Hoi ladies, Ik vroeg me af of jullie op een leuke manier op het werk hebben verteld dat jullie zwanger zijn. Morgen hebben wij de termijnecho, en vrijdag ga ik het vertellen op mijn werk (ben woensdag en donderdag vrij). We zitten maar met z'n 3en op kantoor, dus zoek wel een leuke manier!
Gefeliciteerd! Spannend en leuk. Ik heb het op m'n werk verteld met een mooi doosje (zo'n sieradendoosje van hout die nog te schilderen is. Ik werk op een kinderafdeling dus zo had hij naderhand nog functie) met roze en blauwe geboorte chocolade er in. Op een kaartje had ik geschreven " eet maar lekker op, mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik" Succes met vertellen, je weet vast wat leuks te bedenken
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga het volgende week bekend maken op mijn werk, en ga dit doen met een doos ontbijtkoeken waar aan de binnenkant staat: "pak vast, anders is mama straks de enige die niet meer in haar kledij past!" met een echo erbij Gezien op internet, en ik vond het wel leuk. Edit: ik zie nu pas de reactie hierboven! Net hetzelfde dus Groetjes!
Ja ik zat aan 2 potten met blauwe en roze snoepjes te denken. Kaartje eraan met erop mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik! Zoals de meeste eigenlijk doen hahaha! Blijft een leuke bezigheid.
Ik zei tegen mijn collega's: oh ja, we hebben nog leuke foto's laten maken... en liet ze mijn telefoon met de echo foto zien. Die verbaasde blikken, heerlijk!
Ik had ook een doos met verschillende soorten gebak met aan de binnenkant, pakken jullie ook maar genoeg anders ben ik straks de enige met een dikke buik.
Mijn collega had onderstaande snoepjes in een pot gestopt en in de kantine gezet vergezeld van een briefje met het goede nieuws
Ik heb een mailtje verstuurd met een foto van de echo met het blijde nieuws en erbij gezet dat ik daarom wat lekkers mee had genomen