overtijd maar geen symptomen behalve menstr gevoel onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dana26, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey meiden, had gister een test van hema, en daar had ik een lichte, dunne maar wel op armlengte afleesbare afstand streepje. t was de zelfde kleur als de controle streep, blauw dus.
    maar daarna 2 andere testen van babyboom, echt vet negatief.. Die van de hema is dus waarschijnlijk gewoon vals! ik ben nog steeds niet ongi, dus we wachten af... liefs

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Heeft de Hema testen...?! Geinig.

maar zeker niet geinig dat die andere dan negatief geven. Ik zou zeggen: terug gaan naar de Hema met dat ding! :)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik had ook alleen maar krampjes onder in mijn buik, verder niks. Pas na 2 weken werd ik moe, misselijk, pijnlijke borsten etc. Heb je al een test van de kruidvat geprobeerd?

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik snap dat ook niet, 12 minuten later heeft ze een topic geopend zie ik
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#3582464

ow en 5 minuten daarvoor heeft ze ook nog ergens neer gezet dat ze alleen negatief test..

maarja misschien had ze weer getest in die 5 minuten en was hij toen posi :)

5. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Tja het kan vlug gaan he! Dat wil ik ook wel. opeens 9 weken zwanger!
    Hoe is het dana? Nog een andere test gedaan? Die van matcare zijn heel gevoelig, dus die zouden al snel hcg moeten aangeven. Misschien zijn die van de hema dat ook wel. Probeer het over een paar dagen nog eens met de kruidvat of matcare.
    Succes!

6. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ha Dana,

Heb je nog getest?

Ben benieuwd!

Sterkte in elk geval.

Liefs Jollie

7. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    hoi jollie! ja, heb getest, maar nog steeds negatief... wat een drama.. ook mijn ongi gevoel is een stuk minder.Heb t nog wel een beetje... weet jij of als je overtijd ben, dat dat je ei zoiezo later is? en waarom je overtijd kan zijn? hoe dat werkt? miss rare vraag, maar weet t echt niet :) Weet dat stress er mee te maken kan hebben, maar verders niet.. ik heb ook echt helemaal geen symptomen. als ik niet zwanger ben, mag van mij mn ongi wel komen. Baal er zo van dat mijn cyclus nu veel langer is... Maar ja, kan er niets aan doen he?! liefs dana

8. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames,

ik heb vandaag HA gebeld, en verteld dat ik overtijd ben. ze zei dat ik moest wachten tot volgende week en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben dan ik dan een afspraak moet maken.

:( ZIJ SNAPT MIJ NIET! !

IK WORDT HELEMAAL GEK! :evil:

9. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    nou, das wel erg snel hihi! 50 min na mijn bovenstaande tekst ongi geworden, en hoe! na 7 dagen overtijd... pffffff en we gaan weer ronde 9 in! liefs dana

10. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hé Dana,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op al je vragen, want daar heb ik ook geen verstand van. Mijn cyclus was ook onregelmatig, maar gelukkig was het toch snel raak.

Balen dat je ongesteld bent geworden, maar van de andere kant ook weer fijn, dan kun je weer verder en inderdaad weer aan een nieuwe ronde beginnen. Ik zou nu voor je berekeningen wel de langste cyclus aanhouden, tenminste dat doen ze bij de verloskundigenpraktijk ook.

Nou heel veel succes enne...klus ze!

Liefs Jollie!

11. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    misschien als ik ook even een berichtje plaats word ik ook over een uur ongi

ik wacht er ook op. testen allemaal negatief en ik geloof ook niet meer dat ik zwanger zou kunnen zijn ivm terugrekenen en klussen enzo maar goed dan mag ongi wel komen
    dus wie weet over een uurtje

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ow dan plaats ik hier ook maar een berichtje, mijn test was vanochtend ook nega, kom over een uur terug om te vertellen of ik ongi ben geworden :p :) ;)

13. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik had gister ineens een beetje bruine afscheiding heel weinig druppers en met afvegen nu was het vandaag licht rozen ook druppels en alleen met afvegen nu gaat het weer weg het word nu minder had net een test gedaan negatief ben morgen als ik niet ongstelt word 1 dag overtijd nu is me vraag wanneer moet ik dan weer gaan testen

14. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    O meiden, wat spannend allemaal!
    Ik blijf voor jullie duimen....

@angelique, ik heb dat ook gehad...ik weet niet precies hoeveel ik over tijd was, ivm m'n onregelmatige cyclus, maar dat was op zondag. Ik heb pas op woensdag positief getest. Het bleek achteraf dus een innestelingsbloeding te zijn...

Nog ff volhouden dus!

Sterkte!

Ik probeer ondertussen recht op te blijven staan, want de vermoeidheid wordt gigantisch...

Jollie!

15. micha13

micha13 Lid

26 okt 2008
    70
    0
    0
    Nou het uurtje duurt bij mij wel lang

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    bij mij ook :)

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik klets hier ook even mee..
    moest dinsdag ongi worden, dacht ook dat ik het werd vanwege het ongi gevoel, maar nee hoor.. :( ben altijd netjes op tijd, maar denk dat ik morgenavond even een testje ga halen..

18. wennie26

wennie26 Lid

4 nov 2008
    58
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben 2 dagen overtijd, zit nu op een cyclus van 30 dagen. Gisterochtend nog negatief getest, ga nu maandag pas weer testen als ik dan nog steeds niet ongi ben. Heb verder geen zwangerschapskwalen, alleen gerommel in mijn onderbuik al 3 dagen!

Deel Deze Pagina