hallo meiden nou ik heb een rekenfout gemaakt, heb gister uit zit rekenen ik was niet 18-19mei voor het laatst ongesteld, maar 26mei voor het laatst.... en als ik dan een cyclus van ongeveer 30dagen reken dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, zo niet dan kan ik zondag of maandag een test doen het rare is dat ik ondertussen wel alweer 1 test gedaan hebt hahaha de ene test van clearblue van gisteren die maar 1 streepje gaf en geen kruisje, kwam vanmorgen beneden en had de test nog bewaar zat er ineens wel een licht 2e streepje:S een kruisje dus die ik echt gewoon kan zien! ben toen weer na de winkel gegaan en heb die digitale clearblue gehaald en er stond 'niet zwanger', mja misschien omdat t tog nog te vroeg is ... en die van een cyclus van 28 dagen uitgaat, terwijl t er ook 30 of 31 kan zijn bij mij.... dus moet nu echt tot na het weekend wachten
Ga niet uit van een "positieve" ruim na de afleestijd, dat zijn meestal indrooglijntjes, helaas. De testen gaan niet uit van jou cyclusduur hoor, ze reageren op de hoeveelheid HCG in je urine. HCG wordt aangemaakt wanneer er een innesteling is geweest. Dus op zich kun je best 1 of 2 dagen voor je NOD testen hoor, maar er zijn genoeg dames die pas laat positief testen... Geen bloed geeft moed, is de slogan van veel dames hier
ja en ik wil t nu zo graag,heb nu echt buikpijn en ben heeel erg moe, ga denk ik even tukken en maar afwachten.. die digitale test stond op dat er rekening werd gehouden met een cyclus van 28dage om uit te rekenen hoelang je dan zwanger bent als je zwanger bent.
Dat zou kunnen, maar bij dames die veel HCG aanmaken staat er dan een "langere" zwangerschapsduur en bij dames die weinig HCG aanmaken staat er dan een "kortere" zwangerschapsduur. Dat komt dus omdat die test reageert op de hoeveelheid HCG in je urine. (Zwangerschapsduur kan, in principe, alleen maar worden vastgesteld aan de hand van een echo.)
nou dames nogsteeds geen ongesteldheid aanwezig, heb pijnlijke borsten en van binnen is het ineens keihard, gister kneep ik in een tepelkwam er een druppel melk uit!!!!!!! t rommelt nogsteeds in me buik en ik heb donkergeel vloed??wat houd dat dan in, de testen zijn nog negatief maar denk gewoon dat t te vroeg is, kan beter van de week als ik nog niet ongesteld ben testen....
Hmmm donkergeel? Als het bruinig is, dan kan het oud bloed van een innestelingsbloeding zijn.... Wel vervelend dat die testen dan negatief blijven.
hier foto van een test van 2 dagen geleden ongeveer die kan 4 dagen voor dat je ongesteld moet worden al aangeven of je zwanger bent ja of nee en ik zie een licht kruisje!!!! maar bij andere tests krijg ik negatiefffff word gek!!!!! denk maar even bezoekje huisarts......bloedprikken misschien?!
dese is wat duidelijker foto volges myyy die streep op die test die een kruisje moet worden, die zat vlakna dat ik de test deed er nog niet op! pas een paar uur later, miss had ik er niet lang genoeg overheen geplast ofzo?! maar in iedergeval, het zit er niet voor niks denk ik?ookal is t een paar uur later zichtbaar geworden, bij andere testen kwam er ookal na een paar uur niks te voorschijn....
ja he! ik zweet me rot van de spanning en ongedult, ben nu zo onzeker wil gewoon zekerheid, hoe zou een bledtest nu uitpakken, is dat te vroeg of zou dat best wel kunnen gewoon nu al????
Ik zie ook een lichte streep.... een kruisje dus. Nou, dat lijkt me toch positief.... Zet 'm anders ook eens neer bij de topic waar je foto's kunt plaatsen van vage testen. Even kijken wat de andere meiden ervan vinden... Oh ik hoop het zo voor je... Ik duim door.
Dat moet nu al wel kunnen. Gewoon morgen even huisarts bellen. Zeggen dat je niet ongesteld bent geworden, dat je zwanger zou kunnen zijn, maar dat je erg twijfelt, omdat je een aantal negatieve tests hebt gehad maar ook een licht positieve. En natuurlijk wil je dit soort dingen graag zeker weten (vooral ook omdat je als je zwanger bent toch een beetje op dingen wilt gaan letten, eten, vitamientjes, etc)
nou meiden ben in de nacht van 27junidus ongesteld geworden..................helaas dus alles wees gewoon naar eeen menstruatie nu maar gewoon afwachten tot een volgende keer ik ga er niet specifiek voor klussen, we zien het wel....