Hoi, Dat heb ik ook gehad! Ik was op een gegeven moment al 3 weken overtijd toen pas een beetje duidelijk werd dat ik toch echt zwanger was! Dat was een heel rare periode van veel testen en bloed prikken. Uiteindelijk was het dan toch waar, dan is het ook nog ff raar om te geloven. Ik zou dus zeggen, nog ff geduld! Succes Groetjes Nans
Yow Nans, Je maakt me echt zenuwachtig hoor! Ik heb me vanmiddag niet kunnen inhouden, al test ik normaal steeds s morgens, maar helaas...terug negatief pff, ik hoop dat het bij mij ook zo zal uitdraaien zoals bij u, maarja, ik zie wel he xxx
Hoi Lilala, Laat je ons weten hoe het verder verloopt met jou? Ik ben nieuwsgierig hoor, ik ben zelf 12dagen overtijd, in de eerste ronde, 3negatieve testen ondertussen en beetje gek aant worden haha..xxxx Groetjes, Sharpeizoe
hoi meiden ik heb ook nog een test gedaan maar helaas was hij heel licht en heel dun positief. dus dan heb je geen zekkerheid. het blijft spannent. ik ga morgen weer een test hallen en dan ga ik vrijdag ochtend testen. groetjes honey
nou dat positief testen wil nog niet echt lukken hier. Mijn test vanmorgen is niet goed gegaan. Ik ga hem zo maar even over doen...
hoi, ik heb dus het zelfde. ben altijd netjes op tijd ongesteld wil wel eens 1 dag schelen maar niet meer dan dat. En ben nu al 13 dagen overtijd. Heb gisteren een test gedaan maar was negatief. Afwachten maar en na het weekend ga ik weer testen of even langs de huisarts
Ik heb gisteren ook een negatieve test gedaan..en vandaag ongesteld geworden.. Zou ik dan nu het beste uitgaan van een 40dagen cyclus om mijn eisprong te bepalen? Weet het niet goed... Heb mijn banner aangepast tot 38dagen cyclus, meer kan niet hé.. xxxx
voor mij is het ook helaas en op naar de volgende ronde. maar heb nu wel een cyclus die korter is dus das wel goed. groetjes mik
Hé dames, Nou, hier nog steeds niks te bekeken. Geen positest en geen ongi. En we zitten nu al op dag 54. ggggrrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar ik denk dat ik er één over heb geslagen! Op de gok begonnen met ovutest en deze zit vandaag tegen posi aan. Beide strepen bijna even donker, dus dat geeft weer enigszins goede moed. En ze zeggen het ook steeds. Geen bloed geeft moed. Maar na zoveel dagen is dat wel een beetje moeilijk te geloven. :x Liefs
Meiden 1 tip: Als je cyclussen altijd lang duren, of er is geen pijl op te trekken ga dan eens temperaturen om te kijken of je wel een eisprong hebt, er bestaat een kans dat je die niet hebt! Ik wil niet voorbarig zijn, maar als je in 3 cyclussen geen eisprong hebt, laat je dan doorverwijzen naar de gyn. Voor je het weet ben je anders met dit soort cyclussen een jaar verder. Het KAN ontpillen zijn, maar er kan ook een andere oorzaak aan verbonden zijn. Ik heb het zelf mee gemaakt, samen met vele anderen, want het kan een medische oorzaak zijn dat PCO-syndroom heet. Ik wil niemand bang maken maar het voornaamste kenmerk daarvan is lange cyclussen zonder eisprong. Ik heb altijd cyclussen van 40-80 dagen gehad, dat hoort erbij. Ik ben blij dat ik het optijd wist maar er zijn ook meiden die langer dan een jaar aanmodderen en er dan pas achter komen, dan heb je al die tijd voor niks geklust. Succes! Heb je vragen dan mag je altijd pb-en.
Bij mij is het normaal wel regelmatig en ontpillen zit er ook niet bij ik ben na de evalling van mijn dochter(6 jaar geleden) nooit meer aan de pil gegaan. dus ga gewoon moedig afwachten
Hoi, Hier hetzelfde verhaal... Ik bel morgen eens met de gyn, want ik vind het ook wel raar. Het is niet dat ik geen eisprong heb gehad, want ik heb een iui gehad. Laat je eens weten wat de ha gezegd heeft? Succes! xx Roosje
ik ben alweer 5 weken overtijd en heb gisteren een echo gehad om te kijken of mijn baarmoeder in orde is. Nu blijkt dat ik zeer waarschijnlijk PCOS heb. moet dus binnenkort naar de gyn. Meiden, trek op tijd aan de bel bij de huisarts, vooral als je daarvoor altijd regelmatig was. Als er dan iets aan de hand is, ben je er een beetje op tijd bij
Hoi Sharpeizoe, Ze zeggen hier (bijna) allemaal dat je idd van je langste cyclus uit moet gaan, dus bij jou idd 40 dagen. Er moet ergens op een sité een banner te vinden zijn die zelfs tot 60 dagen aangeeft, maar die kan ik even niet vinden. Ik zal nog even verder zoeken voor je... Er zijn namelijk hier op de sité meerdere dames die een langere cyclus hebben en zij gebruiken die ook. Groetjes