Wow lilmomo wat spannend! Ik had/heb ook steken in mn buik. maar ook witte afscheiding dat was voor mij 1 van de eerste tekenen. Verder weinig last. Succes!!!!
Ja het is zeker spannend, maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben en gewoon ongesteld word net als altijd haha naja. 22 oktober weer naar de gyn maar wil hem ook eigenlijk het liefst goed nieuws vertellen. groetjes lilmomo
Ze heeft vast al getest en of ze is het aan het vieren (dat hoop ik) of ze baalt en komt het straks vertellen maar ik ben zooooo benieuwd
Luna waar ben je nou? Ik kom weer ff bij je kijken nu ik er ben, maar nog steeds geen antwoord dus... Je blijft het spannend houden zeg! Kom maar snel nu hoor!
Hoi dames, zojuist getest en negatief... had ik eigenlijk al verwacht. Morgen test ik nog eens met ochtendurine. Zwangeren gefeliciteerd! Bedankt voor jullie medeleven. Liefs Luna
ja dat hoop ik maar, misschien toch door de koffie. menstruatie krampen beginnen toe te nemen. Pijn in mijn borsten is er nog steeds. bah ik baal zo erg!
Och, meisje... jammer hoor! Je hoopt er toch een beetje op, hé? Wie weet test je morgen nog positief, kijk naar mij... za. nog negatief, vanfdaag positief! POSITIEF blijven, hoor...!
Wat balen! Zou het niet kunnen komen door de etos pillen,dat je cyclus daar langer van wordt (dacht een keer daar iets over gelezen hebben).
Balen meid had het zo gehoopt voor je! Blijf duimen! Enne wat betreft de etospillen mij hebben ze geholpen alhoewel het ook toeval kan zijn maar gebruikte daarvoor tarwekiemcapsules en die maakte me cyclus alleen maar langer