Bekkeninstabiliteit en zwanger raken...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marlieske, 9 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlieske

marlieske Lid

9 jun 2006
    11
    0
    0
    Hallo Allemaal, ik zal me eventjes voorstellen mijn naam is Marlies en in september ga ik trouwen met mijn vriend Michel.
    We hebben besloten op de dag dat we trouwen de pil de prullenbak in gaat, prachtig zou je denken en dat is het ook wel hoor maar er blijft een vraag bij me spelen.
    Toen ik 21 was heb ik een zwaar ongeluk gehad en heb ik een dubbele bekkenbreuk gehad, ik werd er toen al voor gewaarschuwd dat als ik ooit zwanger zou raken ik meteen contact moest zoeken met een gynacoloog.... en daar stopte de voorlichting wat betreft zwanger raken/zijn.

Zijn er hier meer dames met een soort gelijk probleem of hebben jullie ervaringen/advies dat jullie met me willen delen?
    Ik zit nu best wel in twee strijd ga ik voor ik zwanger ben al een gynacoloog bellen ... ben er namelijk nog nooit geweest en heb geen idee wat ik moet verwachten. Kan ik straks wel werken tijdens de zwangerschap? En hoe lang ben je uit de running na de bevalling?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Marlies

2. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    dat had mijn stieftante (de zus van mijn stiefvader) ook
    en die kon in de laatste maanden niks meer
    ze moest dan in een rolstoel

maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou dan ook zo is
    dat hoop ik niet

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik denk dat voor jouw het beste is om een verwijzing te vragen naar een gynecoloog.

4. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    Hoi Marlieske,

Ik zou zeker ook even een gynacoloog bellen. Ik heb bekkeninstabiliteit gehad en was zelfs zo erg dat ik in en rolstoel moest (wel tijdelijk dan).
    Dit hoeft bij jou niet zo te zijn maar zou er wel rekening mee houden. Ik zelf moest met 4 maanden al stoppen met werken vanwege de pijn.
    Een gynacoloog kan je misschien helpen met bepaalde dingen hoe je dat het beste kan doen en die weet misschien wel mensen die je kunnen helpen tijdens een zwangerschap. Dat is natuurlijk jou keuze wat je doet maar wilde toch even vertellen hoe ik dat heb meegemaakt.

Liefs Zotje

5. marlieske

marlieske Lid

9 jun 2006
    11
    0
    0
    Dank jullie voor de antwoorden, nu ben er van overtuigd dat ik me dus niet voor niets er op wil voorbereiden, zelfs voor ik uberhaupt zwanger ben.
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2 nietwaar?

Voor dat niet meer kunnen werken na korte tijd was ik al bang, denk niet dat mijn baas er blij mee zou zijn maar ach ... dat is bijzaak :)

Dank jullie voor de raad dames over een tijdje ga ik die gynacoloog eens bellen en vanaf september ben ik hier meer te vinden denk ik :D

Groetjes Marlies

Deel Deze Pagina