Menstruatie of miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tranquila, 18 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hoi,

Mijn menstruatie is deze maand anders dan anders. Het begon met 1e dag oud bloed daarna 1dag niets en daarna op een heel hevig. Zo hevig heb ik het nooit gehad. Door de kramp kan ik mij geen houding aanhouden. En mijn boven benen deden ook pijn. Ik heb hevig bloedverlies met grote stolsels. Dit allemaal houdt al een paar dagen aan.

Kan het zijn dat ik een miskraam heb gehad? En hoe kan ik er nu nog achter komen? Ik heb geen vruchtje gezien..

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee daar kan je niet achter komen.

Ga er maar gewoon vanuit dat je ongesteld ben, zolang je geen positieve test in handen heb gehad ben je in mijn ogen niet zwanger.

Niet elke ongesteldheid hoeft hetzelfde te zijn

3. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hoi. Zonder positieve zwangerschapstest, echo of bloedtest kan je niet van een miskraam spreken. Of er iets gezeten heeft zal je nooit weten. Het kan ook gewoon een hele zware menstruatie zijn.

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Bij een zwangerschap op deze termijn is het embryo niet te zien. Dus stolsels etc is geen reden om ervanuit te gaan dat je een miskraam hebt gehad .
    Je kunt weleens een menstruatie hebben die heviger is dan normaal. Zonder positieve test kin je niet spreken van biochemische zwangerschap of miskraam

Deel Deze Pagina