Eef is geboren met 37 wk.. Nu zegt iedereen tegen mij dat deze dan ook wel eerder moet komen, wordt er een beetje zenuwachtig van.. bij wie kwam de tweede nog eerder, of juist later?
Hi moontje2008, De eerste kwam met 39,5 en de tweede met 37,5 de derde met 39 en op de vierde zit ik nu te wachten dus bij mij is het heel anders verlopen maar misschien is het bij jouw wel zo. Tja het kind bepaald! Hihihihi! Ook niet kunnen slapen?!
He, Mijn eerste is met 34.1 geboren en de tweede met 38.5 dus in mijn geval zegt het helemaal niks. Succes nog even met de laatste loodje's. Groetjes.
Ze wordt in ieder geval met 38 1/2 gehaald.. Wordt een beetje zenuwachtig nu.. Hihi.. Mijn dochter vraagt elke morgen " komt de baby vandaag ".. Alles is klaar, vandaag alleen nog even het Boxkleed wassen. Ben er zelf nog niet klaar voor
Ligt er volgens mij aan of de bevalling begon met gebroken vliezen of met weeën. Dochter is met 37+1 geboren, vliezen gebroken met 36+6. Hoeft een volgende keer niet weer te gebeuren, dus we zullen wel zien. Houd er deze keer in ieder geval rekening mee, vorige keer ging ik 100% er vanuit dat ik overtijd zou gaan.
Mijn vliezen braken eerst, een uurtje later begonnen de weeën en toen was ze er zo.. Ze was wel redelijk groot 3245 met 37 wk..
Mijn eerste (stuit) kwam met 38,3 De tweede (normaal) kwam met 39,6 Een vriendin van mij kreeg de eerste met 37 weken en de tweede met 41,6. Het zegt dus niks!
Meestal blijft een tweede wat langer zitten. Dat klopte hier ook ... 38+5 en 39+2 (maar ik had wel griep bij de 2e)
De eerste met 34wkn en de tweede met 36wkn. Gaat dus bij mij niet op dat een tweede eerder komt gelukkig, mocht er ooit nog een derde bijkomen komt die misschien wel een keertje "op tijd"
hey meis! gaat het nog steeds lekker bij je? hier kwam de oudste met 41 en yin kwam pas bij 42 die bleef dus nog langer zitten de tweede blijft meestal iets langer zitten zij mij gyn
Mijn vriend zegt dat ze volgende week komt, wordt er zenuwachtig van.. Zelf denk ik dat ik deze keer wel de 38 wk ga halen, al is ze nu al wel ingedaald..
de eerste met 39+5 dgn en de 2e zit nu met 41 weken nog lekker in mijn buik (gaan ze dinsdag as inleiden als hij er dan nog niet is) dus bij mij is de 2e niet eerder hahahaha
1e geboren met 36+5 en nu 38+1 zwanger van de 2e en nog niet aan het bevallen (al mag het van mij wel elk moment gebeuren nu). En dat hij ingedaald is zegt ook niet alles, deze ligt al ingedaald sinds 29wk.
de eerste is met 35 weken geboren en de 2de tja die moet nog komen en zoals je ziet ben ik al voorbij de 35 week