Hallo Ik plaats mijn vraag even hier want weet hem niet in een andere categorie kwijt. Hoe zit het om als zwangere( moeder) in een gastgezin geplaatst te worden? Hoeveel zijn hiervoor de "gewone" kosten etc? Het zou kunnen varieren maar wat zou een gemiddelde moeten zijn of hoor je helemaal niets te betalen?
Ben je minderjarig? Ik denk dat er dan geen kosten aanzitten, maar dat zou je bij bureau jeugdzorg kunnen vragen. Voor volwassenen weet ik niet of je in een gastgezin kan komen wonen? Ik zou het aan je hulpverlener vragen die je hierin begeleid..
Hallo Anoniem, ik heb al vaker posts van jou gelezen en hoop dan ook van harte dat je de juiste weg naar de instanties hebt gevonden. zij kunnen je ook hierbij helpen neem ik aan, succes!
Ik ben volwassen en ook geplaatst bij een gastgezin in een aparte ruimte zegmaar. Er word een beetje gezwegen over wat de kosten inhouden vandaar dat ik even verder vraag dan de begeleider. Als ik minderjarig was had ik lekker geen financiele problemen
Hey Heel lief van je dankjewel! Het komt hopelijk wel in orde hoor tis een klein aandachts puntje dat financien. Maar dankjewel super lief!
Hee Anoniem, ik heb jouw verhaal gevolgd en ben blij dat het nu rustiger en stabieler is/wordt in je leven, wens je alle goeds voor de toekomst!