10 dagen overtijd en de testen negatief

Discussion in 'Zwanger worden' started by mijn2kids, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

Aug 16, 2008
    119
    0
    0
    hallo allemaal

ik ben nu 10 dagen overtijd, en heb er de laatste dagen wel wat testjes tegen aangegooid, maar allemaal negatief, nou had ik ook nog testen van romed(ja weet het niet iedereen is er gek van) en die was licht positief.
    ik heb af en toe wel lichte ongi krampjes en af en toe iets gevoelige borsten. ik word er een beetje gek van.
    kan het zijn dat ik toch zwanger ben? heb wel veel gemeenschap gehad tijdens mijn vruchtbare dagen.
    van de dokter word ik ook niet echt wijzer daar ben ik ongeveer anderhalve week geweest en die zei doodleuk wacht nog maar 2 weken. nou dat mlet je net tegen mij zeggen.
    maar wie heeft er een hele poos negatief getest en achteraf toch zwanger bleek te zijn?

2. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

Aug 16, 2008
    119
    0
    0
    helemaal niemand?

3. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    als ik jou was zou ik een bloedtest gaan laten doen bij een andere arts als jouw arts niet wil helpen dan weet je het zekers ;)

4. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    uhm ik zit ongeveer in het zelfde schuitje
    zou idd een afspraak maken word je miss wijzer van :D

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Ben nu 5 a 6 dagen overtijd en heb vandaag gebeld met mijn gyn in het ziekenhuis: zij vertelde dat het veel oorzaken kan hebben dat er geen of geen 'goede' menstruatie op gang komt, bij mij is het ws een niet goede eisprong omdat ik bij een inwendige echo (die al was gepland en i doorgegaan) op de dag dat ik ongi moest worden een cyste aan beide kanten had...dat kan duiden op geen of niet goede eisprong. Heb ook nooit eerder gehad dat een cyste een menstruatie in de weg zat, maar schijnt niet iets te zijn om je druk over te maken...wel rottig, vind ik ook!
    De gyn zei, net als jouw arts, dat zij bij niet eerder dan ongeveer 3 weken overtijd een echo maakt omdat het veel voorkomt dat iemand binnen die weken alsnog vanzelf ongi wordt...vond ik wel redelijk. Ze zei er overigens wel bij dat als ik mij echt erg ongerust zou maken ik ook wel eerder kon komen. Dat vind ik voor jou ook gelden: afwachten kan alleen als dat niet zoveel stress oplevert dat het ook niet goed is.
    Klote is dit alles wel...zo heb je een regelmatige cyclus, zo ineens alles in de war!

Sterkte,
    Koosje

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    ik ben eerst 85 dagen over tijd geweest.. en nu 56 ofzo.. wod er ook gek van.. elke test nega.. dokter zegt ook gewoon doodleuk tegen mij gewoon wachten.. maar wacht het nog even aan en anders ga ik toch ook maar weer een afspaak maken

7. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hee lovecouple,

Wachten? Als je al zo lang overtijd bent? Kunnen ze niet uitzoeken hoe dat komt? Jeetje ben nu al paar dagen overtijd maar word er gek van. Negatieve test en geen teken van mijn ongi! Word gek van die onduidelijkheid. Wil gewoon een posi test en anders gewoon ongesteld worden!

8. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

Aug 16, 2008
    119
    0
    0
    nou mensen ik heb vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken, en de gyn opgebeld, en heb het verhaal uitgelegt aan de assisentte.
    en gevraagd of ik misschien ook een afspraak zou mogen en de ass was erg aardig en zei''tuurlijk mag u een afspraak en mag dus volgende week maandag op afspraak komen, de ass vond het ook erg vreemd allemaal.
    dus nog even een weekje wachten dan maar, maar dat vind ik niet zo erg dat heb ik er wel voor over want dan hebben we duidelijkheid.

9. wolly

wolly Niet meer actief

@Mijn2kids: Ik hoop dat je alsnog een goed bericht krijgt maar de Romed testen geven altijd een licht streepje en is pas positief als alle 2 de strepen even donker zijn.

Ik duim voor je.

Liefs wolly

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi meiden...

ik zit ook al op dag 42 en nog steeds geen ongi...:S

heb afgelopen donderdag voor de laatste x getest...gewoon negatief.

dus ben benieuwd, bij mij kan het nog ontpillen zijn, al vind ik het wel lang duren!

en ja die onwetenheid dat is het egt irritantste, laat me dan maar ongi worden denk i kdan, dan weet ik teminste iets! of het liefst natuurlijk een posi test maarja bekijk het wel realistisch en lijkt me niet dat ik nu al in maand 1 zwanger zou raken.

naja groetjess

11. PetraBlessie

Sep 15, 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    Nou een vriendin van mij was een maand overtijd en alle testen waren negatief (in totaal 4) maar het bleek achteraf ondanks dat ze schrijven op elk moment van de dag testen, toch niet waar is. Zij naar de dokter met in een potje haar eerste ochtend urine en wat denk je? Hartstikke zwanger.. Toen al 9 weken.

Dus ga eens naar de dokter.
    Of laat een bloed test doen.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik had wel steeds ochtendurine gebruikt...maarja khep nu ongi pijnen dus wacht gewoon nog ff af.

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

same here ik ga vandaag een bloedtest doen in het ziekenhuis :p

14. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

Aug 16, 2008
    119
    0
    0
    ik ben al eens bij de dokter geweest met ochtendurine maar die test gaf aan ook negatief. toen zei hij dat ik nog maar 2 weken moest wachten en als ik dan nog niet ongesteld was dat ik dan nog maar een test moest doen en als ie ook nega was dan weer contact opnemen met hem.
    nou ik ben dus echt niet zo geduldig en heb in die tussentijd vrij veel testen versleten, allemaal nega. en door die onzekerheid heb ik de gyn maar gebeld want die dokter vanmij word ik ook niet goed van, en maandag krijgen we dus duidelijkheid.
    ben benieuwd

15. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    nou meiden ik word nu ook langzamerhand een beetje gestoord.
    Ik ben niet ongi.. Maar heb wel soms bloed.. heel licht.. en bruinig..
    Meer slijm doorzichtig en bruin bloed.

En mischien een beetje stom om te zeggen.. maar als ik mijn vagina gewoon zo afveeg na het plassen.. zie je helemaal niks erop.. en als ik dan met wc papier een beetje naar binnen ga dan zie je pas (wel heeeell weinig) rose of bruin.. En merk wel dat me baarmoeder heel laag ligt.. wat kan dat nou zijn ?

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Wanneer krijg je de uitslag?

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

als het goed is vrijdag anders maandag ...

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@lovecouple: ik denk dat je dan toch snel ongi gaat worden! lage bm en bruinverlies betekent bij mij altijd aankomende ongi.

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Spannend Nhene!

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

te spannend ja.. heb weer een test gedaan check me album.. maar word er niks wijzer van :(

Share This Page