3d echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door megamuts, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Hoi,

Ik wil graag een 3d of 4d echo laten maken wanneer kun je dit het beste doen? En wat zijn zo ongeveer de gemiddelde prijzen. Ik woon in noord-limburg heeft iemand misschien adressen waar ik naar toe kan gaan?
    Alvast bedankt!

heb 6 juli de 20 weken echo!

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik weet niet waar noord limburg is(schaam schaam) maar ik ga naar babyecho son.bij eindhoven.
    ik ga nu bij 17 weken en dan rond de 26 weken nog een keer.

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hey das grappig ik ga 29-05 ook naar babyechoson!
    Wat klinkt dat vrouwtje enthousiast hé en zij weet ook echt
    waar ze het over heeft met haar apparatuur en opleidingen!

4. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Megamuts,
    Ik ben bij de eerste in Posterholt (bij Roermond) geweest met 17 en 27 weken. Ik moet eerlijk zeggen dat je bij 27 weken een veel leuke foto hebt dan eerder, je ziet dan echt het gezichtje. Vandaag gaan we weer naar Posterholt toe voor het geslacht, we zijn echt benieuwd!
    Kijk maar eens op haar site: www.3dlifeline.nl ze is echt geweldig!

Groetjes,

Selin

5. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Ik heb een 3 D echo gekregen aan ongeveer 11 weken (nekplooimeting) omdat de gyn het dan beter kon opsporen.

Daarna waren het weer gewone echo's en mijn echo aan 24 weken wordt weer een 3D echo omdat hij dan een volledige screening zal doen van de baby om zo alsnog mochten er dingen zijn die niet goed zijn. Voldoende te kunnen opsporen.

Hier in Belgie moeten we er niet over nadenken of we dit willen laten doen of niet. Het wordt gewoon gedaan. En of het veel kost?
    Ik krijg heel wat terug van de ziekenkas. Ik heb de vorige keer maar 17 euro uit eigen zak moeten betalen.

Liefs Winter ***

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb met 23 wk een 3d echo gehad bij babyview. ik weet niet waar deze allemaal vestigingen heeft maar vast wel bij jou in de buurt. kijk even op www.babyview.nl en dan kun je op het plattegrondje klikken. in me album staan voorbeelden en ikzelf vind ze wel mooi en dat ondanks ze de helle tijd 2 voetjes en handjes in haar gezicht had en de navelstreng ook nog is over het hoofdje liep, je het was dus even puzzelen maar dan heb je wel leuke fotos

Deel Deze Pagina