omdat ik zo vaak lees dat de weeen vaak s nachts of s avonds beginnen vroeg ik me af of er ook meiden zijn waarbij de weeen s ochtends of vooral s middags begonnen. Komt dat vaak voor? Ben gewoon benieuwd omdat ik ook verwacht dus dat het s nachts zal gaan gebeuren.
Mijn vliezen braken om 10.30 uur en kregen vervolgens weeen. Bij mij was het dus overdag. Die verdomde voorweeen kwamen wel iedere keer 's nachts (en ik maar hopen dat het doorzette).
Ik ben bevallen met 40+5 en elke ochtend als ik wakker werd zonder weeen dacht ik he weer niet weer een dag wachten Ik had dat dus ook zovan het begint 'snachts. Nou de bewuste dag stond ik op en zijn we samen boodschappen gaan doen (heb nog auto gereden) bij de bakker leunde ik iets voorover en toen voelde ik me rug denk dit is niet goed.dit was rond 12 uur. Thuis rustig gaan zitten en toen begon het rustig op gang te komen slapen lukte al niet echt meer. Uiteindelijk ben ik wel 'snachts bevallen om 1:10. Ik werd de volgende ochtend wakker met een heel mooi meisje
precies dat heb ik nou ook dat gevoel elke ochtend van mmm weer tot vanavond wachten. Oke gebeurd dus wel vaker dan ik dacht. Natuurlijk is het allemaal afwachten maar had echt zoiets van gebeurd tot s nachts. Het rommelt nu ook wel wat maar zet niet door nog helaas.
Ellen hier rommelt het helaas ook al een tijdje maar niks zet door ben het ook helemaal zat nu haha laat de kleine maar komen
Ik rommel ook aan alle kanten meid, nu al een week of 3. Iedere keer valse voorweeen die wel 'snachts komen en me wakker houden maar ... niet doorzetten grrr. Het zijn echt de laatste loodjes, ik vind het zowel spannend als doodvermoeiend. Succes voor de meiden die nog zitten te wachten op hun ochtend, middag, avond of nachtweeen!!
1e: begonnen de weeën om 17.00 uur en de volgende dag was de kleine geboren. 2e: braken mijn vliezen om 9.30 en begonnen de weeën om 15.00 uur, kleine werd om 18.10 uur geboren. 3e: slijmprop verloren om 0.00 uur 's nachts, de hele dag mentruatiepijntjes. Weeën begonnen om 20.00 uur, kleine om 22.32 uur geboren. Drie keer anders dus.... Succes ermee.
voorweeën had ik nooit gehad (wel harde buiken, maar dat leek in de verste verte niet op een wee). werd bij 40+5 's ochtends om een uur of acht wakker met lichte weeën. de volgende nacht is ukkie geboren; dat was dus 40+6 en ongeveer 20 uur na de eerste wee.
precies het is spannend maar oo zo vermoeiend. Gisteravond dacht ik ff dat het door zou zetten. Weer niet dus. Dat is zo frustrerend. Ben vandaag uitgerekend maar denk niet dat ze komt vandaag.