Ik zit op dag 31, en net beetje bruinverlies 1 klein sliertje,maar mijn ongi za zo wel doorzetten helaas.... Had nog wel goede hoop. Vorige week dinsdag had ik 1 minuut ofzo extreme ongikrampen dus dacht van nou wordt ik ongesteld,maar er kwam alleen maar witte afscheiding. Toen heb mijn 2 laatste ovu testjes gebruikt en die werd donkerder. Verder heb ik last van mijn rug en vanochtend voor de grap mijn temp gemeten en deze was 37,0. Heb nooit eerder getempt dus dat zegt niks. Ben benieuwd of ik nu ongi ga worden. Heb helemaal gen ongi krampen en ook geen ongi-puistjes. Mijn huid ziet er nu juist heel mooi uit! We wachten af
hahaha sorry meiden! Ik ben net wezen oppassen bij mijn buurjongetje van 8 maanden! Mijn borsten gaan steeds meer pijn doen en menstruatiekrampen nemen toe. Ook veel witte afscheiding. Ik denk dat de duivels morgen komen. Iedereen die nog moet testen. veel succes. Liefs Luna1
Voor alle dames die in spanning wachten op de of de volgende testdatum: Heel erg veel succes. Van achter deze computer wordt er hard voor jullie geduimd.
Hier nog iemand die niet durft te testen. Kon mijn ongeduldigheid niet de baas, dus had zaterdag al een test gedaan. Natuurlijk negatief. Inmiddels 1 of 2 dagen overtijd, maar heb de moed niet om nog een test te doen. ben zo bang dat ie weer negatief is......hoe lang zouden jullie wachten tot de volgende test? Succes aan iedereen die nog moet testen of weer aan t klussen is geslagen! Hoop dat we snel op een ander forum mee kunnen doen
Jeetje Luna, wta hou je het spannend! Je verhaal komt me wel onwijs bekend voor hoor, na zoveel negatieve testen durfde ik het ook niet maar na een week overtijd toch maar gedaan en wat denk je vet positief! Ohja ik had ook helemaal geen symptomen, ja dingen die er op wezen dat ik ongi ging worden haha en die afscheiding is ook een zwangerschapskwaal hoor! Suc6 duim voor je!
Wat een spannend verhaal luna! Zit nu toch wel met spanning te wachten op de uitslag? Heb je getest van morgen? Liefs Ster
Hoi Lieve meiden, blij dat ik jullie toch van wat spanning kan voorzien. Ik zit nu op mijn werk, moest om 8 uur al beginnen. Zometeen als ik thuis kom, om 13.30 uur ga ik testen. Dan zal ik jullie het verlossende woord geven. Bye Liefs Luna
Heel veel succes, hier iemand die net vanmorgen na 1 week overtijd pas positief heeft getest...! Ik ben echt heel erg blij! Vorige keer was ook meteen in de eerste romnde raak... ga snel f mijn banner aanpassen. Iedereen die nog moet testen: veel succes! Iedereen die toch ongie is geworden: Veel succes met de volgende ronde (en met klussen natuurlijk veel plezier!) JIPPIE!
Luna, spannend. Bij mij betekende ongikrampen zonder bloed zwanger dus ik duim nog ff heel hard voo rje!
Hey meiden, hier nog eentje, heb het gemiddelde genomen van me laatste 3 rondes en dat is 26 dagen het ging de laatste tijd steeds gelijk. Nu ook al 2 dagen overtijd en al in ronde 15, en gewoon niet durven test omdat ik bang ben voor een teleurstelling, wel steeds ongikrampen maar er komt niets. misselijk een een steeds honger gevoel rommelende maag, en steekjes onder in me buik. Naja we zullen het wel afwachten tot vrijdag van dan zit ik op dag 30 en dat is me langste cyclus. groetjes lilmomo