Owwwh heb ff alles gelezen wat spannend zeg ik duim super hard voor je, Bij de ah kun je ook testen kopen
hoi meiden, wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. Ik ben nadat ik bij het kruidvat was geweest nog boodschappen wezen doen en ben nog even bij mijn moeder langs geweest. Nu pas weer thuis. Maar wel 2koppen koffie en een halve liter jus'd orange verder... Ik heb zojuist even een ovulatietest gedaan die ik nog had liggen. Deze sloeg gewoon negatief uit. De zwangerschapstest ligt er nog. Deze doe ik als ik alle koffie etc heb uitgeplast. als ik vanaf nu niks meer drink kan ik hem toch rond 8.00 uur doen? Verder begin ik steeds meer menstruatiekrampen en pijn in mijn borsten te krijgen. Wat denken jullie als je dit leest? Ik ben al best teleurgesteld eigenlijk. echt super dat jullie zo geinterreseerd zijn!
pffff ben me nu helemaal blind aan het staren op het eerste symptomen topic... Vind het wel heel erg fijn om er hier over te kunnen praten! Mijn moeder zei net: je menstruatie zal er wel gewoon aankomen. toen ik mijn symptomen beschreef...
Tja, je lichaam kan je erg voor de gek houden... Ik heb helemaal nergens last van, maar ook nog niet ongie, dus... Ik heb normaal ook geen ongie-klachten. Alleen nét voordat ik hte moet worden, heb ik (altijd eventjes) krampen in m'n buik. Dit had ik woensdag-ochtend al.... Het kan wijzen op een zwangerschap, maar dat is bij iedereen verschillend natuurlijk.... Ik denk dat niemand je hier raad in kan geven of in gerust kan stellen. Een test zal het pas echt uitwijzen, als je echt wilt weten, moet je er toch een testje tegenaan gooien....!
Ha Niki, testje ga ik zekers doen! Wanneer ga jij testen? Jij bent ook al 6 dagen overtijd zie ik. HOe lang zijn jjullie bezig?
ik zou dan toch tot morgen vroeg wachten met testen misschien is die kans op positief toch iets meer dan vanavond
ik kan je niet zeggen of je ongi word of niet! je hebt de test dus wacht tot morgen ochtend en doe de test als je nog niet ongi bent suc6!
dat begrijp ik ook meiden, jullie zullen ook wel helemaal gek worden van mij onzekere gedoe. Ik kan wel janken hier! Ik test dan morgenvroeg wel, als de ongi niet inmiddels doorgebroken is dan.
Ik heb za. ochtend getest, negatief.... (wat ik wel verwacht had) Ik voel me helemaal niet zwanger, maar vind het ook vrij raar dat ik nog niet ongie ben... (ik ben uitgegaan van 28 dagen en ben normaal nooit zo ver overtijd...) Ik wacht nog even af en doe wo. (als 't nog nodig is) nog een testje. Jullie horen 't wel! Jij héél veel succes, meid! Ik hoop 't voor je... Gr. Niki
Hoi, Ik dacht ik houd jullie nog even op de hoogte. Hier vanmorgen op dag 30 3 dagen overtijd alleen maar klein beetje rose en oud bruin bloed een inlegkruisje was voldoende verder helemaal niets. Marleen ps luna ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat
he verdorie luna.... ben meteen vanuit het werk achter de laptop gekropen Maar misschien morgenvroeg dan positief nieuws