Hallo meiden! Ik ben vandaag 8 dagen overtijd maar ik durf niet te testen, bang voor de teleurstelling! Mijn langste cyclus is 41 dgn geweest en vandaag zit ik op dag 36!! Wie heeft hier ook ervaring mee :
ik zou ook testen, ik zou niet kunnen wachten van nieuwsgierigheid. Laat je iets weten? Suc6! Liefs meliske
Nou ik heb hiervoor ook al een aantal keer getest en iedere keer die teleurstelling dat is gewoon echt heel zwaar om iedere keer weer te verwerken, vandaar dat ik niet durf.. en omdat mn langste cyclus ook 41 dgn heeft geduurd en ik nu op dag 36 zit! Ik heb sinds een week of 3 dat ik verschrikkelijk moe ben, maar echt heel moe, en ben ook wel vaak duizelig maar voor de rest geen klachten..
Meid, help jezelf (en ons ) uit de onzekerheid en gooi er een test tegenaan. We horen het graag! Succes, Sandra
Jawel dat is ook zo Ik ga morgenochtend maar testen dan, ben ik ook van die onzekerheid af en mocht ik dan na 41 dgn nog niks hebben kan ik altijd nog een test doen!
Meid, doen waar je je zelf het beste bij voelt! Laat je niet overhalen door een stel nieuwsgierige mutsen (waaronder ikzelf) hier
ja je moet doen wat je zelf wilt... Wij zijn gewoon nieuwsgierig en zijn allemaal zo dat we maar gelijk testen omdat we niet kunnen wachten
ik ga morgen ook testen maar ik krijg pas smiddags mijn testen thuis dus test ik morgen middag en als die negatief is test ik zondag ochtend. ik wens je veel succes en zal voor je duimen meid. liefs san.
ik ook wel. Voel ook met je mee. Ik heb normaal een cyclus van 28/29 dagen. Vorige maand was mijn cyclus opeens 36 dagen (toevallig nu we voor het echie klussen, heel raar), en nu zit ik dus op dag 31. ik had mijzelf voor genomen om pas op dag 35 te testen, maar vind het wel heel moeilijk (om te wachten dus)