hoi hoi, de etos pillen heb ik deze maand niet gebruikt,was overgestapt op gewoon foliumzuur weer. Bedankt! Mss was mijn urine niet geconcentreerd genoeg! liefs
Hier ook nog steeds geen ongi te bekennen wel steekjes onder me navel, en ongi krampen(heb ik altijd normaal maar nu al 5 dagen.) ik weet niet hoe lag ik nog kan wachten maar ben echt bang voor een teleurstelling. Heb deze namelijk al vaak gehad. Met mijn ex partner ook 9 maanden bezig geweest voor een kleintje en nu ook alweer 15 rondes. Groetjes lilmomo
jeetje balen! Bedenk wel zolang je nog niet ongi bent..is er nog een kansje. Ik zal voor je blijven duimen.
Heb net een test gedaan, kon er gewoon niet van slapen. Maja veel gedronken vanavond thee dat giet ik er wel in hahaha. Dusja denk ook niet geconcentreerd genoeg, overmorgen s'ochtends nog een keer proberen. groetjes lilmomo
Hopelijk heb je vanochtend meer succes... Maar ik zou niet te veel hoop hebben, want met de testen van tegenwoordig kun je op elk moment van de dag testen. Ik zou dan liever nog 1 dag wachten, dan zou het HCG verdubbeld moeten zijn.... In ieder geval succes! Gr. Niki
Idd,al hoop ik het natuurlijk wel voor jullie meiden ik teste ook pas 16,00 uur smiddags,en had ook veel gedronken,maar de tweede streep spatte er van af en hoop ook echt dat.dat met jullie ook gaat gebeuren
Hallo allemaal ik heb mijn regels voor het laatst op 16 augustus gehad. Het is nu oktober. dus al bijnaaa 2 maanden overtijd. Ben al 9 maanden aan het proberen..... Heb eind van de maand een afspraak bij de gyneacoloog. Rare vraag ik heb al 2x negatief getest heeft het nog nut om te testen? Is er nog kans? Groetjes....
Net hier het bruinverlies begonnen. Ben zooooooooooo verdrietig. Maar goed ben op mijn werk dus moet door de zure appel heen bijten! Bedankt voor het medeleven! xx
Hallo Meiden... Ik ga deze vrijdagochtend weer een poging doen om te testen, tot nu toe alleen negatieve testen gehad, de laatste was afgelopen dinsdagochtend. Het kan vrijdag nog fijn even want later die ochtend gaan we op vakantie een lang weekend met manlief en veel vrienden naar Kochum in Duitsland dus wil wel hopelijk weten waar ik aan toe ben, maar ga nergens meer vanuit, heb al genoeg teleurstellingen gehad met de testen de afgelopen tijd pffff
ook hier na 6 dagen overtijd ongie geworden! pfff wat is dat erg zeg we gaan de volgende ronde maar in! luna ik leef met je mee! de zwangeren onder ons gefeliciteerd en geniet ervan! liefs vlinder