Zwangerschap bekend maken op werk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DEMADE, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hoi ladies,

Ik vroeg me af of jullie op een leuke manier op het werk hebben verteld dat jullie zwanger zijn.

Morgen hebben wij de termijnecho, en vrijdag ga ik het vertellen op mijn werk (ben woensdag en donderdag vrij).

We zitten maar met z'n 3en op kantoor, dus zoek wel een leuke manier!

2. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Spannend en leuk.
    Ik heb het op m'n werk verteld met een mooi doosje (zo'n sieradendoosje van hout die nog te schilderen is. Ik werk op een kinderafdeling dus zo had hij naderhand nog functie) met roze en blauwe geboorte chocolade er in. Op een kaartje had ik geschreven " eet maar lekker op, mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik"

Succes met vertellen, je weet vast wat leuks te bedenken

3. 3llen

3llen Lid

14 sep 2015
    62
    0
    6
    Vrouw
    Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ga het volgende week bekend maken op mijn werk, en ga dit doen met een doos ontbijtkoeken waar aan de binnenkant staat:
    "pak vast, anders is mama straks de enige die niet meer in haar kledij past!" met een echo erbij :)

Gezien op internet, en ik vond het wel leuk.

Edit: ik zie nu pas de reactie hierboven! Net hetzelfde dus :D

Groetjes!

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ja ik zat aan 2 potten met blauwe en roze snoepjes te denken. Kaartje eraan met erop mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik!

Zoals de meeste eigenlijk doen hahaha! Blijft een leuke bezigheid.

5. samaa

samaa Niet meer actief

Ik zei tegen mijn collega's: oh ja, we hebben nog leuke foto's laten maken... en liet ze mijn telefoon met de echo foto zien. Die verbaasde blikken, heerlijk!

6. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik had ook een doos met verschillende soorten gebak met aan de binnenkant, pakken jullie ook maar genoeg anders ben ik straks de enige met een dikke buik.

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Mijn collega had onderstaande snoepjes in een pot gestopt en in de kantine gezet vergezeld van een briefje met het goede nieuws

Bijgevoegde bestanden:

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dat is ook een leuk idee zeg!

9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik heb een mailtje verstuurd met een foto van de echo met het blijde nieuws en erbij gezet dat ik daarom wat lekkers mee had genomen :)

Deel Deze Pagina