zo ik wil graag ff mijn verhaal kwijt. ik baal een beetje omdat ik voorweeen heb en het zet nog niet echt door! vrijdag begon het al toen zat ik al in het ziekenhuis met voorween maar lang net zo erg. nou gister sinds half 12 had ik harde buiken die tegen de avond erger werden. dus weer ziekenhuis gebeld, aan de ctg en inwendig onderzoek. 1 cemtimeter ontsluiting had ik al vorige week maar de baarmoedermond was wel week aan het worden nu. Ik moet het aankijken of het doorzet. ik dus weer naar huis meteen het bed in, ieder uur wakker natuurlijk toch nog redelijk geslapen. Nu ben ik net 3 kwartier wakker. toen ik nog in bed lag waren de voorweeen weg, nu zit ik beneden en begint het weer! Ik vind het wel eng want mijn vriend is dus nu naar zijn werk en die zit zeker een uur van huis af. Dus zit nu wel ff in de zenuwen. gelukkig heb ik een hele lieve buurvrouw die 24 uur per dag paraat staat hihihi. ik hoop wel dat het snel door gaat zetten hoor vandaag maar weer afwachten!
Ik heb vanaf week 34 voor weeen gehad en vanaf week 36 werd het als maar erger en erger ... En ben alsnog met 40+3 weken ingeleid! Dus de voorweeen enzo zegt niets over wanneer het nou echt een keer doorzet... reken er ook niet teveel op want dan kan de rest van je zwangerschap echt heeeeeeel lang duren! 1 ding scheeld wel je krijgt er iets ontsluiting door
Ik heb ook 3 weken lang voorweeen gehad, soms zo erg dat ik echt dacht dat ik die dag ging bevallen. Uiteindelijk ben ik nog een week overtijd gegaan. Maar de ontsluiting ging wel redelijk vlot, mede dankzij al de voorweeen.