Hallo, Ik ben nu 11 dagen overtijd maar heb nog steeds een negatieve test. Ik heb al een paar keer getest maar hij blijft maar negatief. Afgelopen 13 juni was de eerste dag van mijn laatste ongi. Ik gebruik al een jaar geen pil meer en al mijn ongi's zijn regelmatig, tussen de 25 en 27 dagen. Mijn vriend en ik hebben sex gehad rond mijn eisprong. Met deze cyclus had ik op dag 19 en 20 wat bruine afscheiding en ienieminie beetje oud bloed. Ik dacht eerst ik wordt al ongi maar dit zou veels te vroeg zijn en inderdaad, niks doorgezet. Ik dacht dus mooi rond dag 26 (8 juli) ongi te worden. Ik kreeg wel wat krampen maar verder gebeurde er nix. Tot op de dag van vandaag dus. Ik zit nu al op dag 38 wat voor mij uitzonderlijk is. Ik woon tijdelijk in het buitenland maar ben wel afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis gegaan voor een bloedtest. Mijn HCG waarde was een klein beetje gestegen. Maar niet zozeer dat het een zwangerschap kan zijn, zei de man van het laboratorium (ik ben nog niet bij een dokter geweest). Ze adviseerden me een week te wachten en aankomende dinsdag terug te komen voor een nieuwe bloedtest om te kijken of mijn HCG waarde is gestegen en dan evt naar een dokter te gaan. Maar ik lees alleen maar dat HCG met zwangerschap te maken heeft of kan deze ook met een andere reden stijgen???? Verder blijf ik last van ongi krampjes houden en ben moe en soms wat misselijk...maar verder geen klachten. Ik begrijp dat ik nu moet wachten maar dit is zo frustrerend Ik ben ooit zwanger geweest maar dit werd helaas een miskraam met 9 weken. En bij deze zwangerschap teste ik al 1 dag na mijn NOD positief. Of is elke zwangerschap daarin anders? Ik zou gwn heel graag willen weten dus of het HCG ook met een andere reden kan stijgen?
Ik heb er net nog een test tegen aan gegooid en wat blijkt...ik zie een licht streepje!!!!! Ik denk dat ik toch zwanger ben..en mss is mn HCG toch gestegen. Ik zal nog tot dinsdag moeten wachten maar dit is toch wel positief neem ik aan? Of zal ik nog niet te blij mogen zijn?
Hey Suuske25, Een streepje ook al is ie licht dan is het positief! En HCG stijgt idd als je zwanger bent Bij deze gefeliciteerd!
Ben alleen bang dat t misschien alsnog een miskraam is of wordt omdat mijn HCG zo laag gemeten is 6 dagen geleden. Ik lees overal dat een HCG van 7 erg laag is maar toen testte ik ookk negatief. Vandaag heb ik voor t eerst een positieve test in handen maar durf gwn niet te hopen...
Hey, dat kan het verschilt per persoon mischien maak je wat langerzamer HCG aan.. Vooral jezelf niet druk maken en hopen op het beste!
Soms neemt een bevrucht eitje lekker de tijd om het ideale plekje te vinden en duurt het dus langer voor je positief test. Bij mijn oudste had ik 5 dagen na nod pas een licht streepje en met mijn jongste al op 10 dpo!! 9 dagen verschil en twee gezonde kids! Gefeliciteerd met je zwangerschap en laat je bloed maar gewoon prikken.mextra bevestiging is altijd leuk! Daarbij reageren de meeste zwangerschapstesten vanaf 20 hcg dus dan ben je al aan het stijgen
Ik ga dinsdag naar t ziekenhuis terug om nogmaals bloed te testen en voor t eerst bij de gyneacoloog langs te gaan. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft, hopelijk heeft hij goed nieuws. Maar wat een gestress zeg als je zo in onzekeheid moet zitten :s
misschien was je eisprong later afgelopen maand , en ben je dus minder ver dan je zou denken....dan kan het hcg ook laag zijn.... ik duim met je mee
He meiden!!! Ik ben zwanger!! Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en mijn bloed werd opnieuw getest en wat bleek..mijn HCG waarde is in 6 dagen tijd verachtvoudigd van 6 naar 48. De gyneacoloog denkt dat ik misgerekend heb en waarschijnlijk mijn eisprong wat later heb gehad. Volgende week donderdag krijg ik een echo en dan gaan we kijken hoe het allemaal daarbinnen zit. Hij zei wel dat iedereen anders HCG aanmaakt dus dat het niet perse hoeft te betekenen dat het evt een miskraam kan zijn. Dus probeer nu ook positief te zijn. Wel vind ik het spannend..evenals mijn vriend die net als ik in de stress zit haha...