Pff... Wat een onzekere dagen. Vrijdag was m'n nod. Kon me niet bedwingen,, dus er maar een testje aan gewaagd(2x5 van kv). Resultaat: omo wit. Ik dacht laat nu maar komen dan, op naar de volgende ronde. Had al een paar dagen wat ongi krampen. Diezelfde dag kreeg ik ineens steken in mn tepels. Duurde minuut of 5, daarna niet meer gehad. Heb nog steeds dat weeïge ongi gevoel in mn buik, maar niks te bekennen. Wie zit nog meer in hetzelfde schuitje?
Ik zit al sinds vorige week zondag op m'n ongi te wachten. Als ik uitga van m'n langste cyclus ben ik nu 2 dagen Overtijd. Heb negatief getest op dag 36 en dag 40. Sinds gister zijn m'n borsten gezwollen en pijnlijk de rechterkant van m'n gezicht doet pijn heel raar, alsof het geschaafd is. En de hond stinkt. Echt zuur. Ik ruik van hem echt heel sterk terwijl het zon knappe chihuahua is haha ik vind m normaal nooit stinken. Verwacht eigk nog steeds m'n ongi. Vind het echt irritant dit wachten. Ga mijn hond in bad doen want ik wordt misselijk van de geur!
Klinkt als zwanger! Mijn hond komt ineens telkens bij me hangen, half op schoot zitten(labrador) enzo. Heb wel gevoelige tepels en mijn tanden zijn ineens heel gevoelig. Wanneer ga jij weer testen? Succes met de hond wassen haha..
oei heel herkenbaar dit...ik ben nu 4 dagen overtijd vrijdag test gedaan maar die was negeatief....wel gevoelige borsten,2 dagen ongi buikpijn gehad..en met vlagen misselijkheid en last van onderrug...vervelend die onzekerheid he!!??
Haha mijn stinkie hondje is gewassen, nou is ie net een gremlin. Ik denk dat als ik volgend weekend nog niet ongi ben ik een nieuwe test doe. Heb ook lage rugpijn. Misschien zet het morgen of overmorgen door. En zo niet dan hoop ik zat 5 Jan toch stiekem op een posi test want dan ben ik jarig haha
@nieuwjaar Ja, super vervelend. En de meeste symptomen kunnen ook van je naderende ongi komen. Het enige middel is wachten... Pfff! @steenbokje Dat zou wel een super mooi verjaardagscadeau zijn! Als mijn ongi morgen nog niet aanwezig is, ga ik maar weer een testtje wagen. Mocht ie negatief zijn dan kan ik met een gerust hart een paar wijntjes drinken met de jaarwisseling!
Ja ik zit ook met zo'n probleem.. Donderdag 20 dec ongi moeten worden en nou nog steeds niet.,. Testen elke keer negatief, ha gebeld en nou ga ik morgen naar de ha en dan misschien bloedtest doen, spannend allemaal! Heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden, hopen maar dat ik te weinig hcg aanmaak en dat er verder niks ernstigs is.. Succes allemaal!
Hoi bruni, wij zitten in dezelfde schuitje! ik moest 25dec ongesteld worden niks nada noppes, testje gewaagd helaas omo wit! naar de dokter geweest die zegt dat misschien nog ongesteld kan worden en anders moet ik een testje wagen, ik heb geen lichamelijke klachten alleen dat ik erg chagerijnig ben.
@piepe toch wel even spannend dan morgen. Al eens eerder zo'n lange cyclus gehad? In de hoeveelste ronde zit je? @sha33 ik ben volgens mijn man de laatste week ook chagrijnig. De meeste mensen hebben trouwens helemaal geen klachten of symptomen de eerste weken en het schijnt(volgens de info die ik vond op internet) dat het regelmatig voorkomt dat mensen pas posi testen als ze meerdere dagen over tijd zijn. Dus we houden nog even moed! Hoeveelste ronde is dit voor jou?
@bruni vandaag bloedtest gehad en niet zwanger.. woensdag weer afspraak bij de ha en dan kijken we verder.. Nee verder nooit zo'n lange cycles gehad, 8 maanden bezig ongeveer..