Hoi, Bedankt voor de link, ik ga nu eerst mijn volgende ongi afwachten, want het is nu de 2e ronde, en dan ga ik zien welke cyclus ik het beste neem. Thanks!
Hoi Dames, Volgens mij zijn de meeste inmiddels ongi geworden. Jammer dames, maar in ieder geval door naar de volgende ronde. Hier nog steeds niks en ik word nu toch echt wel een beetje moedeloos. HA gebeld en deze zegt dat als het na een halfjaar nog niet is, dat ik dan terug kan bellen... Weet hij wel hoe lang een half jaar is..... Ik zit nu op 60 dagen en ik loop al bijna tegen de muur.. Ben ook begonnen met die Etos pillen, aangezien daar monnikspeper in zit, maar dit heeft voor mij helaas ook nog niet geholpen. Moest even mijn ei kwijt... Liefs piggle
jeetje piggle nou ik leef met je mee hoor. mijn vorige cyclus was 42 dagen en toen liep ik al tegen de muren op en jij 60....................... nou ik hoop dat je snel je ongie krijgt en anders moet je gewoon je dokter ZEGGEN dat hij er wat aan moet doen.mijn dokte zei hetzelfde dat het wel een jaar kon duren en die zou er ook niets aan doen MANNEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH gewoon eisen knuf mik
misspiggle laat je doorsturen naar een gynacoloog voor een inwendige echo!vraag anders aan de huisarts een second opinion (eenmalig bezoek en advies van een andere huisarts)
urine test gehad in ziekenhuis weer negatief maar ook nog steeds niet ongesteld. Moet nu maandag bloed laten prikken en via bloedtest. pfffffff
he ik ben pas 2 dagen overtijd, lijk wat klachten te hebben zoals misselijk, witte afscheiding (als ik met mijn vinger er in ga, als je begrijpt wat ik bedoel). af en toe steek in de borsten. Morgen testen....
he misspigle ik weet hoe je je voelt ik had 3 maanden geleden dat ik ongi werd naar 90 dagen. Nu zit ik ook al weer op 57 dagen dus dat gaat ook lekker! wij mogen 16 nov naar de gyn.. dus tja we wachten wel weer af! sterkte want het is echt bagger..
van alles, kruidvat tot clear blue. Laat hem meestal zo'n 10 min liggen, en ga steeds af en toe terug om te kijken, in de hoop dat ie verandert..maar helaas.
Hé Dames, Vandaag in ieder geval bruine afscheiding. Dus nu even afwachten of het doorzet... Dan heb ik dus een cyclus gehad van 63 dagen. Normaal hoop je niet dat het doorzet, omdat je natuurlijk graag zwanger wil worden. Maar nu... hoop ik echt dat het doorzet en dat we aan de tweede ronde kunnen beginnen. Ik wil in ieder geval ook iedereen even bedanken die zo mee hebben geleefd. Thanks. Liefs Piggle