Overtijd, maar durf niet te testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    luna en vlindert wat balen zeg! Ik duim voo rjullie voor de volgende ronde!

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    ik ook....! 't wordt jullie gegund...

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hoi vlinder, jij ook veel geluk in de volgende ronde.

De rest allemaal super bedankt!

4. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    balen vlinder!
    duim voor je dat t de volgende ronde wel raak is!

ben benieuwd hoe t bij mezelf zit.
    met mijn vriend afgesproken dat we vrijdagochtend testen....
    wat erg....hoop zo dat t een positieve wordt!

5. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    oh sorry luna, duim natuurlijk ook hartstikke voor jou!

6. baby2009

baby2009 Nieuw lid

8 okt 2008
    4
    0
    0
    Administratief
    Wateringen
    Hoi allemaal, ik zit al even met jullie mee te kijken. Ben zelf al twee jaar bezig om zwanger te worden. Sta nu net op het punt om het ziekenhuistrajec in te gaan, in eerst instantie iui en daarna evt ivf. Nu wil het toeval dat ik dus ineens dat ik drie dagen overtijd ben. Ik had zondag eigenlijk ongi moeten worden maar er kwam niets. En nu durf ik dus niet te testen uit angst negatief te testen net als luna. Ik heb ook niet echt symptomen van een zwangerschap, alleen heel moe (kan herfstdip zijn) en best veel afscheiding. Ik las dat sommige dit ook hadden die zwanger waren. Maar geen last van mijn borsten ofzo. Wel krampen net zoals ik ongesteld moet worden. Dit heb ik al dagen maar er komt niets. Ben zo verward inmiddels maar durf ook niet te testen. Oh ja, mijn vriend zei dat ik heel raar gedrag vertoon.....

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Iedereen veel succes in de volgende ronde en bedenk dat 't wachten je uiteindelijk beloond wordt!

@ baby2009: Wat slopend zeg om al 2 jaar bezig te zijn...Zover ben ik nog niet eens. Dit is ronde 2 bij ons, de 1e ronde raakte ik gelijk zwanger maar helaas een miskraam. Je zult nu wel heel verward zijn nu je overtijd bent. Heb je inmiddels al een test gedaan? Of wacht je nog een paar dagen je eventuele menstruatie af? Moet je ook vaak plassen? Dat zijn namelijk ook de symptonen. En dat rare gedrag wat je vriend zegt kan zijn dat je je er mischien nu veel mee bezig bent nu je overtijd bent en je weet niet wat je moet. Aan de ene kant hoop, aan de andere kant bang om weer een teleurstelling te begaan. Volgens mijn vriend had ik ook raar gedrag (ik wist toen zelf nog niet dat ik zwanger was), beetje nukkig en geprikkeld was ik toen. Magoed niemand is natuurlijk hetzelfde en iedereen heeft andere symptonen (of niet). Ik wens je heel veel succes de komende dagen.

Groetjes Jeanine

8. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Als je nooit eerder overtijd bent geweest zou ik toch maar een test doen? Of je moet nog een week wachten,dan ben je flink overtijd. Succes met je keuze.

9. baby2009

baby2009 Nieuw lid

8 okt 2008
    4
    0
    0
    Administratief
    Wateringen
    Hey Sjanienu1, wat vervelend voor je al gelijk een MK. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Heb mezelf maar voorgenomen om vrijdagochtend te testen. Iedereen is idd anders maar met die symptomen blijven moeilijk, je denkt van alles te voelen maar volgens wil ik het ook gewoon voelen zeg maar. Bedankt voor jullie antwoorden en allemaal veel succes met proberen deze maand! Als ik getest heb laat ik het weten.

10. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    hey meiden ..

ik ben beetje nieuw hier,dit is mijn 2e ronde . Ik ben al een keer zwanger geweest vorig jaar maar dat eindigde in n mk. Ik was toen altijd regelmatig ongi totdat ik natuurlijk zwanger was:p
    Na mijn mk ben ik aan de Nuvaring gegaan voor een jaar en heb hem begin augustus uitgedaan..eerste maand perfecte cyclus 28 daagjes..en nu 10 dagen overtijd :(
    Ik heb volgens mij wel mn eisprong later gehad..rond de 20 september dacht ik,ik voelde hem die avond, en dan zou ik nu denk ik 5 daagjes overtijd moeten zijn..

Ik heb al 3 testen versleten maar nog niks...wordt er een beetje radeloos van bah..
    gister heb ik geklust en meestal als ik dan ook ongi moet worden zet het dan ook gelijk door..maar echt helemaaal niks..nada noppes...heb wel 3/4 dagen geleden een minie minie drupje bruinverlies gehad..

maar ik wil niet meer testen, heb er echt geen zin meer in...

11. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    bah, vanochtend getest, negatief :(
    wordt een lekker dagje vandaag.....
    laat dan die k*t :evil: maar komen.....
    nog nooit overtijd geweest.....
    had t zo gehoopt...

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    @jel26

balen voor je meid..
    heb je wel ongi klachten?

13. baby2009

baby2009 Nieuw lid

8 okt 2008
    4
    0
    0
    Administratief
    Wateringen
    Wat balen voor je Jel26. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is. Nu maar hopen dat je snel ongi ben dan kun je er weer voor gaan.

Ik heb nog steeds niet durven testen. Vannacht werd ik om drie uur wakker en was er van overtuigd dat ik zwanger ben, maar toen ik er om 6 uur uit moest had ik pijn in mijn buik. Echt menstruatiepijn, dus ik denk dat ik toch gewoon ongi ga worden. Ben nog wel onwijs moe, maar zal dan toch wel herfstdip zijn. Ik baal zo van dat lichaam van mij. Ben alleen nog nooit zo lang overtijd geweest dus ik heb toch nog een heel klein beetje hoop........... :rolleyes:

14. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    nee cilla24, helemaal nix.
    maar ook geen zwanger klachten.
    tja, als je goed voelt dan vindt je altijd wel wat, maar geen duidelijke symptomen.
    jij van harte gefeli meis!

blij dat ik jullie ff lastig kan vallen met mijn verhaal.

@baby 2009, wij zitten in het zelfde schuitje.
    baal er ook zo van, nu maar hopen dat we of snel ongi worden, maar beter nog snel posi testen!

15. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Sterkte allemaal die het nodig hebben....

16. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hoi Marleentje26, hoe gaat het met jou? Heb je al getest? Ik hoop voor je dat je een positieve test in handen krijgt, dat kan deze topic wel gebruiken!

Succes.....

17. baby2009

baby2009 Nieuw lid

8 okt 2008
    4
    0
    0
    Administratief
    Wateringen
    Jel26, ja we zitten in hetzelfde schuitje geloof ik. Ga je nog een test doen als je over twee of drie dagen nog niet ongi bent? Het kan zijn dat je iets te vroeg getest hebt natuurlijk. Ik durf nog geeneens te testen. En ook nog niet ongi, dus misschien is er nog hoop voor ons!

18. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    Hier oook nog geen ongi te bekennen groetjes lilmomo

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Nou helaas ben ik ook ongi geworden en hoe!

Allemaal veel succes.

Liefs Marleen

20. Niet meer actief

dag meisie

ik persoonlijk zou nog niet testen.
    heb het in het verleden ook vaak gedaan als ik paar dgn overtijd was, werd vaak ook overgehaald door mensen
    maar later werd het dan altijd weer een teleurstelling
    ik heb het gedaan toen ik 7 dgn overtijd was
    ik hoop voor je dat je zwanger bent

succes

liefs

Deel Deze Pagina