ik laat jullie zondag in de loop van de dag even weten wat er uit mijn test is gekomen. Ik heb trouwens vanmorgen op het internet zo'n zwangerschapstest gedaan en die geeft aan 74 % kans. en de vorige maanden was het niet hoger dan 40%
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze uitslag is maar mijn vriendin had deze test gedaan en had een 78% en is ook echt zwanger
nou ja je kunt hem misschien als leidraad gebruiken als je een echte test wilt doen. Is de uitslag erg laag, dan hoef je denk ik ook geen gewone test te doen...
nou patries ik hoop dat je zondag een dikke vette streep heb en dat we je kunne feleicteren. haha duimen duimen duimen duimen duimen ik duim ook duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim groetjes mik en laat het horen he
Ik heb het inmiddels voor je gevonden. Je gaat naar http://lilypie.com en daar kan je een cyclusbanner maken tot aan de 80 dagen. Dus als de eerste ongi bij mij eindelijk door komt, dan ga ik daar mijn banner ook maar vandaan halen. Dag 55 alweer en nog steeds niks te bekennen. grrrrrr... Hoop dat het lukt, anders hoor ik het wel. Liefs misspiggle
Hoi tipp42, Bij http://lilypie.com kan je een banner maken tot 80 dagen. Wanneer mijn eerste ongi komt na het stoppen met de pil, haal ik ook hier mijn banner vandaan, want ik zit al op dag 56 en counting. grrrrrrrrrr Liefs misspiggle
Hoi Meiden, Nou ik heb vandaag met de gyn gesproken. Omdat ik clomid heb geslikt (vanwege iui) en daardoor minder baarmoederslijmvlies had aangemaakt, zou het kunnen dat ik daarom op mijn nod alleen wat bruinverlies heb gehad! En ze meende ook, dat als ik zwanger zou zijn, nu allang een pos test zou moeten hebben.. Ik ga mijn banner maar veranderen en wacht mijn volgende ongi af! Ik wens jullie veel succes en hopelijk krijgen jullie heel snel wel een mooie positieve test! xx Roosje
Hee meiden, Ik heb ook 83 procent ! Ik heb afg. donderdag getest, negatief, en ik heb vanmorgen getest, negatief ! Maar nog geen tekenen van een naderende ongi. pfff.... Ik word er niet goed van ! liefs Kadetje
Nou ik heb gisteren een test gedaan en weer negatief. Vandaag de verloskundige praktijk voor advies gebeld en ook daar krijg ik het antwoord dat ik af moet wachten. Dat ga ik nu ook nog een week dien en anders ga ik naar de huisarts en eis dan een doorverwijzing naar een gynocoloog.
ja weet je je lichaam kan zulke rare dingen met je doen.hoe waren je cyclussen hiervoor? je kent je eigen lichaam het beste (al weet ik het nu niet meer) dus als je denkt dat je naar de gyn moet moet je dat lekker doen,........................ succes bij de dokter. laat anders eerst een bloedtest doen. dan weet je zeker dat je niet zwanger ben of wel.............. groetjes mik