Ik heb net de ha gebeld. " Uit gelegd dat ik 14 dagen over tijd ben en een test heb gedaan die negatief is. En of hun een test kunnen doen. Krijg ik te horen moet over 2 weken nog maar een keer een test doen en als hij dan nog negatief is ben je niet zwanger." Nee maar was is er wel er zal toch wel een reden zijn waarom ik niet zwanger wordt. Ik ga van het weekend nog een keer testen anders loop ik maandag even naar het verloskundige buro
het is de 3de maand dat we er bewust mee bezig zijn. daarvoor deden we het veilig of niet in mijn vruchtbare periode's. En het is nu voor het eerst dat ik echt over tijd ben. vorige maand was ik 2 dagen later.
Dat lijkt mij ook wel handig. Het lijkt er nu namelijk sterk op dat mijn cyclus zich verlengt ?!?!?!?!?!?! ](*,)
nou ik heb ook zo'n heerlijke dokter die alles afwacht maar als jij denkt dat het wat is moet je gewoon erop staan! patries ga ervoor en zeg gewoon dat je een test wil. punt. groetjes mik
nou ik he twee cyclussen gehad een van 42 en een van 32 maar ik ga ervanuit dat dit ontpillen is en ga volgende ronde gewoon ervan uit dat 28 terug komt. maar iedereen voor zich hoor..................... groetjes mik
ja ontpillen is *** en stom en raar en naar en ............................... maar ja we zijn als vrouw geboren dus.................... hahaha als reincarnatie bestaat kom ik terug als kerel lekker makkelijk. hahahhahahahha groetjes mik
ik zat eerder aan kat te denken. Als ik nu naar die van mij kijk denk ik: ik wil ook de heledag slapen, een beetje spelen, wat eten, maar weer slapen. En nog meer slapen... Volgens mij is de kat de hoogste reincarnatie!
hahahah ja ken het ik heb er drie en die liggen ook prinsheerlijk te slapen voor het raam maar ja dan moet je wel hopen dat je bij een goed baasje en in nederland terecht kom want in china eten ze je op en sommige mensen zijn helaas niet zo lief voor katten hahahaha nee kerel.....................dat word hem voor mij groetjes mik
hahahahahahahahaha wanneer ga je weer testen of hou je het even voor gezien en wacht je rustig af ik ga de volgende keer rustig afwachten groetjes mik
ik heb gisteren getest. Negatief. Nou heb ik wel weer even gezien met dat getest. Ik zit mezelf er goed gek mee te maken. Ik ga nu lekker op mijn ongi wachten...
je hebt helemaal gelijk elke keer lopen we onszelf weer gek te maken en dan is het weer zo'n teleurstelling. ik heb ook besloten ik doe een test per maand en als di negatief is ga ik lekker afwachten op de ongie.... wel jammer he je wil bijna dat streepje er zelf opzetten met een roze stift haha. en dan zie je al die andere testen va die andere meiden en dan denk je ik wil ook zo'n test met zo'n streep maar ja onze tijd komt nog wel ben ik van overtuigd en zoals een vriendin zegt zij was superblij want anders had ze DIT kindje niet gehad en ze is zo blij met DIT kindje. wat komt komt en helaas betekend dat weer AFWACHTEN!GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRR dat woord bah hahahahaha groetjes mik
Tsja afwachten betekend geduld. En dat hebben we nou eenmaal niet als het hierom gaat. Ik hoorde van morgen "we all stand together" van Paul McCartney op de radio. Ik vond het altijd al een mooi nummer, maar ik vond het nu ook wel erg van toepassing op ons... Ik denk dat ik het nog vaak ga luisteren...
Mik ik heb net een nieuwe tester gehaald bah wat zijn die dingen eigelijk duur. Maakt het eigelijk uit welke je gebruikt? Ik heb er 1 van het etos mee genomen. En ga zondag ochtend nog een keer testen. En anders maandag mijn verloskundige(die ik bij mijn dochter had) even een mailtje sturen wat ik hier mee aan moet. pff ik wil gewoon weten waar ik nu aan toe ben. kan haast niet lopen van de pijn in mijn onderrug.