Overtijd, hoge temperatuur, negatieve test?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Carlien, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Nou wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent
    het blijft een domper maar je gaat weer een nieuwe ronde in dus ook weer nieuwe kansen meid. ;)

Natuurlijk ga je serieus genomen worden, zo niet dan bel je toch gewoon zelf een gyn :) maar eerst hup maandag naar de HA proberen voor een verwijzing suc6 ermee! ik hoop dat je snel terecht kunt.

Groetjes dikke knuff Hanuna

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou ben vanmorgen naar de ha geweest en ik kreeg zonder moeite een doorverwijzing:D Ben echt superblij en vooral opgelucht!! Miss dat ik nu eindelijk duidelijkheid krijg..

Maar ik vindt het ook wel heel spannend, waarschijnlijk omdat ik niet echt weet wat me te wachten staat. Ze zullen in ieder geval wel vragen stellen denk ik zo..

De ha vroeg vanmorgen alleen maar naar mijn cyclus en dat ie toch wel onregelmatig was en toen hij hoorde dat ik temperatuurde, vondt hij het niet zo gek dat ik daar soms niet wijzer van werd. Eigenlijk is dat meer iets voor dokters, zoals hij dat zei en soms worden die er zelfs niet wijzer van.. Maar goed, ik ga wel door met tempen, dan kan ik het altijd nog aan de gyn. laten zien..

Maar goed.. Ik ben dus echt blij en opgelucht en wou dat toch even vertellen;):).

Deel Deze Pagina