Zoals je kunt zien ben ik alweer aardig overtijd aan het gaan. Omdat ik de moed een beetje begin op te geven dat de bevalling toch nog spontaan zal beginnen, heb ik een paar vragen. Voor iedereen die overtijd is gegaan, - en toch nog spontaan bevallen is: Hoe ver heb je overtijd gelopen? - en ingeleid is: Met hoeveel weken en dagen hebben ze je ingeleid?
Grappig, deze vraag blijft steeds terugkomen Maar mijn ervaring: ik had met 41 weken controle. Alles goed, weinig klachten, geen voorweeen, en een baby die nog niet was ingedaald. de middag de meubelboulevard over gewandeld. voelde me prima. 's avonds gaan slapen met het idee dat het nog wel weken zou duren zo. In de nacht rond half 4 begonnen de weeen, en de dag erna had ik om half 1 een kleine baby in mijn armen. Dus bij mij waren er helemaal geen voortekenen, en toch opeens een baby
ik lees mee want ik ben ook al 5 dagen overtijd! Wel al met 3 weken voorween en 5 dagen lang verlies ik al stukjes van de prop, maar kindje homaar...
Met Simon zou ik met 42 weken worden ingeleid, toen zijn mijn vliezen met 41+6 spontaan gebroken om 17 uur 's middags. Toch bevallen met 42 weken. Ben nu 41+3, weer overtijd dus. Morgen gaat de gyn een poging doen om te strippen, lukt dat niet, dan wordt as. vrijdag dé dag. Maar, van mij mag het nu beginnen hoor!
Ik had met 41 weken een afspraak voor een echo en controle in het ziekenhuis. De verloskundige zou die middag dan gaan strippen mocht alles goed zijn. Alleen was ons zoontje iedereen te snel af. Een kwartier voordat ik de afspraak zou hebben, werd hij geboren.
Met 40 weken precies gestript, hielp niks, met 40 +6 gestript, hielp weer niks.. en met 41+3 begon het spontaan toch nog!
ik zou met 41 + 3 gestript worden, maar een paar uur daarvoor begon de bevalling spontaan (eindelijk!)
Bij mij is het spontaan begonnen met 41.5 en is mijn dochter geboren bij 42 wk precies... Hier hanteren ze 43 weken max, dus was allang blij dat ze zichzelf aankondigde
Zou met 42 weken ingeleid worden, maar ben spontaan bevallen met 41+4 weken. Had al weken voorweeën, dus dacht dat ze snel zou komen maar nee hoor. Enige voorteken was: slijmprop verliezen paar dagen van te voren en de avond voordat de weeën begonnen had ik harde buiken die met regelmaat kwamen. 's Ochtends om 10.30u gingen de harde buiken over in pijnlijke weeën die om de 5 min kwamen en de volgende dag om 5.33 is mijn meisje geboren.
Ik ben met 41 weken steeds op controle bij gyn geweest. Echo ctg etc... met 42 weken was er nog niks maar controles waren steeds goed. Ze hebben me ingeleid met 42+4 omdat ik het goed zat was. Bij de inleiding (ik had 1cm ontsluiting) met infuus die startte om 8.00 uur had ik `s avonds nog maar 3 cm ontsluitung en toen is het een keizersnede geworden helaas. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie antwoorden Groetjes Marloes
Ik ben vandaag gestript! Ik had al ruim 2 cm en na het strippen zat ik op ruim 3. Heb nu wat krampjes, maar niet echt pijnlijk en zit ook geen regelmaat in. Hoop dat het snel door gaat zetten!
Bij mij begonnen de weeen 's nachts spontaan met 41 weken. Er waren bijna geen voortekenen, ik heb ook geen voorweeen gehad alleen wat harde buiken de laatste 10 dagen ofzo. Ik hoop dat ze snel spontaan komen voor je ! Sterkte en geniet ervan