinke klodder en kon er draden van trekken. Betekent dat de eisprong in aantocht is? Of al geweest is? We hebben ook flink geklust dus kunnen ook nog wat restjes zijn :oops: . Vind het daarom moeilijk te beoordelen.

Ben ik dus nog vruchtbaar? Als dit wel zo is vrees ik het ergste want moet straks werken en ben pas laat thuis! Hebben wel gisterenmorgen nog geklust, dus misschien nog een kansje...

2. gemke

gemke Niet meer actief

gewoon voor de zekerheid klussen en maak je geen zorgen je eitje is 24 uur na sprong nog in leven dus na het werk flink aan de klus meis
    het zou zomaar kunnen dat je ei dus wat later is

3. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Bij mij precies hetzelfde verhaal zo'n beetje, alleen dan niet met vruchtbaar slijm, maar posi-ovutest.
    Ben vanavond laat thuis, moet nog even weg, dus ik probeer er ook al achter te komen of ik nog op tijd ben.
    We hebben zaterdagavond nog geklust. Volgens topic wat ik vandaag geopend heb "positieve ovu-test en klussen" zouden we dan nog op tijd moeten zijn als ik de antwoorden zo lees.
    I hope so! Succes! ;)

4. gemke

gemke Niet meer actief

als je voor je ei klust is het ook goed hoor

Deel Deze Pagina