Ik schaam me een beetje om het te vragen, maar ik zit er best wel mee. Ik heb af en toe (al jaren, besef ik me ineens) een rare afscheiding; witte en wit/roze klontjes als afscheiding. Ik heb dit niet altijd; soms heb ik het elke maand, soms ook maanden niet. En ik heb het dan bijv. maar een aantal dagen of een week per maand. Is dit normaal? Waar ik ook mee zit... ik heb tot nu toe een cyclus van 28 dagen, daarna van 29 dagen en dáárna van 30 dagen gehad. Ik weet dus niet of het nu 31 dagen zal zijn of gewoon weer 29 (of 28 of 30). Als ik uitga van 28 dagen, was mijn eisprong op 23 april (volgens de calculator). Ga ik uit van 29 dagen, op 24 april en ga ik uit van 30 dagen, dan was ie gisteren. Nu had ik eergisteren nog klontjes, maar gisteren had ik weer gewone afscheiding (helder, draadvormig slijm), maar er zat wat bloed doorheen. Dit heb ik volgens mij nog niet eerder gehad. Kan dit horen bij de eisprong? Of zou het een innesteling kunnen zijn? Dat zou toch pas over een paar dagen moeten zijn? Ik hoop dat ik niet lastig ben; ik vind mijn lichaam soms zo lastig te doorgronden....
ik denk dat het eerder je ei is.innesteling vind namelijk vaak pas 6/7dagen na ei plaats. liefs snippie
Nee, niet als lijm. Eerder als bedorven melk (klinkt heel vies, ik weet het). Ik heb er geen last meer van. Ik heb nu afscheiding (inderdaad wel zoals lijm) waar bruin bloed doorheen zit lijkt wel... terwijl ik pas op 8 mei mijn NOD heb en normaal heb ik dit nooit voordat ik ongesteld moet worden. Mijn lichaam doet gewoon heel anders deze maand... maar ik ga er maar niet vanuit dat ik zwanger ben; ik denk gewoon dat ik ongesteld word en meer over mijn cyclus te weten kom al hoop ik natuurlijk wel dat ik zwanger ben