Overtijd, maar durf niet te testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Inderdaad testen dan weet je meer. Ik had ook veel afscheiding en omdat ik als ik echt ongi moest worden dit meestal een roze kleurtje had wist ik het zeker.

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi meiden,

ik heb wel last van pijn in mijn borsten gekregen wat ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden.

Ook bedacht ik me dat mijn eisprong best laat was deze maand. Namelijk pas op dag 19. In dat geval klopt het als ik vandaag of morgen pas ongesteld wordt.

Als ik morgen nog niet ongesteld ben test ik.

Maar ik zie het somber in.

Liefs luna

3. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Dat zou balen zijn! Maar als je eisprong later was deze maand dan zou dat best kunnen. Maardan heb je wel weer een groot verschil met je vorige cyclussen. Onthou wel dat zwangerschapsverschijnselen ook best op ongesteldheidsverschijnselen kunnen lijken. Ik had bijvoorbeeld erge kramp net of ik ongesteld moest worden maar er kwam helemal niks. Verder helemaal geen zwangerschapsklachten. Dus zolang jeniet ongesteld bent is er nog hoop.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. We zitten al in ronde 15 helaas. Nu heb ik elke maand een mooie cyclus van 27 dagen. Ik heb normaal na mijn eisprong klachten als extreem moe, pijnlijke borsten en echt beroerd voelen, en ontzettende steken in mijn buik en word ook altijd op dag 27 ongesteld. Nu deze maand is het anders vanaf eisprong niet meteen last van pijnlijke borsten. Ik heb pas gevoelige borsten vanaf donderdag (dag 26) ben nu wel ontzettend moe en geef regelmatig over. Op dag 27 geen ongi. Het voelt ook niet dat het gaat komen. Heb totaal geen steken in mijn buik enzo. Heb gisteren op dag 28 maar een test gedaan die was negatief helaas. Maar vandaag op dag 29 nog steeds geen ongi en ook geen ongi gevoel.

Wat zou het zijn. Word ik toch nog ongi of misschien toch zwanger en test ik pas later HCG in urine.
    Herkent iemand dit?

Liefs Marleen

5. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik zou over 3 dagennog een testje doen en ander snaar de huisarts. Het kan zijn dat je gewoon later HCG aanmaakt.

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hoi Marleentje,

Ik had het precies hetzelfde gevoel zoals jij het beschrijft. Ik voelde ook niets. Ik voelde dat er wat gebeurde in mijn borsten (4 dagen voor NOD), dat was het enigste.
    Nu pas krijg ik buikpijn maar dat is een gevoel dat mijn bm aan het groeien is. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger.
    Heel veel succes, ik zal voor je duimen.

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Dank jullie voor de reacties. Vonnie ik ben super blij voor en hoop dat ik van de week ook positieve test in handen heb. Dat na 15 maanden en krijgen binnenkort eerste ICSI behandeling. Ik hoop zo dat dat niet nodig is! Het is zo'n apart gevoel. Mijn gevoel zegt ook dat het goed zit. Maar ergens ben ik ook heel bang dat het niet zo is. Ik heb ook een opgezette buik. Ik wacht gewoon nog even af. Maar vind het zo typisch dat ik altijd erg veel last heb van steken voor mijn ongi en nu alleen een heel 'vol' gevoel in mijn buik heb. Ik ben ook met vlagen heel misselijk.

We wachten af,

Liefs Marleen

8. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja dat had ik ook. Ik was rustig en er van overtuigd dat het goed zat. Ik hoop het zooo voor je, het zou fantastisch zijn. Succes met het testen!

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He meiden

Ik zit hier zo een beetje mee te lezen en ik wordt nou wel heel nieuwsgierig of Luna al getest heeft :p
    Ik heb helaas 9 sept een MK gehad, maar we zijn deze maand met volle moed er weer tegenaan gegaan. 13 okt heb ik mijn NOD

Groetjes Jeanine

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Succes meiden! :D

11. Momfulness

ben zoooooo zenuwachtig voor morgen!

12. Genja1

Genja1 Lid

23 jun 2008
    27
    0
    0
    Hoi Luna1, ik had ook precies hetzelfde als jij. Ik heb toen gewoon een test gekocht, en idd ikkon het niet geloven ik was toen trouwens al 8 weken zwanger.

Ik ben zeer benieuwd wanneer je gaat testen, laat je het nieuws dan wel ff weten op het forum. suc6

13. Momfulness

Ik laat het zeker weten!

Ja het is zo twijffelachtig, omdat ik nu ook al gewoon pijn in mijn borsten krijg zoals altijd als ik ongesteld moet worden....

alleen geen bruinverlies.

Je hebt altijd zoiets van...als ik zwanger ben merk ik dat wel. Maar voel me nu precies zoals wanneer ik ongesteld moet worden.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Momfulness

meiden, welke test kan ik het beste gaan kopen?

Ik ga zo testen.

Ben echt zo zenuwachtig. terwijl ik toch denk dat ik niet zwanger ben. Zo voelt dat gewoon...

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik zou die van 't Kruidvat doen, die zijn volgens mij wel goed en ook best gevoellig.

Succes meid!

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had ook nergens last van toen ik zwanger teste hoor. Alleen wat last van mijn boobs met slapen. Geen pijn maar voor mijn gevoel zaten ze de hele nacht in de weg :)

Suc6 meid!

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes Luna! Ik zal voor je duimen. Ik heb altijd de testen van Clearblue. Vind het wel prettig dat die echt de woorden "zwanger" of "niet zwanger" neerzet.

18. Momfulness

Thanks, ik ben nu naar de drogist.

grtz Luna

19. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Spannend zeg... veel succes en ik hoop dat je zwanger bent... ga nu duimen ;)

20. veer86

veer86 Lid

5 okt 2008
    50
    0
    0
    Brabant
    Ik ook precies t zelfde!
    3 dagen overtijd durf t niet....
    Straks de bevestiging dat t niet zo is.
    Maar misschien moet ik ook niet zo zeuren.

Luna weet je al iets? :D

Deel Deze Pagina