Sorry dat alweer een vraag stel, in zo'n korte tijd, maar momenteel weet ik het even niet meer en heb even iemands hulp nodig. Ik heb deze ronde voor het eerst getempt, nu was mijn temp op een paar kleine uitschieters na, steeds 36.1/36.2. Op dag 23 had ik een tempdipje, een kleintje maar hoor. Vanaf dag 24 zat mijn temp op 36.3/36.4 FertilityFriend plaatste mijn ei dus op dag 23. 8 dagen later kreeg ik ineens een 2de tempstijging. 36.7/36.6 FF veranderde niets. Afgelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden als mijn ei inderdaad op dag 23 was geweest. Ik veegde sinds zondagavond wel af en toe wat slijm mee af dat iets donkerder gekleurd leek. Wat gelig/bruinig ofzo. Niet zo goed te zien. Dinsdags, had ik 1 keer een veeg waar wat slijm opzat met wat roze erin. Daarna niets meer. Ik ben dus nog steeds niet ongesteld. Op dag 34 een test gedaan ivm belangrijke dingen de dagen daarop waarbij ik geen spontane ongesteldheid kon gebruiken. Die was negatief. In ieder geval binnen de afleestijd. Uurtje daarna pakte ik de test beet en zag een streepje. Ontzettend licht en voor mij niet duidelijk het verschil tussen roze of blauw (2 voor 5 kruidvat, dus had dan roze moeten zijn) Die heb ik weg gegooid als negatief zijnde. Dag 39 test. Net binnen de afleestijd een licht roze streepje. Zo licht, dat ondanks dat ik weet dt een streepj een streepje is, is het niet durfde aan te nemen. Vanmorgen, dag 41, weer een test. Negatief binnen afleestijd. Wel een streepje te zien, maar deze was kleurloos. Test meteen weg gelegd en om de een of andere reden nog eens gekeken. De test was nu 19 minuten oud en er stond een streepje. Ook roze en iets duidelijker dan die van dag 39. Leuk en wel, maar ben ik nu wel of niet zwanger? Mijn temp is vandaag ineens weer 36.2, dus gelijk aan de temp voor mijn ei. FF heeft daardoor besloten mijn ei te verplaatsen van dag 23, naar dag 30. De dag voor de 2de tempstijging. Ik weet hierdoor even niet wat ik er allemaal mee aan moet. Mag ik er vanuit gaan dat die hele lichte streepjes, ondanks niet allemaal binnen de afleestijd toch positief waren, of is het echt negatief en heb ga ik volgende week ongesteld worden (rondom 2de stijging niet geklust, dus dan zoiezo niet zwanger) Help, help, want dit is zo slopend.