Wonen in een gastgezin, kosten?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eblr4, Sep 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Hallo
    Ik plaats mijn vraag even hier want weet hem niet in een andere categorie kwijt.
    Hoe zit het om als zwangere( moeder) in een gastgezin geplaatst te worden? Hoeveel zijn hiervoor de "gewone" kosten etc?
    Het zou kunnen varieren maar wat zou een gemiddelde moeten zijn of hoor je helemaal niets te betalen?

2. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Niemand?

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ben je minderjarig? Ik denk dat er dan geen kosten aanzitten, maar dat zou je bij bureau jeugdzorg kunnen vragen.

Voor volwassenen weet ik niet of je in een gastgezin kan komen wonen? Ik zou het aan je hulpverlener vragen die je hierin begeleid..

4. Chan82

Chan82 Actief lid

Apr 16, 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou dit inderdaad vragen aan degene die je hierbij begeleid.

5. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

Aug 28, 2014
    508
    1
    16
    Hallo Anoniem,

ik heb al vaker posts van jou gelezen en hoop dan ook van harte dat je de juiste weg naar de instanties hebt gevonden. zij kunnen je ook hierbij helpen neem ik aan, succes!

6. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ik ben volwassen en ook geplaatst bij een gastgezin in een aparte ruimte zegmaar. Er word een beetje gezwegen over wat de kosten inhouden vandaar dat ik even verder vraag dan de begeleider. Als ik minderjarig was had ik lekker geen financiele problemen :p

7. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Hey

Heel lief van je dankjewel! Het komt hopelijk wel in orde hoor tis een klein aandachts puntje dat financien.
    Maar dankjewel super lief!

8. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Hee Anoniem, ik heb jouw verhaal gevolgd en ben blij dat het nu rustiger en stabieler is/wordt in je leven, wens je alle goeds voor de toekomst!

9. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Hey Spikkeltje

Dankjewel, de tijd vliegt! Vriendelijk bedankt en het beste ook voor jou gewenst!

Share This Page