Het lijkt wel alsof iedereen zwanger is

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Oct 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi begrijp me niet verkeerd maar het is net alsof iedereen op deze site zwanger is, voel me alleen. Ik ben overigens wel blij voor iedereen!die wel zwanger is. Maar wanneer is het mijn beurt nu eens?
    Ben soms ook jarloers een tikkeltje maar hoor. En denk dan weer onze tijd komt ook nog wel maar is heel moeilijk. Ik schaam me een beetje :oops: voor deze gevoellens maar wil ook zo graag he.
    Zwangere strooi even wat HCG mijn kand op. Word er soms wat moedeloos van sorry voor het spuien. :oops:
    groeten jennie72

2. Niet meer actief

Niemand? :(

3. Niet meer actief

Hier heb je wat meis!

==== strooi, strooi=====

Hoop dat het helpt!

En als het een meisje is Mo noemen he!

4. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Wil best voor je strooien meis!Gun het jouw ook van harte!
    En dat jaloerse kan het me helemaal voorstellen!

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou jennie, lees maar eens bij Temp kaartjes, vruchtbaarheids behandelingen, en bij de NOD topics.. echt niet iedereen is zwanger..(ik ook nog steeds niet..)

Kom op, je moet echt wat sterker worden.. anders ga je het niet trekken..

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Ik spui met je mee!

Ik hoorde vorig weekend op de dag dat ik uitgerekend zou zijn (miskraam gehad, dus vandaar de "zou".) dat mijn nicht zanger is van de tweede. Alle nichten hebben nu een baby. ik zou de volgende moeten zijn mar zij gaat dus al zomaar voor de tweede ronde. GRRRRR......
    Mijn andere nicht heeft afgelopen woensdag een baby gekregen. ook allemaal erg leuk dus. Overal waar je kijkt dikke buiken. Om moedeloos van te worden. nu mag ik op dag 12 van mijn cyclus voor de follikelmeting, maar nu wil die cyclus niet op gang komen!
    Kan er eindelijk eens een flinke dosis "wind mee" over een aantal forumgebruikers gaan waaien?

7. Niet meer actief

Hai bedankt meiden. MO zal er aan denken. Is zeker een afkorting van Moniek? Natas ik heb gewoon vandaag een dipje. Het gaat heel lang wel goed maar nu even wat minder. Sorry hoor
    jennie72

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Klinkt wanhopig, maar dat valtnegen van de tien keer mee. Maar als de hormonen even de baas gaan spelen heb je af en toe eens een labiele dag. verder heeft gelukkig de nuchterheid de overhand, want als ik zo labiel als nu ben word ik normaal gesproken snel ongesteld.

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen...

Ik begrijp het ook wel.. heb ook wel eens van die dips. maar toch proberen je het niet aan te trekken.. wie weet hoe lang je nog moet wachten.. dat klinkt heel negatief.. en ik gun je het net als iedereen.

Maar op het forum zijn echt heeeeel veel meiden niet zwanger.

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ook nog niet... :cry:
    En eigenlijk ben ik er vandaag ff goed sjacherijnig van... :evil:
    Maar ja,....dat zal wel PMS zijn.... :)

11. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Heej lieve meis,

ik ook niet hoor, knuf knuf!

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    ik weet het natasja,
    Wij zijn ook al vier jaar bezig en zitten nu in de MMM.
    Ik vind denk dat een hele hoop dames op een anderdeel van dit forum net als ik veel aan elkaars verhaal hebben. Gelukkig weet vrijwel iedereeen hier dat je oms even lekker moet dippen/zeuren om weer even wat energie op te doen. (o.a.door de lieve reacties van anderen).
    jij veel succes. ik hoop binnenkort ook van jou goed nieuws te lezen.
    groetjes Femke

13. Niet meer actief

Hoi sorry hoor maar lijkt gewoon zo.,Natas. En ja ik heb ook wel eens een dipje. Vandaag dus. Maar we gaan gewoon weer verder ;)
    Hte komt wel goed we blijven hopen he!
    groeten jennie72

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    I know Femke, ik volg je ook.. we komen er wel! (het was gericht aan jennie)
    Vind het knap jij ook zo positief kan blijven!

Jen, doorbijten meid! ook wij krijgen ooit een beebje!

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    dit is de juiste plek omeven te dippen. je omgeving begrijpt deze dip vaak maar heel even. Er wordt even gevraagd hoe het gaat en verder moet je niet te veel "zeuren".
    Dus verontschuldig je alsjeblieft niet jenny, is nergens voor nodig.
    Ik heb gelukkig een kerel thuis zitten die vanmorgen even goed in gevecht is geweest met mijn hormonendraak. Gelukkig ondergaat hij die PMSkwalen gedwee. Ik wens iedereen zo'n geduldige vent toe!

16. sannevandijk

Aug 9, 2006
    48
    0
    0
    Hey hey

Hier ook een wachtende hoor! zijn er meer dan je denkt...

Je gevoelens makkelijk te begrijpen, zie je ook allemaal zwangere vrouwen buiten.. en overal! verschrikkelijk! Komt gewoon omdat je er zo mee bezig bent!heel normaal...

kussss en succes

Hoop dat er snel een babytje in je mag groeien:)

17. Niet meer actief

Hoi dank je wel jullie zijn schatten. Ik duim ook voor jullie hoor!
    groeten jennie72

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vind ik ook!
    Mijn mannetje is ook heel lief, maar of hij het altijd begrijpt?

Sorry Jennie, wilde niet bot overkomen... maar je bent de laatste tijd zo verdrietig. :(

19. Niet meer actief

Natas, dat valt wel mee, het lijkt misschien zo. Ik heb natuurlijk een miskraam gehad, dat heeft veel inpact gehad maar ik zei al we gaan gewoon weer verder het komt wel goed. Ik heb ook heel veel goeie dagen echt waar. Het is echt niet alleen maar verdriet hoor. Nee hoor want weet ook wel dat het ook voor ons weg gelegd is. Dus we houden moed. Ik moest het gewoon effe kwijt thats all.
    jennie72

20. Niet meer actief

Jennie, ik hoop dat de goede dagen de slechte overtreffen, want ik ben het wel met natas eens... Je bent erg somber...
    Hoop voor je dat het niet alles overheerst!
    Jouw tijd komt echt waar!
    En dat een mk zo'n impact heeft kan ik me heel goed voorstellen, het is ook allemaal niet niks...

Share This Page