Licht bloedverlies rond vruchtbare periode. Wat zou het kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juf21, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Graag vraag ik jullie advies, want ik snap niets van mijn lijf...
    Vanmorgen hebben mijn vriend en ik geklutst. Toen ik twee uur later naar het toilet ging, had ik opeens roze vegen aan het papier zitten... :(
    Zoals je kan zien aan mijn handtekening zit ik nu in mijn vruchtbare periode, dus beginnende menstruatie kan het als het goed is niet zijn, maar voor een innesteling is het ook nog veel te vroeg. Ik denk dat mijn eisprong vandaag/morgen is.
    Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn cyclus nog korter wordt (zie handtekening), maar zelfs dan zou het te vroeg zijn voor een innesteling lijkt me.
    Heeft iemand enig idee? Of heeft iemand dit ook wel eens meemaakt?

2. Skip

Skip Actief lid

13 dec 2012
    238
    0
    0
    Kapster
    Hoofddorp
    Het kan zijn dat je eisprong hebt en een dag/paar dagen kan je baarmoedermond wat gevoelig zijn en door het klussen kan het misschien zijn dat dat gebeurd

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Sommige vrouwen hebben ook een ovulatiebloeding. Dat zou het dan ook nog kunnen zijn.

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waarschijnlijk een onschuldige contactbloeding maar je kan voor de zekerheid even langs de huisarts gaan zodat ze iets ernstigers (baarmoederhalskanker bijv.) kunnenen uitsluiten.

5. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Dank je voor jullie reacties. Inmiddels hebben de roze vegen doorgezet in echt rode vegen. Het is niet zo veel dat ik tampons moet gebruiken, maar wel ieder half uur een veeg. Is dat ook normaal voor een ovulatie bloeding? :(

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hmm dat is balen dat het echt bloed wordt. Vreemd zo vroeg in je cyclus. Ik heb deze cyclus ook voor het eerst na de menstruatie en tot de dag van de eisprong lichtroze verlies gehad. Als het goed is duurt mijn cyclus nog een week. Mijn cyclus wordt alleen ook steeds korter. Ik heb een tijd tarwekiemolie capsules geslikt maar ben hier nu vanaf de eisprong maar mee gestopt. Weet niet of de cyclus daar korter van kan zijn geworden, maar goed. Succes met zwanger worden!

7. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    De veeg die echt rood was, was maar eenmalig. Daarna ook geen bloedverlies meer gehad. Dus ik ga er maar van uit dat het een ovulatie bloeding was.
    Jullie ook veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina