Heb je al wel eerder een test gedaan? Tja, ik zou aan de ene kant ook niet kunnen wachten, maar aan de andere kant....
Nee bootsy niet eerder test gedaan. Nou ja eigenlijk wel maar dat was toen ik nog aan de pil was maar t idee had dat ik zwanger was. Verder geen symptonen, ik zeg al misschien haal ik mezelf dingen in mn hoofd. Heb t hele verhaal staan onder: "aaaarrrrgggghhh! er al te veel mee bezig?" Tja t is allemaal inderdaad een beetje dubbel, erop of eronder.....
Ik zou zelf toch echt niet kunnen wachten... Maar je kunt natuurlijk ook een dag zeggen als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen... Laat je het wel weten?
hoi bootsy maar als je al heel vaak een negatieve test in je handen hebt gehad dan is het niet meer zo gemakkelijk om na je nod te gaan testen vooral om teleurstelling te voorkomen! ik heb het precies hetzelfde ben nu 5 dagen overtijd! ik heb op dag 24 van mijn cyclus een hele rare slijm sliert met wit erin verloren(sorry) dat heb ik nog nooit gehad! dus ben deze keer wel meer onzeker, omdat ik nu helemaal geen ongie voel aan komen! wil deze week absoluut gaan testen! heb matcare besteld zijn die goed? gr. vlinder
Ja, dat kan ik me ook heel goed voorstellen... Ik kan er natuurlijk ook nog niet zo goed over mee praten... maar ik heb ook al een paar keer een test gedaan, terwijl ik aan de pil was. Ook al was ik er toen niet mee bezig, toch was ik wel elke keer teleurgesteld.
maak niet uit hoor! maar het is soms wel frusterend dat mensen zeggen van hup...hup testen of ik snap niet dat je nog niet getest hebt! snap je wat ik bedoel? maar weet jij of matcare een goed merk is voor zwangerschapstest? en hoe zou het met luna zijn?
Ik bedoelde het ook echt niet dat ik het niet snapte of dat ik opdringerig was (en ik begrijp wel wat je bedoelt), maar ik praatte al expres over hoe ik het zou doen. Maar daarom is iedereen gelukkig anders, maar wie zegt als ik al zoveel testen gedaan heb, dat ik dan nog zeg, ik ga meteen testen Die keren dat ik getest heb heb ik dat met clear blue gedaan... De ene vind de kruidvat heel erg fijn, maar de ander weer niet... Weet wel dat die van internet sensi of zoiets wel goed zijn.
meiden ik stond net voor een gesloten deur bij kruidvat. Is pas om 12 u open hier.....aaaaaaahhhhh Wel begint de pijn in mijn borsten toe te nemen. Dat maakt me zo onzeker want dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik hou jullie zeker op de hoogte! bedankt voor het meeleven! Liefs Luna
Oh wat erg zeg.... neem je de stap is ie gewoon gesloten...tsss Ga je straks de test halen of morgen pas? Succes iig
oh spannend! Ik voind zelf de CB testenniet zo fijn. Vond het woord niet zwanger erg hard overkomen en dat zekerals het een parrondes achter elkaar zo is.